Bölüm Adı: "Kapında Sırılsıklam"
***Emir'in Ağzından (Maç Sonrası)
"Gol kabul!"
Kerem, ayakları yerden kesilmiş bir şekilde kızlara doğru koşarken derin bir nefes verdim. Kazandığımız her maçtan sonra olduğu gibi bir yorgunluk çökmüştü üstüme. Bu zamanlarda bizim tayfa dışında başkalarına görünmüyordum. Çünkü tuhaf bir şekilde sinirleri alınmış gibi oluyordum.
Ellerimi terden ıslanmış saçlarımın arasına sokup rastgele salladım. Spor salonuna ineceğimi söylemek için Kerem'e döndüğümde beni umursamadan kızlara hava attığını gördüm.
Kendisi boş kaleye attığı golü bile sanki o top sahada binbir çeşit tacize maruz kalarak girmiş gibi anlatırdı. Kızların da onun tatlı suratına inanıyorlardı. Umursadım ve Kerem'in kendini göklere çıkarmasına izin verdim.
Takım kaptanına el hareketiyle içeri gireceğini söyleyip izin aldım. Sahadan çıktığımda okulun girişinde Bora'yla Güneş'in konuştuğunu gördüm. Atarlı kızımın yine laflarını esirgemediği belliydi. Yalnız kalmak istediğim için onların gitmesini bekledim. Ama hararetli bir şekilde konuşuyorlardı hala. Benim ise bir an önce spor salonuna inip duş kabinine girmem gerekiyordu.
Biraz daha bekleyecekken Bora arkasını dönüp sırıtmaya başladı. Güneş ise mal gibi kalmış, onun arkasından bir şeyler söylemişti.
Terden iyice rahatsız olurken pes ettim. Soyunma odaları zemindeydi. Yerden birkaç santim yukarda olan pencerelerden içeri atlayacaktım. Hızlı adımlarla okulun yan tarafına geçtim. Gözümün ucuyla gitmişler mi diye baktığımda Güneş'in bu sefer de Burçak'la konuştuğunu gördüm.
En mantıklısı pencereden atlamaktı.
Okulun etrafını dolanırken açık pencere aradım. Spor salonunun penceresine baktığımda kapalıydı. Koridora açılan pencere de öyleydi.
Erkeklerin soyunma odasına çıkan pencereye bakmak için diğer tarafa geçtim. Onun da kapalı olması sinirlerimi bozarken gözlerim erkeklerin hemen yanında bulunan kız soyunma odasının penceresine takıldı.
Açıktı.
Oradan atlayıp erkeklerin bölümüne geçsem kim görecekti ki?
Kızların hepsi sahanın oradaydı. Diğer öğrenciler de dersteydi. Beden dersi olan da hiçbir sınıf görmemiştim. Atlayıp atlamamak arasında gidip gelirken yan taraftan kalabalık erkek sesleri duyuldu. Beni burada, genellikle kimsenin gelmediği tarafta görseler kız soyunma odasını dikizlediğimi düşünebilirlerdi.
Ani kararla açık olan pencereyi aralayıp önce bacaklarını sonra da tüm bedenimi girdirdim. Sert bir şekilde yere indiğimde sağ tarafımdan bir kız çığlığı duyuldu.
"Hassiktir!" diye mırıldandım ve kıza arkamı döndüm.
"Bu ses ne lan?" Yukarıdaki çocuklardan biri söylenirken buraya doğru geldiği anlaşılıyordu. Kızın abartılı çığlığından tahmin ettiğim kadarıyla çıplak falandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tüylü Şeftali
Novela Juvenil•••• "Her şeyi öğrendim. Belli ki eski sevgiliden daha fazlası. Hala onu mu seviyorsun?" "Bora yapma..." dedim yalvarır gibi bir sesle. "Öyle, değil mi?.." Elimin altındaki elini çekti hemen. Boşluğa düşmüş gibi, elime bakakaldım. "Ben neyim peki...