12. Bölüm

3.1K 227 53
                                    

Selam arkadaşlar...
Duyduğum haberler karşısında çok üzgün ve bi o kadar kızgınım!
Pisliğin teki! Üç yaşındaki çocuğa tecavüz etmiş. Küçücük yavrucak, kim bilir ne kadar acı çekti kuzum... :(
Allah hepsinin belasını versin! Hepsinden iğreniyorum, canları cehenneme.
#ateşinbololsun

Neyse canlarım, size iyi okumalar.









Rüya Demir'den




"Bu kız benim sevgilim. Birdaha ona karşı yaptığınız tek yanlışta! Beni Azrailiniz bilin!"

Gözlerim şaşkınlıkla açılırken, elimi Arastan çekmeye çalıştım ama daha çok sıktı. Niye böyle birşey demişti ki şimdi durup dururken. Etrafımızdaki insanlardan şaşkınlık nidaları yükselirken, elimi hala tutmakta olan Aras hızlı hızlı yürümeye başladı. Peşinden ilerlerken elimi ondan kurtarmaya çalışsamda bırakmadı.

"Aras napıyosun!"

"Sus ve yürü Rüya!" sinirle soludum ve elimi kurtaramayacağımı anladığımda, teslim oldum.
Aşağı doğru merdivenlerden inmeye başlayınca yavaşlamıştı. Bende göremediğim için adımlarımı kontrol ederek atıyordum. Bi kaç basamaktan sonra, ayağım takıldı ve öne doğru savruldum. Ben yerle buluşmayı beklerken iki güçlü kol buna engel olmuştu. Elleri belimde sıkıca duruken burunlarımız birbirine çarpacak kadar yakındı. "Sakar." kaşlarımı çattım.

"Evet" dedim.
"Bu halde, ancak sakar olurum." sinirli olduğunu belli edercesine soludu.
Ben geri çekilmesini beklerken o belimdeki ellerini sıkılaştırıp, beni birden kucağına aldı. Bunu beklemediğim için ağzımdan şaşkınca bir ses çıktı. Ne dersem diyeyim beni dinlemeyeceği için sessiz kaldım.

Birkaç merdiven daha indiğimizde. Beni yavaşça yere bıraktı.

"Şimdi ne söyliceksen burda söyle." kaşlarım dahada çatılırken

"O neydi öyle? Yukarıda yaptığın şey neydi?!"

"Gerekeni yaptım." şuna bak ya, bide bilmiş bilmiş konuşuyor!

"Sevgili değiliz. Neden onlara yalan söyledin Aras?"

"Öyle bilmeleri senin açından hemde benim açımdan iyi olur." devam etti.

"Duymadın mı! O piç senin hakkında neler söyledi! Resmen seni or-..." sinirle nefes verdi.
"Seni şey yerine koydu! Buna sessiz kalmamı bekleme."

"Onlara herşeyi açıklayabilirdin. Sevgili yalanını uydurmanı gerektirecek bir durum yoktu." yaklaştı.

"Vardı. Ben onlara açıklama yapsamda dedikoduları hiç bitmeyecek. En azından şimdi o iğrenç kelimelerle milletin ağzında adının geçeceğine, Aras'ın sevdiği kız olarak geçersin." yaklaştı... Geri adımladım.

"Okul bitene kadar sürer. Seni o kötü cümlelerden koruyacak, benide sinirlendiren şeyleri duymamamı sağlıyacak bir oyun." onun yaklaşmasıyla geri adım atmam, sırtımın duvara değmesiyle son buldu.

"Hayır desemde kabul etmeyeceksin değilmi?"

"Söz ağızdan bir kere çıkar güzelim." ve aniden beni kucağına aldı. Allah kahretsin değneği kantinde unuttum.
Zil çaldığında Arasta yürümeye başlamıştı.

"Şimdi sevgilimi sınıfına çıkartayım."

____________

Sınıfın kapısına geldiğimizde Aras beni kucağından indirip kolumdan tuttu. Biz gelene kadar ders başlamıştı.
Ben kapıyı tıklatmasını beklerken, hemen açıp benide peşinden sürükledi.

Sin Fin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin