Κεφαλαιο 23ο

11.5K 815 42
                                    

Καθησαμε σε ενα τραπεζι στο τελοος του μπαρ μερικα γυναικεια βλεμματα καρφωθηκαν πανω στον Αλεξη ετσι και εγω επιασα και τον φιλησα στα χειλη ανταπωκριθηκε κατευθειαν και στο τελος μου χαμογελασε.

Αλεξης '' Ζηλιαρα ''

Μελινα '' Ειμαι ''

Αλεξης '' Το ηερω οτι εισαι μωρο μου ''

Του εβγαλα την γλωσσα και την δαγκωσε εβγαλα ενα επιφωνημα πονου και με φιλησε στα χειλη. Παραγγειλαμε τα ποτα μας του ειπα να μην πιει πολυ με ρωτησε το γιατι αλλα δεν του απαντησα εκανα πως δεν ακουσα. Μια κοπελα ειχε καρφωσει το βλεμμα της πανω στον Αλεξη και εμενα, εμενα με κοιτουσε με μισος και δεν ξερω το γιατι, την ειχα φοβηθει λιγο. Ο Αλεξης σηκωθηκε λιγο να παει να παρει ενα ποτο γιατι το δικο τουτελειωσε οταν εφυγε εκεινη η κοπελα τον ακολουθησε και σιγουρα αυτο δεν ηταν καλο. Σηκωθηκα και εγω πανω και του ειδα μαζι να μιλανε εκεινη ειχε κολλησει πανω του σαν βγελλα και με ενοχλουσε εμενα αυτο αυτος προσπαθουσε να την απομακρυνει.

Πηγα και καθησα εκει που καθομασταν και ειδα την Δεσποινα μονο της ειχα κατω το κεφαλι μου ημουν στεναγχωρημενη η Δεσποινα με ειδε και με πλησιασε.

Δεσποινα '' Τι εγινε ''

Μελινα '' Τιποτα ''

Δεσποινα '' Ειδες τον Αλεξη με αυτη την κοπελα και ζηλεψες ''

Μελινα '' Πως; ''

Δεσποινα '' Σε καταλαβα ''

Μελινα '' Φαινεται εε; ''

Δεσποινα '' Οχι πολυ ''

Μελινα '' Ουφφ ''

Δεσποινα '' Δεν νομιζω να σε απατησει σε αγαπαει τον ξερω πολυ καιρο τον Αλεξη και τον καταλαβαινω ''

Μελινα '' Σε ευχαριστω ''

Δεσποινα '' Τιποτα παμε να χορεψουμε ''

Ειπε και με εποιασε απο το χερι την ακολουθησα και ξεκινησαμε να χορευουμε οχι πολυ προκλητικα σαν δυο καλες φιλες που χορευουν. Δηλαδη απο ποτε εγω και η Δεσποινα ειμαστε φιλες τραγικο, μετα απο λιγο στην παρεα μας ειρθαν και οι υπολοιποι εκτως απο τον Αλεξη πηγα να τον ψαξω και δεν το εβρισκα πουθενα ουτε εκεινη, προχωρησα προς το μπανιο και ανοιξα την πορτα ηταν εκει με αυτην μολις με ειδε την εσπρωξε απο πανω του.

Εγω εφυγα απο εκει πηγα και πηρα το τσαντακι μου ενω δακρυα εφευγαν απο τα ματια μου ολοι με ειδαν εφυγα απο το κλαμπ γρηγορα ετρεχα δεν θα πηγαινα σπιτι θα πηγαινα στον πατερα μου ηταν ομονος που ηθελα να δω ειχα δωσει μια υποσχεση στην μαμα μου οτι δεν θα τον εγκατελειπα. Χτυπησα την πορτα και μου ανοιξε ο πατερας μου ηταν με τις πιτζαμες λογικο επεσα πανω του και τον αγκαλιασα ενω εκλαιγα με εσφιξε στην αγκαλια του και με εβαλε μεσα προσπαθουσε να με ηρεμισει, οταν πια ηρεμισα μου σκουπησε τα δακρυα και με εφερε ξανα στην αγκαλια του.

Πατερας '' Τι εγινε κοριτσακι μου; Ποιος εκανε αυτα τα ομορφα ματακια να κλαψουν; ''

Μελινα '' Συγνωμη, συγνωμη που σε εγκατελειψα πατερα θα σου τα εξηγησω ολα αλλα θελω και απο εσενα εξηγησεις ''

Μιλουσαμε εως το πρωι με την μαμα ειχαν χωρισει και δεν μου ειχαν πει τιποτα αυτη ηταν η αρραβωνιαστηκα του ηταν η Μαρια την γνωρισα μου εδωσε και καλες συμβουλες ειναι και ομορφη ειχε μακρια καστανα μαλλια και καστανα ματια ηταν 38 χρονων και ηταν και σε πολυ καλη φορμα. Πηγα στο παλιο μου δωματιο και καθησα στο κρεβατι μου ανοιξα μερικα συρταρια και βρηκα κατι ρουχα που ειχα αφησει εδω σε περιπτωση αναγκης φορεσα το σορτσακι και την μπλε μπλουζα και καθησα στο κρεβατι μου τα ματια μου εκλεισαν και κοιμηθηκα.

Τι βλακας ο Αλεξης εε δεν συμφωνειται; Ποια λετε να ειναι αυτη η κοπελα; Η Δεσποινα απο σκυλα εγινε αρνακι παντως χαχα. Το επομενο κεφαλαιο θα ειναι απο την μερια του καθαρματος χαχα τον Αλεξη εννοω. Ζετα

 

Σε ΘελωDonde viven las historias. Descúbrelo ahora