Bu gece uzun sürecek
-
''Tamam,şimdi hepimiz hazır olduğumuza göre diğerlerini bulmamız lazım.'' sahi onları bu ormanda nasıl bulacaktık?
''Nasıl bulmayı planlıyorsun?'' Nilay sırıttı.''İddiaya girdikten sonra onun yanına 'konuşmak' için gittim.Dikkatini dağıttıktan sonra,kullanacağını bildiğim çantanın,hiç kullanmadığını bildiğim gözüne aslında Alçin için aldığım takip cihazını yerleştirdim.Zaten küçük bir şey ama yine de gözükmemesi lazımdı..Takip uygulaması indirdim ve Alçin'in telefonuna da o uyurken indirdim.Yani Alçin'in telefonundan onların olduğu yeri bulabileceğiz.'' ağzım şaşkınlıktan bir karış açık kalırken,Nilaydan korkulması gerektiğine bir kez daha şahit oldum.Hem zeki,hem manyak.Ama zekasını başka şeylere kullanıyor,orası ayrı.Eee,kimin kankası.
''Bir dakika bir dakika.Sen neden benim için takip cihazı aldın?'' dedim şüpheyle.''En son beni Finn'le Lunaparkta sattıktan sonra,artık nereye gittiğinizi takip etmeye karar verdim.Yani en azından seni'' göz devirdim.Annem veya babam bile bana hayatımda hiç takip cihazı takmamıştı.Yani en azından öyle sanıyorum.
''Neden benim telefonum?'' dedim aklıma gelen soruyla.Omuz silkti.''Eğer fark ederse suçu sana atmak için.'' sinirle dil çıkardım.Ama doğruyu söylemek gerekirse,ben de onun telefonuna yapardım aynısını.
''Nilay,sen bir dahisin!'' dedi Aslı sırıtarak.''Aslı bu tipleyken sırıtışını çok korkutucu buluyorum.'' dedim direkt.Cidden ben,Aslı'nın Aslı olduğunu bildiğim halde bu masum tavırlarından şuan korkuyorsam,erkekler Aslı'nın Aslı olduğunu bilmedikleri halde,Aslı'nın korkutucu tavırlarında ne yapacaklardı merak ediyorum doğrusu.
Aslı dil çıkarınca ben de sırıttım.''Ha,bu arada.'' Nilay'a döndüm.''Kanka seninki palyaçolardan korkuyordu?Ya şimdi bir şeyler olursa?'' sahi,Finn palyaçolardan korkuyordu.''E bu daha iyi ya,direkt kampa geri döner.'' Nilay başını olumsuzca salladı.''Kanka fobisi var diyorum,çocuk travma falan geçirmesin şimdi?'' gözlerimi kısıp düşünmeye başladım.Evet,bununla şaka olmazdı benim de kapalı alan korkum vardı.Zaten astımımı genellikle tetikleyen kapalı alanlardı ve bu konular cidden dalga geçilecek şeyler değildi.Eğer travma durumuna gelirse,buna son verirdim.İddia ondan önemli değil ya.
''Haklısın,eğer travmatik duruma gelirse buna son veririm.'' başını onaylarcasına salladı.Telefonumu cebimden çıakrtıp,daha önce nasıl fark etmediğime şaşırdığım uygulamayı açtım.
İki tane birbirinden uzak nokta vardı.Biri yeşil,diğeri kırmızıydı.''Hangisi biziz?'' diye sordum noktaları işaret ederek.''Yeşil biziz,kırmızı onlar.Uzakta değiller,10 dk'lık mesafe.Hadi,yürüyüşe başlayalım.'' başımı onaylarcasına salladım.Aslı çantayı aldı ve telefonu baka baka yürümeye başladık.Yüzümdeki makyaj garip hissettiriyordu yüzümü ama ihityacımız vardı buna.
Sonunda gülme sesleri duymaya başladığımızda birbirimze baktık.Burda kalsak iyi olacaktı.kalın gövdeli bir ağacın etrafından çalılıkların içine çantayı attık ve ağacın arkasına yerleştik.''Çok yakınlarındayız.Şimdi,planı anlatıyorum.İlk önce konuşmalarını dinleyip doğru zamanı bekleyeceğiz.Ardından,harekete geçeceğiz.Anlaşıldı mı?'' başımızı onaylarcasına salladık Nilayla.Aslı konuşmaya devam etti.''Aynı anda çıkmayacağız ortaya,birimiz garip sesler çıkaracak ve role bürünüp ortaya çıkacak.Erkekler korkup kaçmaya çalıştığında,diğeri önlerinde belirecek.Ardından başka yere kaçmaya çalışacaklar ve 3. kişi de önlerini kapatacak.İlk önce yüzünüzü kapatın,başınızı aşağı eğerek.Ardından başınızı yavaşça kaldırıp,gözleriniz kocaman açık br şekilde sırıtın.En korkutucu sırıtışınızı yollayın ve aynı anda sadist veya psikopat veya mazoşist gibi kahkaha atacağız.Ardından ağır adımlarla ilerleeyceğiz ve bu sefer kaçmaya çalıştıklarında kamp alanına kaçmalarına izin vereceğiz.Bunun olması için de,kamp alanı yolu dışındaki yerlerden çıkarak onlara sadece kamp yoluna doğru kaçma seçeneğini vermiş olacağız.Anlaşıldı mı?'' başımızı tekrar onaylarcasına salladık.''Fısıltıyla konuşmak da garip geldi ya.'' diyince hak verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Careless|Finn Wolfhard
Fanfic"Yalan söyledim." kaşları çatıldı. "Neden! " ani tepkisiyle benim de kaşlarım çatıldı "Çünkü sen onu seviyordun! Aranıza taş koymak aptallık olurdu çünkü sen onu seviyordun Finn! Beni değil, onu! Ve ben, belki seni unuturum düşüncesiyle aranızı yap...