Κεφαλαιο 2ο

20.8K 1.1K 31
                                    

Καθόμασταν και μιλάγαμε για διάφορα πράγματα, βασικά μιλούσαν εγώ είμουν απλός θεατής όταν η Δέσποινα σηκώθηκε και είπε

Δέσποινα '' Πάω στο μπάνιο και σε λίγο έρχομαι. '' είπε δυνατά και σήκωσα το κεφάλι μου την είδα να κλείνει το μάτι στον Αλέξη όταν έφυγε μετά από 3 λεπτά σηκώθηκε και ο Αλέξης λες να.. Οοο καλά άστο και την με νοιάζει εμένα αν αυτοί οι δυο το κάνουν δεν με νοιάζει καθόλου. Όλοι οι άλλοι είχανε πάει να χορέψουν και εγώ είχα κάτσει μόνη  μου πως λέμε '' μόνη  μόνη σαν το λεμόνι. '' κάτι τέτοιο.

Είχε περάσει μισή ώρα από τότε που λείπουν αυτοί οι δυο και εγώ χρειαζόμουν να πάω στην τουαλέτα και δεν μπορώ να κρατηθώ. Στο κάλο το σπίτι έχει 3 τουαλέτες γιατί είναι μεγάλο. Τόσες τουαλέτες δεν γίνετε να πέσω πάνω τους. Σηκώθηκα από το τραπέζι και προχωρούσα, πολλά αντρικά βλέμματα έπεφταν πάνω μου και πιο πολύ στα οπίσθια μου, ανώμαλοι.

Ένιωσα κάποιον να ακουμπάει το χέρι του στο μπράτσο μου και να με τραβάει με δύναμη έπεσα πάνω σε ένα σκληρό στήθος. Σήκωσα το κεφάλι μου και είδα έναν άγνωστο που η αναπνοή του μύριζε από μακριά αλκοόλ, ξίνισα το πρόσωπο μου από την μυρωδιά.  Με κοίταγε με ένα πονηρό βλέμμα τράβηξα το χέρι μου άλλα δεν μπορούσα ήταν πιο δυνατός από έμενα.

Μελίνα '' Άσε με. '' Του φώναξα άλλα συνέχισε να με τραβάει σε μια άγνωστη κατεύθυνση .

Άγνωστος '' Μην φωνάζεις. Εμείς οι δυο θα περάσουμε καλά. '' Είπε και με κοίταξε με εκείνο το πονηρό χαμόγελο.

Μελίνα '' Δεν θέλω άσε με. '' Είπα και έκανα πάλι μια προσπάθεια να φύγω άλλα έσφιξε πιο σφικτά το χέρι του στον καρπό μου αποτέλεσμα να βγάλω μια κραυγή πόνου άλλα κάνεις δεν με άκουσε.Φτάσαμε έξω από μια πόρτα.

''Άφησε την ήσυχη. '' Ακούστηκε μια φωνή και γύρισα το κεφάλι μου για να δω ποιος είναι. Είδα τον Αλέξη με τα χεριά του γροθιές σε αμυντική στάση κάποιον ο άγνωστος έβρισε και του είπε.

Άγνωστος '' Φίλε είναι δικιά μου όταν τελειώσω μαζί της ίσως στην δώσω αν έχει καθόλου δυνάμεις μέχρι τότε. '' Είπε και γέλασε ενώ ο Αλέξης τον πλησίαζε.

Αλέξης '' 1ον δεν είναι δικιά ΣΟΥ, είναι δικιά ΜΟΥ, 2ον δεν πρόκειται να κάνεις τίποτα μαζί της γιατί εγώ δεν μοιράζομαι τα πράγματα ΜΟΥ. "

Είπε και τώρα τον είχε πιάσει από την μπλούζα και τον είχε σηκώσει στον αέρα το χέρι μου πονάει πάρα πολυ είχε γίνει κοκκινίλα από το χέρι του.

Άγνωστος '' Καλά ρε φιλαράκι δεν σου κλέψαμε την γκόμενα μια αρπαχτή θα κάναμε και αυτό. '' Είπε και ο Αλέξης τον χτύπησε στο πρόσωπο με αποτέλεσμα να πέσει κάτω.

Αλέξης '' Δεν είναι γκόμενα και δεν θα κάνετε καμιά αρπαχτή και τέλος πάντων για να μην σε σαπίσω στο ξύλο μην την ξανά πειράξεις. '' Είπε και με τράβηξε από το χέρι προσπαθούσα να πάρω το χέρι μου αλλά δεν μπορούσα. Τώρα θα έχει κοκκινίσει και το άλλο μου χέρι. Με έβγαλε εξω από το σπίτι, είχαμε πάει στον πίσω κήπο που εκεί δεν είχε κόσμο και ήταν ήσυχα. Μου άφησε το χέρι και ξεφυσάει κοίταξα τα χέρια μου και υπήρχαν  κοκκινίλες και στα δυο μου χεριά.

Αλέξης '' Είσαι  εντάξει; Σε πείραξε; '' Με ρώτησε. Από πότε τόσο ενδιαφέρον;

Μελίνα '' Εντάξει είμαι. Μονό που έχω κάποιες κοκκινίλες στα χέρια. '' Είπα και του έδειξα τα χέρια μου μόλις τα είδε γούρλωσε τα μάτια και ήρθε προς το μέρος μου.
 

Αλέξης '' Αυτός τα έκανε; Θα τον σκοτώσω τον μαλάκα. '' Είπε και πήγε να φύγει άλλα έβαλα μπροστά το χέρι μου και του έκοψα την φόρα.

Μελίνα '' Εντάξει είμαι. Την μια την έκανες εσύ. '' είπα και έσκυψα το κεφάλι τον άκουσα να βρίζει.

Αλέξης '' Συγνώμη δεν το ήθελα. '' Άκουσα καλά; Είπε συγνώμη;

Μελίνα '' Δεν πειράζει καλύτερα να πάω μέσα. ''

Είπα και μου έγνεψε καταφατικά. Δεν το πιστεύω αυτός νοιάστηκε για μένα; Ο Χριστός και η Παναγία κανένας φούρνος θα γκρεμίστηκε. Όταν με ακούμπησε ένιωσα έναν ηλεκτρισμό να διαπερνά το σώμα μου άλλα δεν νομίζω να σημαίνει κάτι.

Πήγα μέσα και κατευθύνθηκα προς τα παιδιά η Ελένη φυσικά και είχε μεθύσει φαινόταν από μακριά

Ελένη '' Μελινάκι μου έλα εδώ να πιούμε κανένα σφηνάκι. '' Μου είπε μες την τρελή χαρά άλλα το έκανα κατέβασα ένα σφηνάκι. Μόλις το ήπια αηδίασα άσε που τόση ώρα είχα ξεχάσει ότι θέλω να πάω τουαλέτα αλλά τώρα φοβάμαι.

Προχώρησα προς μια τουαλέτα και άνοιξα την πόρτα αυτό που αντίκρισα με έκανε να κλείσω την πόρτα κατευθείαν. Είδα τον Αλέξη και την Δέσποινα να.. να το κάνουν. Πήγα προς μια άλλη τουαλέτα και ευτυχώς αυτή ήταν άδεια κλείδωσα την πόρτα και προσπαθούσα να ξεπεράσω το σοκ που μόλις πέρασα.

Μόλις τελείωσα από το μπάνιο είδα την ώρα είχε πάει 12 τα μεσάνυχτα βγήκα από το μπάνιο και κατευθύνθηκα προς την έξοδο θα έπαιρνα ταξί για να πάω σπίτι αλλά που θα βρω ταξί  τέτοια ώρα. Ας το πάρω ποδαράτο τώρα και αν βρω ταξί θα πάρω το ταξί που λίγο δύσκολο να το βρω.

Θυμόμουν τα κακά σχόλια που έκαναν τα παιδιά για μένα για τα ρούχα μου. Ο πρώτος που άρχιζε ήταν ο Αλέξης και μετά συνέχιζαν και οι υπόλοιποι. Και σήμερα ξαφνικά άλλαξαν επειδή με είδαν έτσι τελικά οι άνθρωποι είναι διπρόσωποι. Όλοι έχουν δυο πλευρές μια κακή πλευρά και μια καλή. Εγώ σε αυτούς τους ανθρώπους είχα δει μόνο την κακιά τους πλευρά σήμερα είδα την καλή τους πλευρά. Είδα μια πλευρά που δεν έχω ξαναδεί από τον Αλέξη μετά όμως κατάλαβα ότι ήταν μιας στιγμής. Όλοι με κορόιδευαν και με λυποντουσταν  όταν πήγαινα στην 3 λυκείου, και ακόμα αυτό κάνουν. Παλιά δεν ήμουν έτσι όπως είμαι τώρα ειμουν πιο κοινωνική, πιο όμορφη, πιο ελεύθερη όλα άλλαξαν μέσα σε μια στιγμή, μέσα σε μια στιγμή άλλαξαν όλα και εγώ μαζί.

Δεν θα κάτσω να πω τώρα την ιστορία της ζωής μου γιατί πολυ απλά δεν θέλω πονάω και μόνο που το σκέφτομαι. Άκουγα τα παιδιά σε νεαρή ηλικία και στην ηλικία της δικιάς μου να διασκεδάζουν να γελάνε και να κάνουν χαζομάρες. Τα ποδιά μου με είχαν πεθάνει από τα τακούνια  και έχω πολυ ακόμα για το σπίτι μου άσε που κάνει και κρύο δεν πήρα και τίποτα μαζί μου.

Ειμουν λίγο πιο κάτω από το σπίτι μου είδα το αμάξι του Αλέξη παρκαρισμένο κάτω από το σπίτι του. Με τον Αλέξη μένουμε σχεδόν απέναντι τι ειρωνεία. Τον προσπέρασα και προχώρησα για το σπίτι μου, μπήκα μέσα και έκλεισα την πόρτα κάνοντας ένα δυνατό θόρυβο.

Πήγα πάνω και άλλαξα ρούχα φόρεσα το κολάν που φοράω για τον ύπνο και μια κοντομάνικη φαρδιά ροζ μπλούζα τόσο  φαρδιά που κάλυπτε σχεδόν ολόκληρα τα ποδιά μου, έβγαλα το μεικ απ και ξάπλωσα.

Σε ΘελωOù les histoires vivent. Découvrez maintenant