Ειχα φτιαξει μια ρομαντικη ατμοσφαιρα στο σπιτι ειχα φταιξει μερικα φαγητα τα οποια ετοιμαστηκαν γρηγορα. Ειχε κλεισει μερικα φωτα και ειχα αναψει μερικα κερακια για να εχει μια πιο ρομαντικη ατμοσφαιρα. Ειχα φορεσει ενα μαυρο φορεμα εφτανε μεχρι λιγο πιο κατω απο τα οπισθια μου. Φορεσα τις μαυρες γοβες μου και ειμουν ετοιμη. Ειχα ακομα 5 λεπτα μεχρι να ερθει ο Αλεξης εβαλα λιγη μασκαρα και εβαλα την κολονια μου. Κατεβηκα τις σκαλες και ελεγχα αλλη μια φορα το στολισμο και την εμφανιση μου. Το κουδουνι χτυπησε και κατευθυνθηκα προς την πορτα. Την ανοιξα και μπροστα μου εμφανιστηκε ο Αλεξης ηταν ντυμενος πολυ ωραια ειχε φορεσει ενα ασπρο πουκαμισο και ενα μαυρο τζιν.
Αλεξης '' Στις ομοφιες σου σημερα. ''
Μελινα '' Ευχαριστω. Και εσυ δεν πας πισω. Περνα μεσα. ''
Μπηκε μεσα στο σπιτι και τον εβαλα να κατσει στο τραπεζι ειχα σερβιρει το φαγητο μην φανταστειτε κατι τις πολυτελειας ηταν ρυζι και μοσχαρακι και για γλυκο ειχα παει στον φουρνο και πηρα μια μπισκοτοτουρτα.
Αλεξης '' Για εμας τα ετοιμασες αυτα. ''
Μελινα '' Ναι. Ανοιξε το κρασι. ''
Ειπα και το ανοιξε μου εβαλε στο ποτηρι μου και μετα εβαλε και στο δικο του ποτηρι. Υψωσε το ποτηρι του και εκανα το ιδιο.
Μελινα '' Σε τι θα πιουμε; ''
Αλεξης '' Σε εμας. ''
Μελινα '' Ενταξει. ''
Τσουγκιραμε τα ποτηρια και ξεκινησαμε να τρωμε ενω συζηταγαμε για τα παιδικα μας χρονια. Ο Αλεξης γεννηθηκε στην Θεσσαλονικη ενω εγω ειμαι απο Καλαματα απο χωριο οχι απο πολη. Μου ειπε πως εχει ακομα δυο αδερφια. Εχει μια αδερφη η οποια ζει στην Θεσσαλονικη μαζι με τους γονεις του και ειναι 17 χρονων. Εχει και ενα αδερφο ζει στην Θεσσαλονικη και αυτος εχει μια εταιρια και ειναι 25.
Μολις τελειωσαμε το φαγητο εφερα το γλυκο. Μου εκανε νοημα να ερθω να κατσω κοντα του και το εκανα πηρε το κουταλι και αρχισε να με ταιζει το ιδιο εκανα και εγω με εκεινον. Καθησαμε λιγο στον καπε για να χωνεψουμε αυτα που φαγαμε. Περασε μιση ωρα απο τοτε και εγω με τον Αλεξη καθομασταν στον καναπε αγκαλια. Τον επιασα απο το γιακα του πουκαμισου του και τον φιλησα στα χειλη εκεινος ανταπεδωσε. Σηκωθηκα απο τον καναπε και εβγαλα το μαντιλι που ειχα κρυμμενο του το φορεσα και αρχησαμε να ανεβαινουμε τις σκαλες.
Τον ξαπλωσα στο κρεβατι μου και τον φιλησα αρχικα στο στομα. Αρχιζω και τον φιλαω στο λαιμο χρησιμοποιωντας και την γλωσσα μου και κατεβαινονοντας προς τακατω μεχρι που καταληγω στον ωμο του. Εκει τον δαγκωσα λιγο δυνατα και ο Αλεξης περνει μια βερια αποτομη ανασα. Μετα χαιδευω με την γλωσσα μου το σημειο που δαγκωσα και συνεχιζω να κατεβαινω προς τα κατω. Τον φιλαω στην ρογα πανω απο το υφασμα και τα χερια μου αρχιζουν να τον γρατζουνανε πανω απο την μπλουζα του ξεκιινωντας απο το στηθος του και καταληγοντας στο τερμα του υφασματος χαμηλα στην κοιλια. Εκει παιρνω το πουκαμισο και με μια κινηση την τραβαω και μενει γυμνοστηθος. Καθομουν και τον χαζευα λιγο γιατι πολυ απλα ειχε σωματαρα!
Χωρις καμια καθυστερηση αρχιζω και τον φιλαω λαιμαργα ξεκινωντας απο την περιοχη του στηθους του. Πιπιλαω τη μια θηλη του και την γρατζουναω ελαφρως με τα δοντια μου οσο τριβω με το χερι μου την αλλη. Συνεχιζω και τον φιλαω κατεβαινοντας ολο και πιο χαμηλα μεχρι που φτανω πανω λιγο πιο πανω απο το αφαλο του τον φιλαω λιγο ακομα εκει και του ξεφευγει ενα βογκητο.
Ανεβοκατεβαζω το σωμα μου τριβοντας με το στηθος μου τη στυση του. Συνεχιζω να τον φιλαω κυκλικα στην περιοχη γυρω απο το αφαλο του και μετα τον δαγκωνω απαλα. Του ξεκουμπωνω το παντελονι και προσπαθω να του το βγαλω αλλα δυσκολευομαι λιγακι. Ο Αλεξης με βοηθαει και το τραβαει κατω και υστερα εγω του βγαζω τα παπουτσια και τις καλτσες. Παραμενει μοναχα με τον μαυρο μποξερακι του, η στυση του ειναι φανερη. Εγω χαιδευω μια στιγμη με το μαγουλο μου το εξωγκομα του και τον ακουω να βγαζει ενα αναστεναγμο. Επειτα αρχιζω να τον φιλαω χαμηλα στην κοιλια και να τον δαγκωνω. Κατεβαινω ακομα πιο χαμηλα και περναω τη γλωσσα μου κατω απο το λαστιχο του εσωρουχου του και τον φιαλω απαλα ολο και πιο χαμηλα. Ακουω τον Αλεξη να παιρνει κοφτες ανασες και απομακρυνομαι και ενεβαινω προς τα πανω τριβοντας το σωμα μου στον ερεθισμο του μεχρι που φτανω στο στομα του και του δινω ενα φιλι. Αμεσως επιστρεφω παλι προς τα κατω αφηνωντας ενα μονοπατι υγρων φιλιων σε ολο του το σωμα μεχρι που καταληγω να τον βασανιζω αλλη μια φορα κατω απο το λαστιχο.
Με δισταγμο του βγαζω προσεχτικα το μποξερακι και μενει ολογυμνος μπροστα μου. Τον αγκιζω διστακτικα στην αρχη, με τα ακροδαχτυλα μου να κυλανε σε ολο το μηκος του ανδρισμου του και τον ακουω να βογκαει ελαφρα. Γλυφω την κεφαλη του απαλα , την πιπιλαω και υστερα τον παιρνω ολο στο στομα μου αρχιζω να ανεβοκατεβαζω αργα και σταθερα το κεφαλι μου. Συνηθιζω την διαδικασια και αυξανω λιγο το ρυθμο. Αυξανω και αλλο ρυθμο και τον παιρνω πιο βαθια μεσα μου οσο πιο γρηγορα μπορω. Ο Αλεξης αναστεναζει βαρια και λεει,
Αλεξης '' Μωρο μου αν δεν θες να τελιωσω μεσα σου πρεπει να τραβηχτεις. ''
Δεν του δινω σημασια και συνεχιζω την ιδια ενταση ενιωσα κατι υγρο να κυλαει μεσα στο στομα μου. Ο Αλεξης τελειωσε και εγω καταπινω την αποδειξει του οργασμου του. Σκυβω το κεφαλι μου ντροπαλα και νιωθω τα μαγουλα μου να περνουν το χρωμα της ντοματας. Ο Αλεξης μου σηκωνει το κεφαλι και με κοιταει με ενα βλεμμα παθους.
Αλεξης '' Ησουν τελεια ''
Δεν τον κοιταξα δεν ειπα τιποτα απλως του γυρισα την πλατη και προσπαθουσα να κοιμηθω τον ακουσα να γελαει. Ξαπλωσε διπλα μου και με εφερε στην αγκαλια του. Μου φιλησε την κορυφη του κεφαλιου μου και επεσα σε ενα βαθυ γλυκο υπνο.
Γεια σας. Ειχαμε αλλη μια '' συνδεση '' Μελινα- Αλεξης ανατριαχιαζα οταν το εγραφα. Ελπιζω να σας αρεσε.