Κεφαλαιο 10ο

13.9K 933 24
                                    

Ανεβαινα τις σκαλες οταν εφτασα επ'εξω απο την πορτα της ανοιξα σιγα σιγα την πορτα και μπηκα μεσα η πλατη της ηταν γυρισμενη προς τα εμενα και δεν με εβλεπε πηγα απο πισω της και ακουμπησα το χερι μου στο ωμο της δεν εκανε τιποτα ηταν σαν να μην ηταν εδω μερικα δακρυα επεφταν απο τα ματια της πηγα μπροστα της και εκατσα στα γονατα μπροστα της μμε τα χερια μου σκουπησα τα δακρυα της δεν εκανε τιποτα δεν με κοιταξε καν. Την εχωσα μεσα στην αγκαλια μου και αρχισε να κλαει μονο που κατι ελεγε παλευε να φυγει αλλα την εσφιξα περισσοτερο.

Μελινα '' Φυγε, εσυ φταις για ολα, φυγε σε μισω δεν θελω να σε ξαναδω,εσυ φταις σε παρακαλω φυγε''

Ελεγε και ξαναλεγε δεν ξερω τι εχει παθει παντως δεν φταιω εγω θα μαθω γιατι ειναι ετσι και σιγουρα ξερω ποια το εκανε αυτο.

Αλεξης '' Οσο και να λες πως με μισεις δεν με μισεις η Δεσποινα φταει ετσι?''

Την ρωτησα και δεν απαντησε πηγε και ξαπλωσε στο κρεβατι της πηγα και εγω την εβαλα μεσα στην αγκαλια μου δεν εκανε τιποτα εχω ξεκαθαρισει τα αισθηματα μου για αυτην ειμαι ερωτευμενος μαζι της ομως θα κανω πισω δεν της αξιζω, εγω θα την πληγωσω θα μεινω διπλα της αλλα οχι σαν φιλος ουτε σαν αγορι της θα κρατησω αποσταση θα ειμαστε ετσι οπως ειμασταν εγω ο θυτης και εκεινη το θυμα. Ειχε αποκοιμηθει διπλα μου σηκωθηκα της αφησα ενα φιλι στο μετωπο και εφυγα κατεβηκα τα σκαλια και βγηκα εξω πηρα το δρομο για το σπιτι της Δεσποινας. Μολις εφτασα εκει χτυπησα το κουδουνι της και μου ανοιξε ορμηξα μεσα στο διαμερισμα της εκεινη με κοιτουσε με εκεινο το πονηρο βλεμμα που μερικες φορες μου σπαει τα νευρα.

Αλεξης '' Θα σου μονο ενα πραγμα μην ξαναμιλησεις στην Μελινα το καταλαβες?''

Δεσποινα '' Σιγα δεν στην θιξαμε κιολας''

Αλεξης '' Δεν θα το ξαναπω μην την ξαναπειραξεις θα σε σκοτωσω με τα ιδια μου τα χερια''

Δεσποινα ''' Καλα μην νευριαζεις''

Μετα απο αυτο εφυγα πηγα στο σπιτι της Ελενης χτυπουσα το κουδουνι οταν μου ανοιξε ορμηξα μεσα και καθησα στον καναπε.

Ελενη '' Γεια σου Αλεξης, ναι καλα ειμαι και βεβαια περνα μεσα''

Αλεξης '' Κοψε την κοροιδια και κατσε κατω εχω να σου πω κατι πολυ σοβαρο''

Ελενη '' Εσυ θες να πεις κατι σοβαρο ας γελασω''

Αλεξης '' Ειμαι ερωτευμενος με την Μελινα''

Σε ΘελωWhere stories live. Discover now