Μερικες ακτινες απο τον ηλιο εμπαιναν στο δωματιο μου προσπαθησα να σηκωθω αλλα με πονουσε το κεφαλι μου ξαπλωσα λιγο ακομα και μετα σηκωθηκα πηγα στο μπανιο επλυνα το προσωπο μου και κατεβηκα κατω. Πηρα ενα depon και εφτιαξα πρωινο αφου τελειωσα μαζεψα λιγο το σπιτι και πηγα να ντυθω εβαλα ενα σορτσακι μαυρο με μια μπλε μπλουζα που την εβαλα απο μεσα απο το σορτσακι φορεσα τα ασπρα all star μου πηρα το κινητο μου και εφυγα απο το σπιτι. Θα πηγαινα σε ενα κομμωτηριο να κανω μια αλλαγη στα μαλλια μου, εφτασα στο κομμωτηριο και μπηκα μεσα.
*******
Οταν τελειωσα απο το κομμωτηριο βγηκα εξω χαρουμενη και ευχαριστημενη απο το αποτελεσμα τα μαλλια μου τα εκανα καπως καστανοξανθο οχι προς το ξανθο πιο πολυ φαινεταιτο καστανο και προσθεσα μερικες καστανοξανθες ανταυγεις ηταν απλα υπεροχα. Προχωρουσα στους δρομους την Αθηνας πρεπει να παρω αυτοκινητο βαρεθηκα την μετακινηση με τα ποδια ειναι πολυ κουραστικο και με την συγκοινωνια θα χαλαω πολλα λεφτα και η σχολη μου εινα λιγο μακρια τελος παντων. Δεν μπορω να καταλαβω τι εννοουσε εχτες ο Αλεξης δεν τον καταλαβαινω γιατι δεν με αφηνει στην ησυχια μου τοσες εχει και τρεχουν απο πισω του εμενα τι με θελει να παει στις αλλες εγω δεν ειμαι παιχνιδι του και δεν προκειται να γινω. Αυτος εχει παει με την μιση Αθηνα μονο εγω που ειμαι και θα εξακολουθησω να ειμαι η εξαιρεση.
''Οχι για πολυ θα υποκειψεις'' ψιθυρησε μια φωνουλα μεσα μου σιγα μην υποκειψω και στο κατω κατω δεν ειναι και τοσο ωραιος επειδη ειχε κοιλιακους μπρατσα οοο ενταξει τωρα ειναι κουκλος πολυ κουκλος πως να του αντισταθω με τα καστανα μαλλια του και τα καστανα ματια του και εχει ενα σωμα..
Εεεε ειμαι ηλιθια τι καθομαι και σκεφτομαι τωρα ειμαι και εγω χαζη κοιταξα που βρικομουν ημουν πολυ μακρια απο το σπιτι μου τοση ωρα σαν την χαζη περπατουσα χαμενη μες τις σκεψεις μου και δνε εβλεπα που προχωραω. Ακουσα καποιον να κουρναρει απο πισω μου γυρισα και ειδα τον Αλεξη στο αυτοκινητο του και διπλα η Δεσποινα τους χαιρετησα με το χερι μου και συνεχισα τον δρομο μου για το σπιτι ακομα με ακολουθουσε και δεν ξερω το γιατι μπηκα μεσα σε ενα flocafe που ηταν εκει κοντα και πηρα ενα καφε. Αφου τον πληρωσα αρχισα να περπαταω πιο γρηγορα για το σπιτι μου. Αφου εφτασα ακουσα μια φωνη απο διπλα ηταν η Δεσποινα και ερχοταν προς το μερος μου φουρτουνιασμενη φαινοταν οτι ηταν νευριασμενη μολιε ηρθε κοντα μου ηρθε και με χαστουκισε
Δεσποινα '' Να σου πω γλυκια μου το καλο που δου θελω ειναι να μεινεις μακρια απο τον Αλεξη ειναι δικος μου και δεν καταλαβαινω τι βλεπει σε εσενα ειμαι καλυτερη απο εσενα και αυτες τις αλλαγες τις εκανες επειδη θελεις να σε πηδηξει αλλα τι περιμενεις απο μια πουτανα ''
Μελινα '' Να σου πω και εγω ''γλυκια'' δεν νομιζω να τον εχεις αγορασει τον Αλεξη και δεν εισαι καλυτερη απο εμενα ειμαι 10 φορες καλυτερη απο εσενα και εκανα αυτες τις αλλαγες για προσωπικους λογους και νομιζω ξερουμε και οι δυο πια ειναι η πουτανα αναμεσα μας για αυτο παρτην ασχημομουρη σου και φυγε απο εδω. Αντειο''
Της ειπα και με αυτο της εκλεισα την πορτα ενιωθα τοσο οργη μεσα μου ηθελα να τα σπασω ολα και αυτο εκανα εριξα ενα βαζο εσπασε σε 100 κομματακια γλυστρισα στην πορτα και αρχισα να κλαιω ασταματητα ακομα θυμαμαι τα τελευταια του λογια '' μην αφησεις κανεναν να σε καταστραψει αφησε τον μονο να σε αγαπησει με ολη του την καρδια''.
Οταν βρηκα τις δυναμεις μου καταφερα να σηκωθω προσπαθησα να ανεβω τις σκαλες ομως σε καθε σκαλι επεφτα πονουσα πονουσα πολυ οχι σωματικα ψυχικα πονουσα πολυ κανεις δεν μπορει να αντεξει τοση μεγαλη στεναγχωρια αλλα οχι θα μεινω δυνατη μονο και μονο για εκεινον για τον ανθρωπο που μου σταθηκε τοσα χρονια πριν φυγει πριν τον παρουν μακρια μου μια για παντα. Αφου πηγα πανω καθησα σε ενα καναπεδακι που εχω και καθομαι οποτε θελω να μελετησω ειναι διπλα στο παραθυρο αλλα δεν με νοιαζει δεν θα καταλαβει τιποτα εφερα τα ποδια μου στο στηθος μου και κοιτουσα τον τοιχο ανεκφραστα δακρυα επεφταν απο τα ματια μου οσο πιο πολυ τον θυμομουν σαν σημερα εφυγε η λυπη με ειχε κατακλισει δεν μπορουσα να κανω τιποτα οταν εμαθα τα κακα νεα ειχα μεινει να κοιταω τον τοιχο ανεκφραστη 3 μερες δενξερω ποσο θα μεινω εδω αλλα μακαρι να μεινω και να μην ξαναγυρισω.
Το ξερω ΒΑΡΕΤΟ με ολη την συμασια της λεξης αλλα δεν ηξερα τι να γραψω το επομενο θα ειναι πιο ωραιο, διπλα εχω φωτο με τα μαλλια της Μελινας. Φιλακια