8 Mart Dünya kadınlar gününüz kutlu olsun... ♥♥♥
Rüya Demir'den
Ablamlarla tanışma yemeğinin üzerinden üç gün geçmişti. Burak o akşam bize iki hafta tatile gideceğimizi söylemişti. Nedeni ise okulda iki haftalık bi tadilat olacakmış, çoğu öğrenci bu yüzden dershane ve kurslara gidecekti ama bizimkiler kursa değil tatile gitmek istedi. Burakların Tuzla'daki yazlıklarına gidecekmişiz. Irmak ve Ece tatil heyecanıyla valizlerini hazırlamaya başlamışlardı bile..
"Ece orda havuza falan girer miyiz, ona göre yanıma mayomu alacağım?"
"Bilmem, belki gireriz sen yinede yanına al."
Irmak'ın annesi ve babası kavgalarından sonra pek konuşmuyorlardı. Bende Irmakı üzmemek için konuyu açmıyordum. Şimdi Esma teyze ve Ali amca işte olduğu için onların evindeydik. Ben dahaca kendi valizimi hazırlamamıştım, ayrıca oraya gitmek için daha ablamdan bile izin almamıştım. Bu akşam, Irmak ailesiyle arası bozuk olduğundan bizde kalıcaktı ve ablamla konuşacaktık. Ece ise çoktan herşeyini hazırlamış sadece gideceğimiz günü bekliyordu.
Yarın gidecektik."Ben ablamı nasıl ikna edicem yaa."
Ece elindeki meyve suyunu masaya bırakıp yanıma oturdu."Ablan seni üzecek birşey yapmaz Rüya. Bu tatilin sana iyi geleceğini bildiği için izin verir merak etme." oflayarak
"Irmak'ı küçüklükten beri tanıdığı için onunla çoğu yere gitmeme izin veriyor. Ama dahaca o sizi tanımıyor ki?" dediğimde Ece düşünürmüş gibi bir ses çıkarttı ve parmağını şıklattı.
"Bizde kendimizi tanıtırız o zaman bebeğim." Irmak kıkırdarken
"O nasıl olacak?" Ece güldü ve
"Pijamaları hazırlayın kızlar! Akşam sizdeyim."
____
Akşam Ece ve Irmak bizde kalıcaktı bu yüzden abur cubur almak için markete gelmiştik. Bi kolumda Ece diğer kolumda Irmakla dolanıp duruyorduk. Ha birde Burak!
Aras ve Can işleri olduğunu söyleyip gitmişler. Burakta canı sıkıldığı için bizim yanımıza gelmişti."Muzlu pastam?"
"Efendim Burak?"
"Şuan çikolata reyonuyla bakışıyorum, orayı komple satın alsam nasıl olur."
Gözlerimi devirdim."Saçmalama. Ama bi poşet alabilirsin." Yanağımdan makas alıp
"Tamamdır." dedi ve tahminimce çikolata reyonuna hücum etti.
"Cips alsak sivilce falan çıkartır yaa"
"Bi akşamdan bişey olmaz Irmak. Hem Rüyada bizim sayemizde azcık kilo alır, üflesem uçucak kız."
"Bu akşam yese bile gideceğimiz tatilde eritir zaten. Ayrıca Ece cim, ona kilo işlemiyor." kıkırdadım.
"Ben halimden memnunum." yalan.
"Irmak, Rüyayı alışveriş arabasına mı bindirsek kanka?"
"İyi fikir" gözlerim kocaman açılırken, onlar beni kollarımdan kaldırmaya başlamıştı bile.
"Hey! Durun! Görevli falan görücek şimdi. Kime diyorum?"
"Koca market, arka taraflardayız bişey olmaz. Hadi." ağzım şaşkınlıkla 'o' şeklini alırken, ikisi birden beni dahada kaldırıp alışveriş arabasına bindirdiler. Bacaklarım dışarda sallanıyordu.
"Siz delisiniz" Ece güldü
"Hee var biraz."
"Oha Rüya. Senin orda ne işin var?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sin Fin
Teen FictionAilesiyle birlikte kuzeninin doğum günü partisine giderken kaza sonucu annesini, babasını ve aynı zamanda görme yetkisini kaybeden genç bir kız. Rüya Demir. Yıllar önce ölen annesinin ardında bıraktığı sırları çözmeye çalışan, iki yakın arkadaşıyla...