Κεφαλαιο 28ο

12.7K 780 8
                                    

Το πρωι ανοιξα τα ματια μου και ενιωθα αλλος ανθρωπος, διπλα μου ηταν ο Αλεξης ο οποιος με κοιτουσε και χαμογελουσε κοιταξα τον εαυτο μου και ειμουν γυμνη. Τραβηξα το σεντονι για να καλυψω τι γυμνια μου αλλα το πηρε.

Αλεξης '' Μην ντρεπεσαι μωρο μου. Εισαι πανεμορφη! '' Ειπε και κοκκινησα.

Μελινα '' Ευχαριστω. '' τραβηξα το σεντονι απο τα χερια του και καλυψα τη γυμνια μου.

Αλεξης '' Πηγα απο το σπιτι σου. Σου εφερα ρουχα και εσωρουχα. '' Ειπε και μου εκλεισε το ματι.

Μελινα '' Παω να κανω μπανιο. Τι ωρα ειναι; ''

Αλεξης '' Ειναι 8. ''

Μελινα '' Ενταξει. Ελπιζω να εφερες ρουχα που να ταιριαζουν. Μην ειμαι σαν κλοουν. ''

Αλεξης '' Το σαν γιατι το εβαλες; Για να γεμισει η προταση; ''

Μελινα '' Παω για μπανιο. '' Ειπα νευριασμενα και πηγα στο μπανιο τον ακουσα να γελαει αλλα  δεν εδωσα σημασια.

Μπηκα μεσα στη μπανιερα και το ζεστο νερο με εκανε να χαλαρωσω. Σκεφτομουν τα χθεσινα ηταν μοναδικα. Ο Αλεξης με εκανε να νιωσω ξεχωριστη εκεινη την ωρα παντα με κανει να νιωθω ξεχωριστη. Δεν ξερω τι φταει αλλα παντως ξερω οτι ειμαι ερωτευμενη μαζι του. Μερικοι θα ελεγαν οτι ειναι πολυ νωρις για να πουμε το '' Σ' αγαπω '', μερικες φορες ομως οταν τα αισθηματα σου για τον αλλον ειναι τοσο δυνατα, τοσο μεγαλα και ξεχωριστα δεν εχει σημασια ο χρονος ή ο τοπος. Τελειωσα το μπανιο μου και τυλιξα μια μαυρη πετσετα γυρω απο το βρεγμενο σωμα μου, βγηκα απο το μπανιο και πηγα στο υπνοδωματιο ο Αλεξης ειχε ξαπλωσει στο κρεβατι και ειχε κλειστα τα ματια του. Φορεσα τα εσωρουχα που μου ειχε φερει και μπορω να πω οτι εκανε καλη επιλογη. Μου ειχε φερει μαυρα εσωρουχα τα οποια ηταν απο δαντελα και ηταν προκλητικα. Τι αλλο θα εφερνε ο Αλεξης. Μου είχε φερει ενα τζιν σορτσακι που ηταν λιγο κοντο και μια μαυρη μπλουζα με τα μαυρα μποτακια μου. Πηγα απο πανω του και τον φιλησα στα χειλη μολις με καταλαβε ηρθε απο πανω μου και με φιλησε πιο κτητικα.

Αλεξης '' Μου φαινεται θελεις να επαναλαβουμε τα χθεσινα εε; '' Ειπε με ενα χαμο χαμογελο.

Μελινα '' Ισως. ''

Αλεξης '' Εγω παντως δεν εχω προβλημα. ''

Ειπε και με μια κινηση μου εβγαλε την μπλουζα. Με φιλουσε γυρω απο το στηθος και οταν πηγε να μου βγαλει το σουτιεν τον σταματησα.

Σε ΘελωDonde viven las historias. Descúbrelo ahora