BİRAZ GEÇ OLDU KUSURA BAKMAYIN. SINAV YOĞUNLUĞUNDAN BÖLÜM ATAMADIM. AMA SONUNDA YAZDIM.
İYİ OKUMALAR...MULTİ- YAĞMUR :D
Burak'tan devam..
Bi adam Rüya'nın kafasına silah dayamıştı.
O kimdi? Rüya dan ne istiyordu. Görme engelli ve kimseye zararı olmayan bi kızın düşmanı olduğunu hiç sanmıyordum.
Rüya korkudan sonuna kadar açılan mavi gözleriyle boşluğa bakıyordu. Kolları iki yanında çırpınırken şapkalı adam onu sımsıkı tutuyordu.
Kafamı Aras'a çevirdim. Sinirden boynundaki damarlar çıkmıştı. Yumruklarını sıkmış, çatık kaşlarla silaha bakıyordu. O sırada gözüm Can'a kaydı. Eceyi arkasına almıştı ama Ece önüne geçmeye çalışıyordu. Belliki Rüya için endişeliydi.
"Hemen kasadaki tüm paraları şu çantaya koyun!" diye bağırdı kasiyere doğru. Şimdi anlaşılmıştı. Bu adamın Rüyayı falan tanıdığı yoktu sadece bir hırsızdı.
Arkasından, onun gibi şapka takan bi adam girdi ve elindeki çantayı kasiyere fırlattı. Kız korkuyla geri çekildiğinde Rüyayı rehin alan adam silahın tetiğini çekti. Irmak'ın ağzından ikinci bir çığlık kaçarken, adam kasiyere bi bakış attı."Eğer bir dakika içinde o çantayı doldurmazsan! İlk önce bu kızı! Sonrada hepinizi kurşuna dizerim!" kız korkak gözlerle başını hızla salladı ve titreyen elleriyle kasayı açıp parayı çantaya doldurmaya başladı.
Adam memnuniyetle sırıtırken, Aras her an patlayacak bir bomba gibiydi. Tam da
Beklediğim gibi oldu."O silahı sana sokmamı istemiyorsan. Kızı hemen bırak." Aras dişlerinin arasından tıslarcasına konuştuğunda adam alayla güldü.
"Hadi ya! Yiyorsa gelip alsana."
"Ellerini çek onun üstünden! Pislik!" Irmak Rüyaya doğru gitmeye çalıştığında onu tutup gitmesini engelledim.
Hiç rahat duramıyordu."Aras halleder, sakin ol." diye fısıldadım kulağına. Kafasını bana çevirip dolu gözlerle baktı. Arkadaşını cidden çok seviyordu. Ona bişey olacak diye ödü kopuyordu bunu ilk tanıştığımız günden beri biliyordum.
Aras Rüyaya doğru bir adım attığında, adamın silahı tutan elleri sıkılaştı ve kafasına daha çok bastırdı."Cık cık cık, bu çok yanlış bir hareket. Arkadaşının ölmesini istemiyorsan geri çekil, yoksa sevgilin mi demeliyim?"
Rüya başına bastırılan silahla gözlerini sıkıca yumduğunda, Aras gözlerini yavaşça açıp kapattı."Abi tamamdır işimiz bitti." arkadaki adam elinde çantayla sırıttığında. Diğeri başını ona çevirdi. Aras adamın bu anından faydalanıp hızla silahı aldı ve
Zaten tetiği çekili olan silahla bacağına sıktı. Adam acıyla inleyip yere düşerken Rüyayı yanına çekti. Rüya şok olmuş gibiydi. Silahın sesinden korkmuştu büyük ihtimalle.
Aras adamın üstüne çıkıp onu yumruklarken Ece ve Irmak Rüyayı kolundan tutup kenara çekti.
Can bana Aras'ı durdurmam için bi bakış attığında omuz silktim. Banane sıçsın ağzına.Can onu durdurmak için yanına yaklaştığında Aras Can'ın kolunu geri ittirdi ve adamı dövmeye devam etti.
Ona ne olmuştu? Rüyayı kurtarmıştı. Adamı vurduğu yetmezmiş gibi hala dövüyordu da. Öyle bi dövüyordu ki kendinden geçmişti. Ona dikkatlice baktım. Arası tanıyordum.
Buraya gelmeden önce başka birşeye sinirlenmiş olacakki bütün sinirini hırsızdan çıkarıyordu.
O an adama acıdım."Birazdan polisler gelecek Aras! Adamı vurdun, gitmemiz gerekiyor." Aras olayı yeni kavramış gibi havada kalan yumruğunu yavaşça indirdi ve başını Can'a çevirdi. Can onu kolundan çekip kaldırırken, diğer adamın çoktan kaçmış olduğunu gördüm.
Kasiyer kız telefonda polislerle konuşuyordu. Etraftaki kalabalık şaşkınlıktan ne yapacağını şaşırmış gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sin Fin
Teen FictionAilesiyle birlikte kuzeninin doğum günü partisine giderken kaza sonucu annesini, babasını ve aynı zamanda görme yetkisini kaybeden genç bir kız. Rüya Demir. Yıllar önce ölen annesinin ardında bıraktığı sırları çözmeye çalışan, iki yakın arkadaşıyla...