BÖLÜM 25: ''Berabere.''

610 48 30
                                    

Tüm gece yaşanan ekşınların ardından uyumaya koyulduk. Ne kadar yorulduğumu uzanana kadar farketmemiştim. Cidden, uzanır uzanmaz uykuya daldım.

Sabahın 5.30-6.00'sında yatmıştık ve kalkmamız ise 10.00'du. Hayır, kendi hür irademizle kalkmadık maalesef. Keline yumurta bandığımın hocası kaldırdı. NEYMİŞ  YARIN GİDİYORMUŞUZ, UYUMA YERİNE AKTİVİTELER YAPMALIYMIŞIZ.
Hayır yani belki ben uyumayı bir aktivite olarak görüyorum, sana ne beğğğ.

Ben ve Nilay saçlarımızdaki boyadan kurtulmak için, daha varlığını yeni öğrendiğimiz duş kabinlerinde saçımızı yıkadık.

Bugün yüzmeye karar verdiğimiz için, bikinilerimizi giyip, üzerine şort-tişört geçirdik. (Medya)

Kızlar yatmadan önce bana iddiayı kazanan tarafın, kaybeden tarafa 1 hafta boyunca istediğini yaptırtabileceğini söyledi. Bu 1 hafta da bugün başlamıştı. Tamam, her ne kadar bize himzet edecek olmaları hoşuma gitse de, aramızın böyle olması bir yandan da üzüyordu. Nilay ve Aslı da dile getirmiyordu ama yüz ifadelerinden belliydi.

Biz haksız değildik ki! Tamam, Finn'in hobisinin olduğunu bile bile böyle bir şey yapmam bizi sadece bir konuda haksız yapıyor olabilirdi ama diğer tüm konularda biz haklıydık!

Plaj havlularını kuma sermiş, oturur pozisyonda olan erkekleri gördük. "Gayet mutlu gözüküyorlar. " dedi Nilay.Aslı konuştu bu sefer"Taktikleri bu olmalı. Mutlu gözükmeye çalışmak. Yoksa neden bu kadar mutlu olsunlar ki, değil mi canım? " dedi Aslı da yarım saattir oynadığı çubuğu sonunda ikiye bölerek.

"Bence iddianın sonunda neler olacağını unutmuşlardır. Yani sonuçta bize hizmet edecekler, bir insan bir insana hizmet edecek diye neden mutlu olur ki? Değil mi? " dedim dudağımı  ve yanağımın iç kısmında terör estirmeye devam ederken.

"Offf ikidebir buraya bakıp, daha çok kahkaha atıyorlar! Deliricem! " dedi Aslı yumruk yaptığı elini daha çok sıkarak."Ya işte kıskandırmaya çalışıyorlar! Oyunlarına gelme Aslı! Sakın. " dedi Nilay.

"Tamam, onlar mutlu davranıyorsa biz de davranırız! Onlara ihtiyacımız yok ki bizim!" dedim hızla durduğumuz yerden ileri devam edip, kendi plaj havlumu serdim. Kızlar da yanıma gelip, kendininkileri serdiler. Biz ve finnler dışında neredeyse gelenlerin tümü buradaydı.

"Hem zaten bize erkek mi yok! " dedi Nilay gülüp. Aslı ve ben bakışıp, Nilaya döndük. "Nilay, hevesini kırmak istemem ama... Hayır. Bize erkek yok. "  dedim. "Ayrıca benle Jack çıkmıyoruz. " dedi Aslı. Onayladım "Finn de bana çkma teklifi etmedi. Sadece bana aşık olmaya başladığını söylemişti okadar... " dedim gerçekleri yeni yeni farkederek. Tamam, daha yeni yeni aşık oluyordu çocuk. Bir gün eder elbette. Değil mi?

"Kaldı ki sırf bu saçma şey yüzünden Noah'ın senden ayrılması saçma olurdu ve ayrılmamıştır da. Noah zeki çocuk, yapmaz öyle şeyler. " Nilay tereddütle baktı. "Öyle mi dersiniz? " başımızı salladık.

"Tamam o zaman."

"Erkekler denize giriyor galiba. " dedi Aslı onların tarafına bakarak. Onlara baktığımda, gözlerim yuvalarından fırlayacaktı.

ERKEKLER TİŞÖRTLERİ ÇIKARIYORLARDI VE HEMEN HEMEN TÜM KIZLAR ONLARA BAKIYORDU.

"Kızlar ben dayanamıyorum bana bir şeyler oluyor! " dedi Nilay. Ellerini yüzüne sallayarak hava vermeye çalışıyordu. "Nilay tamam sakin ol! " dedi Aslı hızla.

"Nasıl sakin olayım lan, 2 yıldır hayalini kurduğum şey olarak Noahı denizde göreceğime sevineyim mi yoksa tüm kızlar ona yiyecekmiş gibi baktığı için sinirleneyim mi bilmiyorum! " dedi Nilay.

Careless|Finn WolfhardHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin