Ανοιξε με τα κλειδια του και μπηκαμε μεσα μου εκανε νοημα να κατσω στον καναπε και εκατσα ηρθε και εκατσε διπλα μου με μερικες ταινιες μαζι του.
Αλεξης '' Θα δουμε το Scream 3''
Mελινα '' Οχι ειναι τρομακτικο''
Αλεξης '' Δεν εχω καμια αλλη ταινια και δεν ειναι πολυ τρομακτικο ειναι παραα πολυ τρομακτικο''
Μελινα '' Βλακα ''
Αλεξης '' Ευχαριστω''
Μελινα '' Απλως βαλτην''
Γελασε και σηκωθηκε για ν αβαλει την ταινια σοβαρα τωρα θριλερ τον μισω για να μου την σπασει το κανει αυτο σιγουρα. Εκλεισε τα φωτα και εκατσε λιγο πιο μακρια μου εβγαλα τα παπουτσια μου και εβαλα τα ποδια μου στο στηθος μου πηρα και ενα μαξιλαρι και στερεωσα το κεφαλι μου πανω σε αυτο. Στην αρχη δεν ηταν τοσο τρομακτικο ενα κοριτσι με ενα αγορι τωρα φιλιουνται και....
Μελινα '' ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ''
Αλεξης '' Ρε Μελινα χεστηκα πανω μου''
Μελινα '' Και εγω''
Αλεξης '' Χαχχαχα Ελα εδω ρε βρωμονανο''
Μελινα '' Απο που το εβγαλες το βρωμονανο;''
Αλεξης '' Εισαι κοντη και βρωμας''
Πηγα κοντα του και με εβαλε στην αγκαλια του αισθανομουν τοσο ωραια εκει, το κεφαλι μου ηταν κατω απο το πιγουνι του.. Στα μισα της ταινιας ενιωσα τα ματια μου να βαρενουν και να κλεινουν.
****************
Ελαχιστες ακτινες του ηλιου εμπαιναν απο το παραθυρο μου... οκ αυτο δεν ειναι το παραθυρο μου ημουν στο δωματιο του Αλεξη και διπλα μου ηταν εκεινος ηταν τοσο γλυκος τωρα που κοιμοτανε ξαναξαπλωσα και κοιμηθηκα το χερι του πηγε στην μεση μου και με εφερε κοντα του κλειστηκα στην αγκαλια του μυριζα το αρωμα του τοσο ωραιο και μεθυστικο. Τον ενιωσα να κουνιεται αλλα δεν ανοιξα τα ματια μου, μου εδωσε ενα απαλο φιλι στα χειλη και ψιθυρισε
Αλεξης '' Καλημερα αγαπη μου μακαρι να ξυπνουσαμε ετσι καθε μερα''
Με το που το ακουσα αυτο παλευα για να βγει το μεγαλο χαμογελο μου σηκωθηκε απο το κρεβατι και εφυγε απο το δωματιο. Ανοιξα τα ματια μου και εβαλα το χερι μου στο στομα μου για να μην τσιριξω σηκωθηκα απο το κρεβατι και εκανα την κοιμησμενη για να μην καταλαβει οτι ξυπνησα περασαν μερικα λεπτα απο τοτε που κατεβηκε και κατεβηκα και εγω τον ειδα κατω ετοιμαζε καφε μολις με ειδε μου χαμογελασε και μου εδωσε μια κουπα με καφε.
Αλεξης '' Οριστε''
Μελινα '' Ευχαριστω''
Αλεξης '' Πως κοιμηθηκες εχθες;''
Μελινα '' Πολυ ωραια''
Αλεξης '' Χαιρομαι μου εστειλαν μηνυμα τα παιδια και με ρωτησαν αν θελω να ερθω μαζι τους για μπανιο και μου ειπαν να σου στειλω μηνυμα για να στο πω''
Μελινα '' Ναι οκ δεν εχω προβλημα. Τι ωρα;''
Αλεξης '' Κατα τις 11''
Μελινα '' Τι ωρα ειναι τωρα;''
Αλεξης '' Ειναι 10''
Μελινα '' Οκ παω να αλλαξω και πες τους οτι θα ερθω. Ποτε θα ερθουν να με παρουν;''
Αλεξης '' Μαζι θα παμε''
Μελινα '' Οκ παω να αλλαξω''
Αλεξης '' Να εισαι ετοιμη στις 10 30''
Πριν βγω απο την πορτα του φωναξα ενα οκ και βγηκα εξω. Με τα κλειδια μου ανοιξα την πορτα και μπηκα μεσα ανεβηκα πανω και εψαχνα στα συρταρια μου για εκεινο το μαγιο. Σημερα τον Αλεξη θα τον τρελανω.
Αφου εβαλα το μαγιο μου εβαλα απο πανω ενα σορτακι μπλε και ενα ροζ τιραντακι πηρα τα γυαλι μου και κατεβηκα κατω εφτιαξα ενα φραπε και τον πηρα. Ακουσα το κουδουνι και ετρεξα να ανοιξω μπροτα μου εμφανιστηκε ο Αλεξης ο οποιος δεν φορουσε μπλουζα και φαινοντουσταν οι κοιλιακοι του. Ενα χαρτομαντιλο παρακαλα μου τρεχουν τα σαλια κοιταξα τα χερια του και κρατουσε ενα μπουκαλακι νερο αδειο και τοτε καταλαβα οτι ηταν βρεγμενος με ειχαν πιασει τα γελια.
Αλεξης '' Ναι ναι πολυ αστειο, τι να σου πω ρε παιδι μου ξεκαρδιστηκαμε''
Μελινα '' Συγνωμη, πως βραχηκες;''
Αλεξης '' Αστο καλυτερα δεν θες να σου πω''
Μελινα '' Οκ πηγαινε βαλε μια μπλουζα''
Αλεξης '' Εχω στο αμαξι ελα παμε''
Μελινα '' Καλε ντε μην τραβας''
Του ειπα πηρα το καφε μου και βγηκαμε απο το σπιτι μου κλειδωσα και μπηκαμε στο αυτοκινητο του ακομα δεν φορουσε μπλουζα καλυτερα βασικα. Εβαλε μπροστα το αυτοκινητο και ξεκινησαμε . Και τοτε που μου ηρθε μια ερωτηση..... Θα ερθει και η Δεσπονα;
Δυο κεφαλαια σημερα δεν μπορειται να πειτε. Τι λετε να του κανει η Μελινα του Αλεξη; Και η Δεσποινα; Αυριο το επομενο. Φιλακια Ζετα