Převaluju se ze strany na stranu, ale spánek jaksi nepřichází. Po 30-ti minutovým hledáním tý spravný jsem to vzdala.
Pojďme na chvíli přemýšlet...já vím že to nedělám často a že mi to úplně nejde, ale kdyby byl můj bratr mrtvej byl by s rodiči, ale on tam nebyl což znamená že je naživu můj starší bráška je naživu...můj poslední kousek rodiny.
„Dneska neusnu" zašeptám si pro sebe a povzdechnu si
Mohla bych se jít projít a vyčistit si hlavu...jo super nápad.... ještě jsem si z kufru vzala první mikinu co jsem viděla protože moje pyžamo se skládá z tílka a šortek a venku takový teplo není takže mikina je nejlepší řešení.
Nenápadně a potichu vyjdu z chatky a do svých plic naženu čerstvý vzduch, který je dosti příjemný, protože v chatce to je jako v opičárně.
Když už konečně přestanu fetovat vzduch proměním se ve vlka a menším sprintem běžím k mýtince nikam nespěchám a rychlý běh by mě vyčerpal.
Když se blížím k mýtince všimnu si nějaký osoby na lavičce...kdo to je a co tu dělá?
Potichu zavrčím a pomalu jdu k oné osobě nejhorší je že se tu za nic nemůžu schovat protože tady není žádný strom nebo velkej šutr.
Nenápadně se proměním v člověka a jdu za onou osobou když už jsem blízko všimnu si kdo to je....Stilles
Co ten tu dělá?!
Sednu si na lavičku...na druhý konec od něho protože jenom jeho přítomnost mě vytáčí. Musím mu ukazát že nejsem nějaká trofej, ale můžu si s ním na začátek trochu pohrát.
„Nemůžeš usnout??" zeptám se mile musím to hrát do poslední chvíle...
„Ne nemůžu" vydechne a od pusy se mu line obláček páry. Kolik je sakra stupňů?
„Víš když jsme se poprvé setkali. V autobuse. Hned jsem si na tebe udělala názor. Egoistický blbeček, ale potom si mi zachránil život a ten náš 3 hodinový rozhovor... Hned se mi názor změnil na super kluka a ikdyž si nikoho k srdci nepouštím ty si tam nějak proklouznul, ale víš co? Měla jsem ten první názor na tebe nechat a neměnit ho"
Odtrhl svůj pohled z nohou na moji maličkost
„J..jak to myslíš?" vypadlo z něho
„Vím o tý vaší sázce. Jak jsi mohl?! Já nejsem nějaká debilní trofej! A to s Megan si přehnal. Mohla jsem vážně zemřít!" řekla jsem už hlasitěji.
„Já ti to vysvětlím" řekl a chytil mě za ruku
„Já tě mám rád! Jako doopravdy rád. Dobře nejdřív to byla sázka ale teď to je to asi láska láska" řekl s úsměvem
„Láska?! Jenom si mě hnusně využil nech mě na pokoji" zařvu na něj. Bolí to... Vytrhnu se mu ze sevření a běžím zpátky do tábora.
Doběhne do chatky kde si rychle sundám mikinu a zalehnu do postele.....
***
„Angie vstáváj" řekne nějakej hlas nevím jakej slyším to jenom matně
„Vstávej!!!" zařve mi někdo do uchaIhned vystřelím do sedu a koukám vystrašeně co se děje
Charlie a Summer na mě koukají a nemají daleko od smíchu.
„Vy satani" zanadávam si na jejich adresu, ale pak stejně všichni dostaneme záchvat smíchu....
Něco vyhrabu z kufru a jdu do koupelen kde se rychle převléknu
↓↓↓
ČTEŠ
Můj Vlkodlačí Život ✓
Hombres LoboAhoj jmenuju se Angie je mi 17 let a měla jsem úplně normální život než se stala jedna nehoda která mi změnila život Upozorňuji každý někdy začínal a yep tohle je můj první příběh takže je špatnej 😂 ✓- opravený děj + pravopis