11.Kapča✓

767 35 2
                                    

Když jsem otevřela oči tak jsem viděla zdravotku. Zvládla jsem to!!

Po pár minutách od mého zbuzení přišla zdravotnice, která mi řekla že mám pár pohmožděnin a zlomenin ale že se to za chvíli zahojí.

A taky se zmínila že u mě prý byl nějaký kluk
Když řekla jméno malém jsem se udusila vlastní slinou

Stilles.

No nějak extra jsem to neřešila několikrát za mnou byly i holky, který o mě měli strašný strach

A řekli mi že mě prý našel zrovna Stilles a že mi vlastně zachránil život.

Asi bych mu měla poděkovat...

Pak ještě říkali že tu holku odvezli a že je ve velkém průšvihu kvůli tomu že mě málem zabila

Upřímně zaslouží si to ta mrcha....

*****

Poslední noc na zdravotce jsem měla divný sen:

Byla jsem na takovým větším kameni a podemnou byly vlci strašně moc vlků a prostě z čista jasna jsem zavila a všichni to po mě zopakovali

Když jsem se potom záhadné objevila doma tak jsem šla k zrcadlu kde jsem se upravovala a najednou mi začali svítit červeně oči.

Konec snu

Nevím co to bylo...ale mohla bych se zeptat jestli o tom holky něco nevědí něco o červených očí u vlkodlaka.

*****

Vzala jsem všechnu svoji odvahu a zaklepala na dveře od Stillesovy chatky.

Chvíli se nikdo neozývala takže jsem to je chtěla vzdát než se otevřeli dveře ve kterých stál Stilles, který si mě prohlížel zamýšleným pohledem.

„Chtěla jsem ti poděkovat za to že jsi mě zachránil. Díky tobě ještě žiju. Takže ti děkuji!" dostala jsem ze sebe nějaký to poděkování.

„To byla maličkost. Chceš jít dál?" usmál se tak hezkým úsměvem že jsem nemohla odolat.

„Jasně" špitla jsem a vstoupila do jeho chatky, kde nikdo nebyl.

„Takže vím že jsme nezačali úplně nejlíp a tak bych to chtěl napravit" usmál se a pokynul mi na někoho postel, kam jsem si i sedla. On si sedl na postel naproti.

*******

Musím říct že Stilles je strašně super kluk! Povídali jsme si u něho asi 3 hodiny než byl čas večera takže jsme to museli ukončit. Docela jsem si Stillese oblíbila. Je to docela milý kluk, který skrývá to že umí být milý. Což je docela smutný, ale je to jeho volba.

Můj Vlkodlačí Život ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat