Dünya Hakkında Bilgi

402 23 8
                                    


Dünya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dünya

-Meresek-

Bu harita dünyanın bilinen kısımlarının çıkartılmış olduğu haritadır. Ortada sağda bulunan büyük kıtanın ismi Meresek'tir. Meresek'te bir çok millet ve kültür bulunmaktadır. Bu kadar farklılıklar tarih boyunca savaşlara da sebep olmuştur.

Farklılıklar savaşının sonunu güçler savaşı getirmiştir. Thadenia isimli bir düklük, bağlı olduğu krallığa isyan edip kendi özgürlüğünü ilan etmiştir. Ardından güç ve toprak hırsıyla dolu kralları bu yeni özgür ülkeyi bir imparatorluk haline getirmiştir. Thadenia İmparatorluğu altındaki bir çok kültür imparatorların yetenekleri doğrultusunda zamanla birbirine kaynaşıp yeni bir kültür çıkartmıştır. Bu imparatorluğun tehditkar davranışları savaşta olan diğer krallıkların kendi arasında barış yapmasına sebep olmuştur.

-Kerian-

Kerian kıtası, Meresek kıtasında bulunan halklardan daha farkılılardır. Bu coğrafyada yaşayan hayvanlar ve bitkiler kendine özgüdür. Buradaki ülkeler, bu farklılıklarının ticaretini yaparak yaşamaktadırlar.

İnsanlar genel olarak bu kıtanın kuzey, kuzey batısına veya güney doğusuna toplanmışlardır. Kıta genelinde nüfus yoğun olmadığı için doğal kaynaklar insanlara yetmektedir ve bu da ihtiyaçtan doğan savaşları engellemektedir.

Yine kuzey, kuzey doğusunda, fazla soğuk olmayan yere kadar yerleşim yerleri yoğundur fakat onun ötesinde soğuyan hava ve tundra bitki örtüsü insan hayatını olumsuz etkilemiştir. O bölgelerde insanlar daha dağınık yaşarlar ve kıtanın kalanına göre daha savaşçı özellikler göstermektedirler.

-Veressa-

Bu kıta ormanlarla doludur. Tarım için uygun araziler bulunmaktadır fakat nüfusa göre bu o kadar çok değildir. Vahşi hayvan oranı diğer kıtalara göre daha çoktur. İnsanların günlük hayatında ise onlara karşı savaş bulunmaktadır.

Bu kıtada birkaç ülke hüküm sürmektedir. Bu ülkeler yüzyıllardır barış içinde yaşamaktadır. Ve, bu ülkeler Meresek ile Kerian'ın ortasında bulundukları için ticaretten çok para kazanmaktadırlar.

Bu kıtanın yerlileri, insanlarla savaşmaktan anlamazlar fakat iş vahşi yaşama ve anormal yaratıklara gelince yeteneklilerdir.


Phursak Bölgesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Phursak Bölgesi

Phursak bölgesi, Meresek kıtasının en doğusunda yer almaktadır. Bu bölge zengin doğal kaynaklara sahiptir. Akarsuları, madenleri ve ormanları ile çoğu insanı kendine çekmiştir. Bu bölgede kurulan krallıklar Theiran Krallığı öncülüğünde Thadenia İmparatorluğuna karşı birleşmişlerdir.

Noktalar ülkeleri temsil etmektedir. Noktaların üstlerinde ise isimleri yazmaktadır. Sarıkan ve Thadenia arasındaki çizgi, İmparatorluk karşıtı koalisyonun sahip olduğu bölgeyi göstermektedir. Çizginin doğu (sağ) tarafında kalan tarafta, ana karaya bağlı tüm ülkeler koalisyon ülkeleridir.

Theiran Krallığı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Theiran Krallığı

Theiran Krallığı ve komşularının haritası. Yıldız olarak gösterilenler başkentlerdir. Vuser'in başkenti yakın olduğu için gösterilmiştir. Nokta ile işaretlenen bölgeler Theiran Krallığına bağlı lordluklardır. 

Theiran Krallığı, askeri ve ekonomik bakımdan güçlüdür. Sahip olduğu iki çeşit ordu vardır. Bir tanesi "Seçkin Theiran Orduları" ve diğeri "Theiran Merkez Orduları". Seçkin Orduya mensup asker sayısı azdır fakat nitelik bakımından Merkez Ordularından güçlüdürler. Genellikle bu iki ordu her yıl kendi aralarında sanat ve spor alanlarında yarışırlar.

Theiran Krallığının denize bağlantısı olmasa da doğusunda bulunan Heiras Krallığı ile yaptığı anlaşmalar doğrultusunda dolaylı yoldan bağlantısı bulunmaktadır. Ayrıca, Theiran Krallığı büyüye karşı aldığı kararlarla da bilinmektedir. Kıta çapında orta seviye büyüye kadar kullanım açıkken. Theiran Krallığında bu bile yasaklıdır. Ayrıca çoğu krallıkta basit büyü yapmak yasal olsa da Theiran Krallığında yapmak için yasal bir belge ile lisans alınması gerekmektedir.

Fazla dikkat çekici olmayan yerleşim yerleri veya coğrafi özellikler haritada gösterilmemiştir.



------------------------------------------------------------------------------------------------

Not: Güncellenebilir veya değiştirilebilir bilgilerdir.

KaşifHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin