Κεφαλαιο 26ο

11.7K 820 32
                                    

Ειχαν περασει πια δυο μερες, δυο μερες απο το συμβαν αυτο, δυο μερες απο το χωρισμο μου με τον Αλεξη και δυο μερες εχω να τον δω. Μου φερθηκε σκαρτα αλλα εγω ακομα νοιαζομαι για αυτον, ακομα τον αγαπω σημερα επρεπε να παω στην δουλεια και δεν ειχα ορεξη καθολου ειμουν κουρασμενη αλλα και πληγωμενη. Εφυγα απο το σπιτι του πατερα μου με προορισμο το δικο μου, μολις εφτασα η μοναξια με κατεκλυσε μπηκα στο μπανιο για να κανω ενα χαλαρωτικο ντουζ, μπορω να πω οτι χαλαρωσα λιγο αλλα η θλιψη δεν ελεγε να φυγει. Βγηκα απο το μπανιο και πηγα στο δωματιο μου επιασα ενα τζιν και μια ασπρη μπλουζα με τα ασπρα σταρακια μου που θελουν πεταμα αλλα δεν πειραζει θα παω να παρω αλλα και μετα θα τα πεταξω. Καλυψα με μεικ απ τους μαυρους κυκλους που ειχαν κανει εμφανιση κατω απο τα ματια μου.

Εφυγα απο το σπιτι με προορισμο την καφετερια που δουλευω οταν εφτασα εκει ηταν μονο η Ξενια προχωρησα προς το μερος της και της ειπα ενα ξερο γεια.

Μελινα '' Γεια ''

Ξενια '' Γεια, τι εχεις; ''

Μελινα '' Τιποτα ''

Ξενια '' Φαινεται απο μακρια οτι δεν εισαι καλα ''

Μελινα '' Χωρισα με το αγορι μου ''

Ξενια '' Γιατι ''

Της ειπα ολα αυτα που ειχαν γινει και μπορω να πω οτι ηταν σοκαρισμενη δεν με πιστευε στο τελος της διηγησης μου με αγκαλιασε σφιχτα.

Μελινα '' Θα με πνιξεις ''

Ξενια '' Συγνωμη ''

Μελινα '' Δεν πειραζει ''

Ξενια '' Ξερεις τι; ''

Μελινα '' Τι; ''

Ξενια '' Δεν πιστευω οτι φταιει αυτος ''

Μελινα '' Τι εννοεις; ''

Ξενια '' Οπως σου ειπα την προηγουμενη φορα μια σχεση αποτελειται απο εναν αντρα, μια γυναικα και μερικους ανθρωπους που θελουν να καταστρεψουν την αυτη την σχεση. ΄΄

Μελινα '' Δηλαδη πιστευεις οτι καποιος αλλος εβαλε αυτην την κοπελα να του την πεσει; ''

Ξενια '' Ναι αστοννα σου πει οτι θελει και μετα οτι ειναι να γινει θα γινει ''

Μελινα '' Αυτο θα κανω ''

Μολις ηρθε ο Γιαννης αρχισαμε να δουλευουμε δεν ειχε πολυ δουλεια σημερα και ετσι συζητησαμε περισσοτερο για αυτο το θεμα, δεν εχω ιδεα ποιος θα μπορουσε να το κανεις αυτο. Μολις σχολασα ειχα προορισμο μια κετευθυνση το σπιτι του Αλεξη. Χτυπησα το κουδουνι και περιμενα να μου ανοιξει η πορτα ανοιξε και ο Αλεξης εμαφινιστηκε μπροστα μου τα ματια του κοκκινα και με με μαυρους κυκλους απο κατω.

Αλεξης '' Μελινα;; ''

Μελινα '' Εγω ειμαι ''

Αλεξης '' Θες να περασεις; ''

Του εγνεψα καταφατικα και μπηκα μεσα στο σπιτι του, το οποιοη ηταν ακαταστατο το κεφαλι του ηαν σκυμμενο κατω και μππορω να πω οτι ειχα τρομαξει πολυ. Πρωτη φορα τον εβλεπα ετσι καθησα στο καναπε και του εκανα νοημα να ερθει να κατσει.

Μελινα '' Θελω να μου εξηγησεις οτι εγινε εκεινη την μερα ''

Αλεξης '' Οταν πηγα να παρω το ποτο μου αυτη κοπελα ηρθε και εκατσε διπλα μου εγω προσπαθουσα να φυγω αλλα δεν με αφηνε με φιλησε και με τραβηξε στις τουαλετες προσπαθουσα να φυγω ομως ηταν πολυ δυνατη και δεν μπορουσα οταν πια καταφερα να την σπρωξω με ξαναφιλησε και μπηκες εσυ μεσα. Μελινα σε παρακαλω πιστεψε με δεν θα εκανα τιποτα για να σε πληγωσω στο ειχα υποσχεθει σε αγαπαω Μελινα. Σε χρειαζομαι και εσυ χρειαζεσαι εμενα.

Μελινα '' Θα σε πιστεψω Αλεξη επειδη εχω αισθηματα για εσενα, αισθηματα που δεν μπορω να κρυψω επειδη σε αγαπαω Αλεξη και εχεις δικιο σε χρειαζομαι.

Ειχα σηκωθει πανω απο το καναπε και απο το ματια μου ετρεχαν δακρυα σηκωθηκε και εκεινος πανω και δεν ειπε τιποτα απλως ακουμπησε τα χειλη του πανω στα δικα μου ενα δακρυ επεσα απο το ματια μου. Το φιλι γινοταν ολο και πιο παθιασμενο και κανεις δεν ελεγε να σταματησει.

Γεια σας! Παλι μαζι Αλεξης και Μελινα. Λετε να βρουν ποιοι τους εκαναν να χωρισουν αυτη η ιστορια θα εχει καλο τελος η μηπως οχι κανεις δεν ξερει. Τα λεμε αυριο. Καντε σχολια και φηφιστε. Ζετα

Σε ΘελωDonde viven las historias. Descúbrelo ahora