YENİ OKUL

9.6K 281 156
                                    

→♥←
Sabah alarm basımda 'Pikachu !?' diye ötüyordu , biraz daha çalmaya devam ederse onu camdan aşağıya atacağım , kalkıp lavoboya gittim ve rutin işlerimi halledip okul formalarımı giydim.Yeni bir okul , yeni bir hayat ve pasaklı gibi görünmek istemiyorum , tamam birazcık pasaklı olabilirim ama olsundu...Hafif bir maskara ve lipbalm ile hazırdım...
Koşar adımlarla evden çıktım , cidden bu sokaklar niye bu kadar dar ve ürkütücüydü ? Soruları bir tarafa atarak okula yürümeye devam ettim.
(Okul ile Evin arası yakın)

Okula varmıştım , herkese selam verirken neredeyse  kafam kopacaktı 😣
Bir yandan selam verip bir yandanda Müdür Bey'in odasını arıyordum.Birden sert bir seye çarpmam ile popom yer ile buluştu canım çok acımıştı.

→Hey dikkat etsene biraz , senin yüzünden canım acıdı.

-Asıl sen dikkat küçük bücür , sanırım burada yenisin , kendine dikkat et derim ;D

→Anlaşılan bu sene sizin gibi ahmaklarla uğraşmak zorunda kalacağım. (Yazar çarpıldı)

Bana elini kaldırdığında , arkadan altı tane erkeğin seslenmesiyle durdu.

Sarı saçlı olan çocuk (Suga)
+Jungkook şu ahmaktan önce daha önemli işlerimiz var.Beakhyun burada ve yarım kalmış bir hesabımız var , depoya gidiyoruz.

→Senle daha sonra görüşecegiz dedikten sonra gitmişti cidden korkmuştum olayın şokunu atlatmaya çalışıyorken sevimli bulduğum bir kız elini uzattı.

~Aish !? Umarım bir şeyin yoktur sen yeni olmalısın.Ben Eun-Haa tam tamına dört senedir buradayım.Peki sen ?

→Bende Sun-Hee teşekkür ederim.Bu arada çok tatlısın.

Bana birden sarılınca irkildim ancak sonra bende ona sarıldım sanırım onun ile iyi arkadaş olacağız...

~Sun-Hee derse daha var , kantine gidelim merak etme kahveler benden.

Gülüp kafamı sallamıştım , cidden bu kız baya iyi biriydi , kantinde oturup baya sohbet ettik cidden bir ara gülmekten karnımım patlayacağını sandım.Bu kız benim ruh ikizim diye geçirdim içimden çünkü huy, özellik ve dış görünüşümiz bile benziyordu.

Zilin çalmasıyla birlikte sınıfa doğru yürümeye başladık ve çok şanslıyız çünkü aynı sınıftayız biz zafer dansı yaparken sınıfta olanlar bize -mal mı lan bunlar- bakışı atıyordu.Önemsemeden arka sıraların birine geçtik.

Az sonra o mal ve mal arkadaşları içeri girdi.(Yazarınız intihar edecek)

Koridorda bana çarpan çocuk yanıma geldi.

-Orası benim yerim kalk hemen !?

→Nereden senin oluyor be , ilk önce ben oturdum.

-Bak kızım ileride beni de arkadaşlarımı da tanıyacaksın şimdi siktir ol buradan.

Bağırınca ödüm bir taraflarıma karıştı öyle bağırılırmı hiç ? Sınıftaki herkes bize korku içinde bakıyordu . Ne için bu kadar korkuyorlardı bu mal ve arkadaşlarından anlamadım.
O sırada içeri öğretmenimiz olduğunu tahmin ettiğim , bir adam girdi. Vay be adama bak ne kadar da yakışıklı ya diye geçirirken Eun-Haa' nın dürtmesiyle kendime geldim.Ayağa kalkmak gerektiğini söylemeye çalışıyordu galiba.Ah evet nasıl da bildim diye övünüyordum.

SunHee(iç ses): Salak öğretmeni amuda kalkarak mı karşılayacaktın , vallahi egoya ayak takmıslar sen olmuşsun Sun !?

Ben iç sesime göz devirirken ismimi duymamla etrafa baktım , su muazzam öğretmenimizin sesiydi.

BTS / BADBOYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin