Σηκωθηκα απο το κρεβατι μου και οηγα στο μπανιο μπηκα μεσα και εκανα ενα χαλαρωτικο μπανιο για να ξυπνησω οταν τελειωσα στερεωσα μια πετσετα γυρω απο την μεση μου και πηγα στο δωματιο μου. Εβγαλα τα ρουχα που θα φορουσα το βραδυ και ενα μποξερακι φορεσα το μποξερακι και μια φορμα κατεβηκα κατω και ετοιμασα ενα φραπε. Καθησα στον καναπε και ειδα λιγη τηλεοραση δεν ειχε και τιποτα ειδησεις και βλακειες μονο οι γεροι τα βλεπουν αυτα. Σηκωθηκα αποτο καναπε και πηγα ξανα πανω στο δωματιο μου εβαλα το μαυρο παντελονι που ειχα επιλεξει και ενα γαλαζιο πουκαμισο εφτιαξα τα μαλλια μου και εβαλα ταν καλα μου παπουτσια.
Περιμενα τα αλλα αγορια μαζι με την Δεσποινα να ερθουν απο εδω κατεβηκα τις σκαλες με προορισμο την κουζινα οταν ακουσα το κουδουνι να χτυπαει. Πηγα στην πορτα και την ανοιξα τους ειδα ολους εκει μαζι τους ηταν και η Δεσποινα η οποια δεν ειχε ντυθει σαν ξεκολο οπως τις αλλες φορες ειχε διαλεξεις μια δερματινη ψηλομεση μαυρη φουστα και ενα απλο ροζ μπλουζακι απο μεσα με ροζ γοβες πρωτη φορα την εβλεπα ετσι. Με χαιρετησαν και μπηκαν μεσα ηταν ακομη νωρις για να παμε να παρουμε τα κοριτσια τα οποια ηταν στο απεναντι ακριβως σπιτι. Μιλησαμε για διαφορα θεματα και για το θεμα Ελενη - Παυλος, ο Παυλος σημερα θα προσπαθησει να κανει κινηση και μετα θα δουμε.
Αποφασισαμε να παμε ολοι απεναντι μια και ηταν η ωρα που θα φευγαμε προχωρησαμε εως την απεναντι πορτα και χτυπησαμε το κουδουνι δεν καταλαβα ποια την ανοιξε γιατι ειμουν τελευταιος μολις καταλαβα οτι ηταν η Μελινα τα ματια μου σκαναραν ολοκληρο το σωμα της, ηταν πανεμορφη. χαμογελασα και την εφερα κοντα μου.
Αλεξης '' Εισαι πανεμορφη πρεπει να εχω το νου μου σημερα σε ολους οσους σε κοιτανε ''
Μελινα '' Και εσυ ειναι πολυ ομορφος, μην ανησυχεις εγω εχω ματια μονο για εσενα εγω ειμαι αυτη που πρεπει να σε προσεχει. ''
Την πλησιασα και την φιλησα στα χειλη η γλωσσα μου γληστρισε στο στομα της και μαζι με την δικια της εκαναν διαφορα παιχνιδια. Απομακρυνθηκε και μου χαμογελασε, ολοι ειχαν παρει τον / την συνοδο τους μαζι ενω ο Παυλος με την Ελενη δεν εκαναν τιποτα.
Μελινα '' Παμε ''
Ολοι '' Ναι ''
Μπηκα μεσα στο αυτοκινητο του μου μαζι με την Μελινα, με την Αλεξανδρα, τον Γιωργο και τον Παυλο ενω στο αλλο μπηκαν ο Αλεξανδρος, η Δεσποινα και η Ελενη. Μολις φτασαμε στο κλαμπ μπορουσες να μυρισεις το αλκοολ επιασα το χερι της και της χαμογελασα. Μπηκαμε μεσα στο κλαμπ μερικα γυναικεια βλεμματα μου αλλα δεν εδινα σημασια. Ο θυμος μου ερχοταν καθε φορα που καποιος κοιταζε την Μελινα την εφερα πιο κοντα μου. Καθησαμε σε ενα τραπεζι στο τελος του μπαρ, καποια στιγμη η Μελινα ετσι στο ακυρο με επιασε και με φιλησε παθιασμενα στο στομα οχι οτι δεν μου αρεσε αλλα καταλαβα γιατι το εκανε.
Αλεξης '' Ζηλιαρα ''
Μελινα '' Ειμαι ''
Αλεξης '' Το ξερω οτι εισαι μωρο μου ''
Μου εβγαλε την γλωσσα και την δαγκωσα εβγαλε ενα επιφωνημα πονου και την φιλησα στο στομα. Παραγγειλαμε τα ποτα μας μου ειπε να μην πιω πολυ την ρωτησα το γιατι αλλα δεν μου απαντησε, σηκωθηκα για να παω να παρω ενα ποτο γιατι το δικο μου τελειωσε. Προχωρησα προς το μερος του μπαρ και μια κοπελα θεος να την κανει βασικα φορουσε ενα τοσο κοντο φορεμα.
Κοπελα '' Γεια σου ομορφε ''
Αλεξης '' Γεια και αντιο ''
Ειπα και πηγα να φυγω αλλα μπηκε μπροστα μου και με εβαλε να κατσω παλι κατω ειχε κολλησει πανω μου και εγω προσπαθουσα να την απομακρυνω. Με επιασε και με φιλησε και αηδειασα το φιλι της δεν ηταν σαν της Μελινας μπορουσα να γευτω το αλκοολ με σηκωσε απο τον σκαμπο και με πηγε σε κατι τουαλετες με φιλουσε στον λαιμο και εγω προσπαθουσα να φυγω δεν ηθελα να το κανω αυτο στην Μελινα.
Αλεξης '' Ασε με να φυγω εχω κοπελα ''
Κοπελα '' Δεν προκειται να το μαθει και δεν ειναι και τοσο ομορφη ''
Την εσπρωξα πιο δυνατα και προσπαθησα να φυγω με φιλησε και η πορτα ναοιξε ηταν η Μελινα τα ματια της ειχαν γεμισει με δακρυα ξεκολλησα την αλλη απο πανω μου αλλα ειχε ηδη φυγει. Ετρεξα και βγηκα απο τις τουαλετες πηγα στο τραπεζι μας και τα πραγματα της ελειπαν πηρα τα κλειδια του αυτοκινητου μου και ετρεξα θα πηγαινα στο σπιτι της που θα μπορουσε αλλου να παει.
Ετρεχα σαν μανιακος στον δρομο μολις εφτασα στο σπιτι συνηδοποιησα οτι δεν ηταν εκει καθησα στα σκαλοπατια του σπιτιου της και την περιμενα. Της ειχα υποσχεθει οτι δεν την πληγωσω αλλα το εκανα, την πληγωσα με τον χειροτερο τροπο δεν θα με δεχτει πισω ειναι σιγουρο αυτο δεν μπορω ομως μακρια της, την αγαπουσα, την αγαπω και θα την αγαπαω μεχρι να πεθανω. Περιμενα τοσες ωρες και ακομη να φανει τα παρατησα πηγα στο σπιτι μου και επεσα με δυναμη στο κρεβατι μου. Εκλαιγα μεχρι το φως της μερας και οι ακτινες του καλοκαιρινου ηλιου να καλυψουν το δωματιο μου, τα ματι αμου εκλεισαν και εγιναν ενα με το σκοταδι σκεπτομενος την σημερινη μερα.
Σας εδωσα ενα μεγαλο κεφαλαιο σημερα τελικα το ανεβασα το πρωι αντι για το βραδυ επειδη χτες ξεκλεψα λιγο χρονο και το εγραψα. Ελπιζω να σας αρεσε. Επισης μερικες λετε οτι φταει η Δεσποινα και ο Αλεξανδρος ισως και να φταινε ισως και οχι κανεις δεν ξερει νταξει οχι και κανεις εγω ξερω. Καντε σχολια και φηφιστε. Ζετα