Ξυπνησα και ειδα οτι βρισκομουν μεσα σε ενα δωματιο αλλα οχι το δικο μου δωματιο προσπαθησα να σηκωθω αλλα δεν μπορεσα θυμηθηκα πραγματα απο εχτες φορουσα ακομα τα ιδια ρουχα με εχτες μονο που ηταν στεγνα δυο κουβερτες με σκεπαζαν. Ο ηλιουλουστος ηλιος εμπαινε απο το παραθυρο του δωματιο σηκωθηκα και κοιταξα απο εξω και τοτε καταλαβα οτι βρισκομουν στο σπιτι του Αλεξη. Η πορτα ανοιξε και μπηκε μεσα αυτος δεν γυρισα να τον κοιταξω δεν μπορουσα. Ακουμπησε το χερι του στον ωμο μου και με γυρισε προς το μερος του κοιτουσα κατω δεν τον κοιτουσα στα ματια ντρεπομουν γι αυτο που εγινε εχτες και ημουν νευριασμενη με τον πατερα μου. Μου σηκωσε το πιγουνι με τα δαχτυλα του και με αναγκασε να τον κοιταξω τα ματια του τοσο αθωα και τοσο ομορφα.
Αλεξης '' Εισαι καλα; ''
Μελινα '' Ναι και ευχαριστω για εχθες''
Αλεξης '' Τιποτα αλλα μου χρωστα καποιες εξηγησεις. ''
Μελινα '' Δηλαδη; ''
Αλεξης '' Θα μου πεις γιατι εκλαιγες εχτες''
Πηρα μια βαθια ανασα και ξεκινησα να του λεω οχι τα παντα αλλα σχεδον ολα.
Μελινα '' Εχτες εμαθα πως η μητερα μου επασχε απο καρκινο τοσα χρονια και εμενα δεν μου ειχε πει τιποτα μου εγραψε να γραμμα εν ααποχαιρετηστηριο γραμμα μετα πηγα στο σπιτι των γονιων μου για να παρω κατι ρουχα αλλα με περιμενε μια εκπληξη ειδα τον πατερα μου με μια αλλη γυναικα. ''
Ειπα και μερικα δακρυα βγηκαν απο τα ματια μου αλλα μου τα σκουπησε ενα ριγος διαπερασε το σωμα μου σηκωθηκα πανω και του ειπα.
Μελινα '' Πρεπει να φυγω πρεπει να ετοιμαστω ειναι η κηδεια σημερα. ''
Αλεξης '' Τι ωρα πρεπει να εισαι εκει; "
Μελινα " Στις 5. "
Αλεξης " Θα ερθω να σε παρω να εισαι ετοιμη 4:15 να εχεις ετοιμαστει. "
Μελινα " Οχι δεν χρειαζεται δεν εισαι υποχρεωμενος και ειναι καλυτερα να παω μονη μου δεν θα αντεξω να καταρευσω μπροστα σου. ''
Αλεξης '' Δεν ακουω κουβεντα. Να εισαι ετοιμη. ''
Μελινα '' Ενταξει Ευχαριστω.''
Αλεξης '' Τιποτα.''
Βγηκα απο το σπιτι του και πηγα στο σπιτι των γονιων μου ο πατερας μου δεν ηταν εκει πηρα τα πραγματα μου και εφυγα. Οταν πηγα σπιτι η ωρα ηταν 12 πηγα να κανω ενα μπανιο ξυρισα τα ποδια μου εβγαλα τα φρυδια μου. Προχωρησα προς το δωματιο μου ημουν με την πετσετα ανοιξα την τσαντα και ειδα ολα μου τα ρουχα διεκρινα μεσα ενα μαυρο φορεμα καταπληκτικο ηταν καινουργιο μου το ειχε αγορασει η μητερα μου αλλα δεν το ειχα φορεσει ποτε αυτο θα φορεσω σημερα.Στεγνωσα τα μαλλια μου και επεσα λιγο να κοιμηθω εβαλα το ξυπνητηρι να χτυπησει 3 ακριβως.