-DÜZENLENDİ-
Şimdi ilk olarak, Alçin karakterimi kim yapacağımı bilemiyorum.
Alçin Karakteri;
-Kahverengi, uzun saçlı.
-Ela gözlü
-14-15 yaşında
-155-160 cm arasında
-ZayıfAma ben kimin böyle kriterleri olduğunu bilmiyorum. Biliyorsanız buraya yorum atabilir misiniz?
Bu arada satır arası yorumları severim.
(Aklıma dayak yemeyi severim diyen çocuk geliyo smxödmsmnx)-
1 Hafta sonra"Pssst! Pssst! " göz devirdim.
"Sivri sinek ilacı mısın olum? Yarım saattir 'pısst,pısst' diyon"
Ah! Tabi Türk olmadığı için anlamadı. O kadar harika espirilerimiz var ki!
"Sonunda beni takmana sevindim. Bak ben öyle demek istemedim özür dilerim.Bir haftadır kendimi affettirmeye çalışıyorum, affetsen?" yandan bir bakış attım "O zaman kanıtla. " anlamayarak baktı. "Ne? "
Sırıttım. "Kanıtla. Üzgün olduğunu, gerçekten de öyle demek istemediğini kanıtla. "
"Senin şuan 'Oha Finn Wolfhard benden özür dilediğ! ' diyerek bana sarılman lazımdı. "
Ah! Bay Ego! Finn Egohard! Ay Ego diyince de kalıma Eggo waffle geldi ya la. Bu yüzden canım muz çekti. Eve gidince çikolata yemeyi unutmamalıyım.
"Finn egonu kenara çeker misin, seninle konuşmak istiyorum. "
Bir arkamızdaki Jack gülerken, Jack'in bizim sınıfa transfer olduğunu bir kez daha hatırladım. Siz niye hepiniz aynı sınıftasınız, beni dışlıyosunuz diyerek bizim sınıfa gelmişti.Aslı havalara uçtu. Bu kızda Jack'le ilgili bir şeyler var, ama çıkar yakında kokusu.
"Şuan karı koca kavgası izliyor gibiyim. " Jack'e baktım. Karı, koca? Yani benle Finn.... Evli?
"Jack saçmalamayı kes. O benim arkadaşım. " ağağağağağğağa! Finn Wolfhard tarafından Friendzone'lanmak da varmış kaderimde!
Finn'e sinirle dönüp, Türkçe sinirimi dökmeye başladım.
"Arkadaş mı? Cidden mi? Sen bunu dedikten sonra gelecekte 'karım' diyecek olman hiç mi huzursuz hissetmirmiyor? Ha! Sana diyorum! Konuşsana! Ama yoook, sen hiç tenezzül eder misin"orkodoşom" ne ya. Öldür, cesedimin üzerinde halay çek daha iyi. Ama duuur, bir gün gelecek sevgilim olacak, sonra karım olacak o kelime. Pişman edicem seni lan pişman. Tabii sen şimdi bir şey anlamıyosun ben o cesaretle diyorum ama normalde götüm yemez. Allahım iyiki anlamıyor ya çok şükür! "
Jack dudağının bir kenarı havada, oldukça saçma bir şekilde şaşkınlıkla bakıyorken, Finn de aynısıydı.
Sadece Koray, Aslı ve Nilay gülüyordu. Sonra o ses duyuldu...
"Ehem, Alçin ben Hakan hocan hani Türkçe bilen. Şimdi senden bir açıklama bekliyorum? "
Koray karnını tutmuş, yere düşerken, Nilay sıraya kafası düşmüş bir şekilde kahkaha atıyordu. Aslı ise gülmemek için dudağını ısırıyordu.
Size yemin ediyorum o an utançtan yerin dibine girdim. Size yemin ediyorum yüzüm yanmaya, alevler fışkırmaya başladı. Utançtan nefes alamama durumuna geldim.
"Ho-hocam? Aaaaa siz de mi buradaydınız? "
"Evet ve söylediğin her şeyi duydum. Demek karısı olacaksın? Demek onu seviyosun? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Careless|Finn Wolfhard
Fanfic"Yalan söyledim." kaşları çatıldı. "Neden! " ani tepkisiyle benim de kaşlarım çatıldı "Çünkü sen onu seviyordun! Aranıza taş koymak aptallık olurdu çünkü sen onu seviyordun Finn! Beni değil, onu! Ve ben, belki seni unuturum düşüncesiyle aranızı yap...