Συνεχιζει απο την μερια του Αλεξη
Το πρωι σηκωθηκα απο το κουδουνι μου χτυπαγε μανιωδως ποιος ειναι τετοια ωρα ουτε 9 δεν ειναι οποιος και να ειναι θα τον βρισω πηγα κατω και ανοιξα την πορτα ειδα την Δεσποινα χαμογελαστη
Αλεξης '' Τι θες εδω''
Δεσποινα '' Ηρθα να παμε για καφε σηκω, ντυσου, πλυσου και παμε''
Μου ειπε και ανεβηκα πανω γαμωτοο που την βρισκει τοση ορεξη πηγα στο μπανιο επλυνα το προσωπο μου τα δοντια μου και πηγα να ντυθω φορεσα ενα τζιν και μια ασπρη μπλουζα εφτιαξα το μαλλι μου και κατεβηκα κατω σημερα η Δεσποινα ειναι σαν κανονικος ανθρωπος και τι εννοω με αυτο σημερα δεν φοραει κοντο σορτσακι και κολλητη μπλουζα φοραγε ενα μπλε τζιν μια ασπρη μπλουζα και μαυρα All star τα μαλλια της ηταν κατω και δεν ειχε βαλει μεικ απ περιεργο.
Βγηκαμε εξω απο το σπιτι και πηγαμε στο αυτοκινητο μου μπηκαμε μεσα και ξεκινησαμε τον δρομο μας για τα Village. Οταν φτασαμε κατεβηκαμε κατω και κατσαμε σε μια καφετερια και κατσαμε σε ενα τραπεζι συζητουσαμε συζητουσαμε βαρετα πραγματα τιποτα σημαντικο οταν βερεθηκαμε ειπαμε να φυγουμε βγηκαμε εξω απο τα village και ειδα την Μελινα να βγαινει απο ενα κομμωτηριο τα μαλλια της ηταν υπεροχα ηταν προς το καστανοξανθο και λιγο πιο σκουρο και ειχε μερικες καστανοξανθες ανταυγειες ηταν απλα υπεροχη. Εχω πυρετο γιατι λεω καλα λογια για αυτην ειναι ηταν κακασχημη αλλα τωρα ειναι πανεμορφη.
Μπηκαμε μεσα στο αυτοκινητο και φυγαμε στη διαδρομη υπηρχε ησυχια δεν μιλαγε κανεις εγω ημουν απασχολημενος να οδηγαω και η Δεσποινα κοιταγε εξω απο το παραθυρο ημαστνα στην ευθεια για το σπιτι μου οταν μπροστα ειδα μια κοπελα να περπαταει η Μελινα ειναι την αναγνωριζω εγω δεν ξεχναω ποτε γυναικια οπισθια κορναρα και γυρισε πισω σηκωσα το χερι μου ως δειγμα χαιρετησμου το ιδιο εκανα και εκεινη την ειδα να περπατει λιγο πιο γρηγορα και ετσι και εγω πηγαινα λιγο πιο αργα οταν μπηκε μεσα σε ενα Flocafe. Εφτασα στο σπιτι και κατεβηκαμε κατω η Δεσποινα φαινοταν λιγο νευριασμενη αλλα δνε με ενοιαζε.
Δεσποινα '' Σου αρεσει η Μελινα''
Αλεξης '' Οχι απο που το συμπερανες αυτο''
Δεσποινα '' Θες να μαθεις απο που εχτες που σου μιλησα ασχημα για αυτην νευριασες και την υπεραπιστηκες ενω τις αλλες φορες την κοροιδευεις εσυ, στην παραλια σε ειδα πως την κοιταζες τα σαλακια σου ετρεχαν, και σε ειδα πως την κοιταζες σημερα. Εισαι τοσο ηλιθιος σου την πεφτει επειδη θελει να σε πηδηξει θα θελει να κανει οτι κανω και εγω μαζι σου και μετα λες εμενα πουτανα για την αλλην δεν λες που σου την πεφτει και εσυ τουβλο δεν εχεις καταλαβει τιποτα''
Αλεξης '' ΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΤΩΡΑ''
Της φωναξα και με αυτο βγηκε εξω εκλεισε με δυναμη την πορτα και εφυγε δεν ειμαι ερωτευμενος μαζι της εγω την μισω και παντα θα την μισω ακουσα γυναικιες φωνες απ'εξω αλλα δεν εδωσα σημασια πηγα και εφτιαξα ενα τοστ να φαω. Αφου το εψησα το εφαγα και πηγα πανω ανοιξα την πορτα του δωματιου μου και το βλεμμα μου πηγε στο παραθυρο η Μελινα καθοταν με τα ποδια της στο στηθος της και εκλαιγε μπορουσα να καταλαβω οτι το βλεμμα της ηταν αδειο δεν κοιτουσε εμενα, κοιτουσε το πατωμα πηρα τα αντικλειδια και κατεβηκα κατω ανοξα την πορτα και βγηκα εξω προχωρησα προς το διαμερισμα της Μελινας και ανοιξα την πορτα το βλεμμα μου πηγε κατευθειαν στα γυαλια κατω.
Και το εκοψα εδω το Σ/Κ και την Δευτερα δεν θα μπει καινουργιο #SorryNotSorry θα φυγω για Σαλαμινα και δεν θα εχω ιντερνετ. Φιλακια και οπως παντα votes and comments.