Συνεχιζαμε να φιλομαστε παθιασμενα χωρις να μας νοιαζει τιποτα. Αρχιζει και με φιλαει στο λαιμο λαιμαργα και νιωθω την στυση του απο κατω μου. Ανεβηκαμε τα σκαλια του διαμερισματος μου και ξαφνικα πεσαμε πανω στο κρεβατι μου. Μου βγαζει το φορεμα και μενω μονο με τα μαυρα εσωρουχα που εχω φορεσει, με φιλαει εντονα στον λαιμο και μετα κατεβανει στο στηθος μου κανωντας με να αναστεναξω. Στην συνεχεια εξαφανιζεται και το σουτιεν μου και τοτε τον νιωθω να περνει στο στομα του την ρογα μου και να την πιπιλαει.
Το στομα του κατηφοριζει ακομη πιο κατω και τον νιωθω να δαγκωνει ελαφρα το σημειο μου πανω απο το εσωρουχο μου. Μικρα βογγητα ξεφευγουν απο το στομα μου. Αφαιρει με μια κινηση το εσωρουχο μου και στην στιγμη με παιρνει στο στομα του. Η γλωσσα του γευεται την ευαισθητη μου περιοχη και τα δαχτυλα του διαγειρουν με κυκλικες κινησεις την κλειτοριδα μου. . Ανεβηκε ξανα πανω και με φιλησε, με μια κινηση του τραβαω την μπλουζα και του την βγαζω. Ο Αλεξης παιρνει θεση απο πανω μου και αρχιζει να με φιλαει στο στομα. Η γλωσσα του αγκαλιαζει την δικια μου. Τα χερια μου ταξιδευου πανω στο σωμα του σωματος του και χαιδευουν τους μυς του.
Με μερικες γρηγορες κινησεις αφαιρει και τα τελευταια ρουχα που φοραει και απομενει ολογυμνος απο κατω μου. Ο Αλεξης συκωνεται και πιανει ενα φακελακι. το ανοιγει και το τοποθετει στο μοριο του. Σκυβει και μου δινει ενα ακομα φλογερο φιλι.
Αλεξης '' Αν σε πονεσω πες το μου. '' Μου λεει με σοβαροτητα στο βλεμμα του.
Μελινα '' Ενταξει μωρο μου. '' Του λεω και μου δινει ενα απαλο φιλη στα χειλη,
Νιωθω το μοριο του παλι στην εισοδο μου αλλα αυτη τη φορα δεν εισχωρει απλς τριβει την σκληρη του στηση πανω απο την περιοχη μου. Τον νιωθω να μπαινει μεσα μου και για μια στιγμη σκεφτομαι να απομακρυνθω. Ο Αλεξης βγαινει και ξαναμπαινει σταθερα και αργα ομως πλεον τον θελω τοσο πολυ που ξεχναω ολα τα αλλα. Συνεχιζει να εισχωρει μεσα μου και νιωθω περιεργα. Η αισθηση γινεται αρκετα ενοχλητικη και αρχιζω να ποναω αλλα δαγκωνω τα χειλη μου και υπομενω. Εχει μπει αρκετα μεσα και τοτε τελειως ξαφνικα νιωθω ενα δυνατο πονο. Βγαζω μια μικρη κραυγη και ο Αλεξης σ ταματαει αποτομα αλλα δεν τραβιεται. Μενει μεσα μου ακινητος. Μου χαιδευει τα μαγουλα με τις παλαμες του και σκυβει και με φιλαει τρυφερα.
Αλεξης '' Δεν θα ποναει στην συνεχεια. Αλλα αν θες να σταματησω. ''
Μελινα '' Συνεχισε. ''
Περνω μια βαθια ανασα και μετα αλλη μια. Οσο εγω προσπαθω να αναπνευσω κανονικα ο Αλεξης μενει μεσα μου ακινητος. Ο Αλεξης απλωνει μικρα φιλια σο λαιμο μου και τον νιωθω να αποτραβιεται και στην συνεχεια να εισχωρει ξανα. Αυτη τη φορα δεν πονεσα αλλα παραμενει ειναι δυσαρεστο. Αποτραβιεται παλι και εισχωρει για αλλη μια φορα και νιωθω τελειως διαφορετικα. Η αισθηση ειναι ευχαριστη, συνεχιζει με τον ιδιο αργο ρυθμο να μπαινοβγαινει μεσα μου, καθε φορα ολο και πιο βαθια και η αισθηση γινεται ωραια.
Ο Αλεξης αρχιζει να κινειται πιο εντονα και πιο γρηγορα μεσα μου. Μικρα βογγητα βγαινουν απο τα χειλη μου. Οσο γρηγοροτερα κινειται τοσο περισσοτερο μου αρεσει. Κοιταζομαστε ισια στα ματια οσο τα κορμια μας γινονται ενα. Και τοτε νιωθω οτι θα τελειωσω. Με ενα βογγητο φτανω στην κορυφωση και νιωθω το σωμα μου να τρεμει δαν το ψαρι. Ο Αλεξης με ενα βογγητο τελειωνει και αυτος.
Αφηνει το βαρος του να πεσει πανω μου και ανασαινουμε και οι δυο βαρια. Υστερα απο λιγα δευτερολεπτα αφου εχουμε ανακτησει καπως τις αναπνοες μας ανασηκωνεται ορθιος και με βαζει στην αγκαλια του περασε το χερι του κατω απο το σωμα μου ωστε να στηριζεται απο πανω μου.
Αλεξης '' Θα σε προσεχω. '' Ειπε και με φιλησε γλυκα στην μυτη
Αλεξης '' Θα σε αγαπαω. ''
Αλεξης '' Για παντα. ''
Μελινα '' Και εγω σε αγαπαω. ''
Ειπα και ξαπλωσαμε αγκαλια λεγωντας κατι αλλες χαζομαρες, μετα απο λιγη ωρα κοιμηθηκαμε. Τωρα πια ενιωθα ασφαλεις ηξερα πως ειχα καποιον να με αγαπαει και να τον αγαπαω. Το ηξερα..