11. Bölüm

3.2K 241 80
                                    


~İyi Okumalar... ♥













Aras Karayel'den


"Dekoltemi açar kaparığm. Kalpler çarpaar çok ta tııın! Sallarızz bir sağa bir sola hoppaaa! La la la la la la..."

Duyduğum iğrenç sesle gözlerimi kırpıştırarak yatakta doğruldum. Pardon doğrulamadım çünkü tam üstümde bi ayak var. Yanıma baktığımda bu kıllı ayakların sahibinin Can olduğunu gördüm. Allah kahretsin başka oda yokmuş gibi niye yanıma yattı bu mal.
Yüzümü buruşturdum ve ayağına tekme attım.

"Anasını bacısını o neydi!?"

"Ben!"

"Sanada günaydın Aras."

"Olum sen niye başka oda yokmuş gibi buraya yattın?"

"Bi tane yatak odası kalmıştı onada Burak malı sülük gibi yapıştı kaldıramadım mecbur burda yattım."

"Dekoltemi açar kaparığm. Kalpler çarpaar çok ta tııın! Sallarızz bir sağa bir sola hoppaaa! La la la la la la..."

"O ses ne lan?" Can kafasına yastığı bastırarak, uyuma moduna geri dönünce gözlerimi devirerek şu iğrenç sesin sahibini aradım.

Odadan çıkıp salona indiğimde son ses şarkı açıp karşısında elinde bıçakla dans eden o malı görünce, bir kez daha pişman oldum. Biz niye bunu yıllar önce aramıza aldık lan?

"Orospu gibi ses çıkartan sendin dimi. Hadi itiraf et dövmicem"

"Yok kanka o sesi çıkartan bendim ama, Orospu kısmıyla şu televizyondaki şahıs ilgileniyor."

Televizyonda dans eden kadınları görünce, kumandayı alıp kapattım.
"Elindeki bıçakla napıyordun. Yoksa dünyaya çok faydalı olacağını anlayıp intihar etmeyi mi düşündün?"

"Bende seni seviyorum Aras. Hayır, kahvaltı hazırlıyordum."

"Aman Allah'ım bu kulaklar neler duyuyor. Burak bize kahvaltı mı hazırlamış?"

"Yoo ben kendime hazırlıyordum." Ece gözlerini devirdi ve yanındaki kızlarla koltuğa oturdu.
Burak 'noldu biçığz!' bakışı atarak mutfağa gitti.

"Okula ne zaman gidicez?" diye sordu Ece

"Kahvaltıyı yapıp çıkarız."

"E o zaman ben gidip kahvaltı hazırlim"

Alnımı ovarak koltuğa oturdum.
Rüya ile Irmak'a baktığımda Irmak telefonuyla ilgileniyordu. Ama Rüya' nın canı sıkkın gibiydi. Dün Burak salağının attığı video kafasına takılmıştı büyük ihtimalle.

___________

"Kahvaltı hazır!"

"Tamam geliyoruz"

Irmak Rüyaya kalkmasında yardım ederken bende mutfağa doğru ilerledim.
Burak her zamanki gibi bizi beklemeden yemeğe başlamıştı.
Ece çayları koyarken, kızlarda yerine oturdu.
Can gözlerini ovuşturarak "Günaydın millet"
En sonunda Ece de masaya oturduğunda herkes kahvaltısını yapmaya başlamıştı.

"Ece bi ara sevgiline ağda yap" Burak'ın yediği salam boğazına kaçınca Irmak sırtına vurdu.
"Neden?"

"Bu sabah ormanda uyandım sandım."
Burak güleyim derken yere düşünce, Canda bana ters bakışlar atıyordu.

Can "Rüyadır O Rüya" diyince gözüm istemsizce ona kaydı.

"Laf atmayın benim sevgilime. Ben onu her haliyle seviyorum."diyip öpücük attığında, Can gülümsedi.

Sin Fin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin