15. Bölüm

3.1K 197 19
                                    

@EsraYldz801 ithafen...

-Multimediadaki Selim.





Aras Karayel'den

Rüya ablasıyla konuştuktan sonra kaşları iyice havalanmış, gözleri kocaman açılmıştı. Bişeyler söyleyip telefonu kapattığında, kaşlarımı çatıp yanına gittim.

"Ne oldu?"

"Aras bi içeri gidelim mi?"

"Olur, gel." koluna girdim ve bizimkilerin arasından sıyrılıp mutfağa doğru ilerledim. Ne olmuştu ki şimdi?

"Evet? Şimdi söyle, önemli birşey mi?"
Dezgaha yaslanıp ellerini iki yana koydu.

"Şey.. Az önce ablamla konuştum." devam etmesini belirten ses çıkarttığımda dudağını ısırdı.
Amacın ne güzelim?

"Onun yeni çıkmaya başladığı birisi var ve soy adları aynı olunca.. Ben, seninle bir kan bağı olduğunu düşündüm."

"Kim?" kafasını yere eğip mırıldandı

"Selim Karayel." Abim mi? O Rüya'nın ablasıyla mı çıkıyordu!? Uzun zamandır onunla görüşmüyorduk. Babamın yanında şirkette çalışıyordu. Okulda çoğu kişi tek çocuk olduğumu sanıyordu. Tabi bizimkiler hariç.

"Tanıyor musun?" diye kafasını kaldırdığında, yeni yeni çıkmaya başlayan sakallarımı kaşıdım.

"Evet, abim." ağzından şaşkınlığını belirten bir ses çıkardı.

"N-nasıl yani senin abin, benim a-"

"Evet abim ile ablan sevgili ve bende şimdi öğrendim." mavi gözleri şaşkınlıkla açıldı.

"Yarın beni onunla tanıştırmak için yemeğe çıkartıcak."
"Sen gelicek misin peki?"

"Bilmiyorum. Selim, yani abimle konuşmam lazım. Uzun zamandır görüşmüyorduk."

"Tamam.."

İçeri geri geldiğimizde Oğuzhan Irmak la gülüşürken Burak onlara pis pis bakıyordu. Bu çocuktada bişey var, bi arada Irmak'ın çok güzel olduğunu söylemişti. Bi kavga esnasında bunu hatırlatırdım.

______

Rüya Demir'den

Ablamın isteği üzerine, geç olmadan geldim. Tabii tek gelemedim.
Aras bey bıraktı.

Ablam iki saattir elbise seçmeye çalışıyordu.

"Of, bunuda bi kaç kez giymiştin." elinde duran elbiselerimden birini tekrar yatağa fırtlattı.

"Abla sence biraz abartmıyor musun? Yani alt tarafı yemeğe çıkıcaz."

"Hayır Rüya. Büyük ihtimalle pahalı bir restorana götürür. O yüzden güzel olmalıyız." gözlerimi devirdim.
İçerden ablamın telefonu çaldığında koşarak gitti, kesin sevgilisi arıyordu. Yani şu Aras'ın abisi, cidden çok şaşırmıştım. Ablam onunla aynı şirkette çalıştığını söylemişti. Bugün de Aras abisiyle babasının aynı şirkette olduğunu söyledi... Beni derin düşüncelerden sıyıran telefon sesi oldu ve bu Irmak'ın melodisiydi.

"Efendim Irmak"

"Naber?"

"İdare ediyoruz. Ablam çağırdığı için seninle konuşamadım, evdeki durumlar nasıl? "

"Ben odamdayım. Evden çıt çıkmıyor, bu fırtına öncesi sessizlik galiba."

"Ben sana söylemeyi unuttum." ablamın hala içerde telefonla konuştuğunu duyduğumda devam ettim.
"Ablamın sevgilisi var ve kim olduğunu tahmin bile edemezsin."

Sin Fin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin