14. Bölüm

3K 224 32
                                    


Burak Doğan'dan

O may gat!
Pizzalar aşkına, şuan sahnede Aras ve Rüya şarkı söylüyor. Birden bire neden böyle yaptıklarını anlamasamda cidden çok güzel söylüyorlardı ve o sahnedeki halleri gerçek bi sevgili gibiydi.

Elimdeki kurabiyeyide ağzıma attığımda, yanımdaki Irmak'ın ağzı açık bir şekilde onları videoya çektiğini gördüm. Şarkının sonlarına doğru biraz ilerimizdeki Sıla dikkatimi çekti. Arkadaşları arkasında bişeyler konuşurken o ise yumruklarını sıkmış sinirli sinirli sahnede şarkıyı sonlandıran Aras ve Rüyaya bakıyordu.
Ohh canıma değsin, gerizekalı.

Aras "Biz mükemmel bir çiftiz sevgilim. Ve bu gece bunu herkese gösterdik." dediğinde mikrofondan sesini herkes duymuştu. Amacıda buydu zaten.
Eceyle Canda onlar şarkı söylerken dans etmişlerdi. Dansları bittiğinde yanımıza geldiler.

"Hala şaşkınım. Arasa ne olduda sahneye çıkıp şarkı söyledi?"

Rüya'nın elinden tutup, Sılaya yan bakışlar atarak bu tarafa doğru gelen Arasa baktım. "Geliyor. Kendisine sorarsın Ece."

"Aras! Neden şarkı söylediniz?" Ben meraktan çatlasamda soru sormuyordum çünkü Ece benim yerimi tamamlıyordu. Bu sırada tabağımdakileri yiyerek bi Arasa bi Rüyaya bakıyordum.
Tabağımı bitirmem lazım arkamdan ağlarlar.

"Birileri inanmamıştı. Bizde inandırdık."

Ece anlamayan bakışlar atarken, dirseğimle koluna vurup Sılayı gösterdim. O sırıtırken Rüya heyecandan bayılacak gibiydi. E Arasla bende şarkı söylesem bende bayılırım. Aras sonuçta yani, kolay kolay böyle birşey yapmaz.

"Bian ben bile inanıcaktım valla." diyip saçlarını geriye attı Irmak.

"Mötöştönöz" ağzım dolu olduğu için anlamadıklarını belirten bakışlar attıklarında, ağzımdakini yuttum.

"Diyorum ki pörfek söylediniz"

___________

Rüya Demir'den

Partiden sonra Aras beni eve bırakmıştı.
Üstümdeki elbiseyi çıkartıp bi kenara fıtlattıktan sonra pijamalarımı giyip yatağıma kuruldum.

2 saat sonra

Bol bol çikolatalı bi rüya görürken, çalanlar telefonumun sesiyle uyandım.
Elimi yanımdaki komidinde gezdirip telefonu buldum ve açtım.

"Alo?" sesim uykulu çıktığından birkaç kere öksürdüm.

"Rüya." Bu Irmaktı ve sesi çok kötü geliyordu. Gözlerim tamamen açılırken uykuyu falan bi kenara bıraktım.

"Irmak! Sen ağlıyor musun?" burnunu çekti.

"Evet, çok kötü şeyler oldu Rüya." tekrar ağlamaya başladığında yatakta dikleştim.
Telefondan araba sesleri geliyordu.

"Neler oldu!? Sen nerdesin?"

"Yoldayım size geliyorum. Gelince konuşalım olur mu? Yaklaştım zaten. Seda ablayı uyandırma bende anahtar var." ne olur ne olmaz diye Irmak'a da yedek anahtar vermiştik.

"Tamam bekliyorum."

___

"Rüya.." ağlayarak bana sarıldığında karşılık verdim.

"Noldu hadi anlat, bu saatte neye üzülün bu kadar?" tekrar burnunu çekti.

"Siz beni eve bıraktıktan sonra, ben tam kapıyı açıcakken annemle babamın seslerini duydum. Bağırarak birşey tartışıyorlardı. İçeri girdiğimde annem o kadar sinirliydi ki geldiğimi bile fark etmemişti. İkiside birbirine çok kötü bakıyordu. Ne olduğunu sorduğumda annem.. Babamın onu aldattığını söyledi ve yere vazoyu fırlattı." duyduklarımla o kadar şaşkındımki söyleyecek kelime bulamıyordum. Daha ayrılalı birkaç saat olmuştu ve duyduklarım, can yakıcıydı..

Sin Fin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin