6.Bölüm (d)

48.6K 1.8K 133
                                    

Umutlara dayanır insan...
Soluklanıp nefes almak için ...

~~~~~

Gülsüm yemeği hazırlamış Zilan'ın yanına çıkmıştı. Odasının kapısına vurup içeri girdi.

"Sana çorba yaptım bunu içtikten sonra ilacını da içebilirsin" dedi

"Tamam sağol Gülsüm"

Zilan'ın yüzünde saklamaya çalıştığı endişe vardı.

Gülsüm

"Bir sorun mu var " derken

Zilan yalancı bir gülümseme yayıp yüzüne

"Hayır ayağım biraz ağrıyor" dedi ayağını ovarak

Gülsüm buna kaş kaldırıp

"Peki ben odama gidiyorum bi sorun olursa söylersin"

Zilan elinde ki kaşıkla

"Tabi " demiş.

Endişesini göstermemeye çalışıyordu. Burdan kurtulup sevdiği adama kavuşmak için şimdi dakikaları sayacaktı.

Gülsüm odadan çıkıp kendi odasına doğru gitti.Yatağına oturup eline telefonunu alacağı zaman telefonunun ters ve koruma kabı kapalı olduğunu gördü . Oysa Zilan'ın yanına giderken heyecandan sadece telefonunu kapamış ama koruma kapını kapatmamıştı.İçine giren kuşkuyla hemen son arama listesine baktı ama kimse yoktu. Derin bi nefes verip telefonu yerine koyacaktı ki aklına gelenle internet üzerinden telefonunun dökümanına baktı.

Liste gözler önüne serildiginde son arama listesinde başka bi numara kayıtlıydı. İçine kocaman bi kuşku girmişti şimdi. Hemen bunu Azat beye söylemeliydi yoksa Azat ne yapar eder hayatını mahfederdi.O öyle psikopat bi adamdı. Hiç vakit kaybetmeden elinde ki telefonla yukarıya çıktı.

Azat'ın odasının kapısına vurup "gel" demesini duyunca hızla içeri girdi.
Kalbi güm güm atıyor ayakları titriyordu. Azat ona mesleğini kazanması için cok yardımcı olmuştu.Abisi gibi severdi Ama sinirli yani onu deli gibi korkutuyordu.

Elinde ki telefonu Azat'adoğru uzatıp

"A.Azat... S.sanırım Zilan.. " demiş devamını getirememisti.

Azat hızla yerinden kalkıp
"Zilan ne" diye sordu. Öfkesi Gülsüm'ün bile yerinden hoplamasına sebep olmuştu..

"Zilan galiba ... Benim ...telefonumdan birini aramış."

Azat kaşlarını çatıp

"Kimi!!"

Hızla elinden telefonu almıştı. Numarayı kontrol ettikten sonra bu numaranın Botan'a ait olduğunu anlamış Öfke bütün vücuduna yayılırken elinde ki telefonu öfkeyle duvara fırlatmıştı.

Öfkeli gözlerini genç kıza çevirip Gülsüm'ün kolunu sertçe tuttu. Sanki gözlerinden ateş püskürüyordu adamın.

"Ben sana demedim mi telefonuna sahip çık diye!!!"

Gülsüm canının açısıyla inlemiş
"Zilan'ı o halde görünce düşünemedim lütfen kolumu bırak canımı acıtıyorsun."

Azat Gülsüm'ü kenara savurup cebinden telefonunu çıkardı.

"Alo Ali hemen arabayı hazırla gidiyoruz"

Demesiyle odadan çıktı. Öfke kusuyordu sanki onca yaptığı plan bi çırpıda altüst olmuştu. Zilan'ın odasına hızla girip başını yatağa yaslamış kadını kolundan tutup yataktan paldur küldür kaldırılmasıyla

AYLA (Töre)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin