Κεφαλαιο 22ο

12.6K 823 18
                                    

Εχει περασει μια εδομαδα απο την μερα που ειμαστε μαζι με τον Αλεξη, ειμαι πιο χαρουμενη απο ποτε με τον Βαγγελη δεν κανουμε παρεα ειχαμε συναντηθει μια φορα και με ειχε ρωτησει για τον Αλεξη του ειπα οτι ειμαστε ζευγαρι και νομιζω χαρηκε. Η Ελενη ειχε τρελαθει τσιριζε μολις της το ειπα, και οι αλλοι χαρηκαν μαντεψτε η Δεσποινα και ο Αλεξανδρος τα εφτιαξαν. Ουτε και εγω το πιστευα ο Παυλος γουσταρει την Ελενη, και αυτη τον Παυλο αλλα ειναι και οι δυο ξεροκεφαλοι και κανεις δεν κανει κινηση. Ο Αλεξης εχει κοψει τις παλιες του '' συνηθειες '' και του εχω εμπιστοσυνη. Σημερα ειχαμε πει με τα παιδια να παμε για ποτο το βραδυ, περιμενα την Ελενη και την Αλεξανδρα να ερθουν απο το σπιτι μου. Ακουσα το κουδουνι και πηγα να ανοιξω μολις με ειδαν με αγκαλιασαν και οι δυο μαζι.

Μελινα '' Γεια σας κοριτσια ''

Αλεξανδρα '' Γεια σου Μελινακι ''

Ελενη '' Τι κανεις Μελινα; ''

Μελινα '' Καλα ειμαι εσεις; '

Ελενη '' Λοιπον μην αρχιζουμε τωρα αυτα κοριτσια θελω σημερα να ειμαι κουκλα θελω να γινει κατι με τον Παυλο ελεος ''

Μελινα '' Αλεξανδρα εχουμε δουλεια να κανουμε ''

Αλεξανδρα '' Χαχαχαχα ''

Αφου μιλησαμε για μερικα πραγματα πηγα και εκανα μπανιο, ηθελα σημερα να ειμαι ομορφη για τον Αλεξη δεν ηθελα να μεθυσουμε σημερα, γιατι σημερα ηταν η μερα νομιζω πως ειμαι ετοιμη. Βγηκα απο το μπανιο και πηγα στο δωματιο μου τα τρια συνολακια που θα φορουσαμε σημερα η καθεμια ηταν πανω στο κρεβατι μου. Εβαλα εσωρουχα και φορεσα ενα σορτσακι φωναξα τα κοριτσια και ανεβηκαν πανω δεν με πειραζε που ειμουν με το σουτιεν με εχουν ξαναδει. Στεγνωσα τα μαλλια μου και η Ελενη μου τα εκανε ισια, η Αλεξανδρα τα εκανε και αυτη ισια ενω η Ελενη τα εκανε μπλουκλες. Εβαλα μασκαρα, λγιο μαυρο eyeliner , ρουζ και κοκκινο κραγιον. Ειχαμε κανονισει να βρεθουμε στις 22. 00 και ηταν 21.00, αφου βαφτηκαν και οι αλλες βαλαμε αυτα που θα φορουσαμε καμια δεν φορουσε φορεμα. Εγω ειχα φορεσει μια ψηλομεση κοκκινη προς μπορντο φουστα, ενα μαυρο crop top, με μαυρες γοβες, πηρα ενα μαυρο φακελο και κατεβηκα κατω, ειμασταν ολες πολυ ωραια ντυμενες δεν ειχαμε ντυθει πολυ προκλητικα η Ελενη ηταν πανεμορφη το ιδιο και η Ελεξανδρα. Ακουσαμε το κουδουνι και ανοιξα την πορτα ολα τα παιδια μπηκαν μεσα τελευταιος ο Αλεξης μολις με ειδε τα ματια του ταξιδεψαν σε ολο μου το σωμα μου χαμογελασε και με εφερε κοντα του.

Αλεξης '' Εισαι πανεμορφη πρεπει να εχω το νου μου σημερα σε ολους οσους σε κοιτανε ''

Μελινα '' Και εσυ ειναι πολυ ομορφος, μην ανησυχεις εγω εχω ματια μονο για εσενα εγω ειμαι αυτη που πρεπει να σε προσεχει. ''

Με πλησιασε και μου εδωσε ενα φιλι στα χειλη η γλωσσα του γληστρισε στο στομα μου και μαζι με την δικια μου εκαναν διαφορα παιχνιδια. Απομακρυνθηκα και του χαμογελασα, ολοι ειχαν παρει τον / την συνοδο του μαζι ενω ο Παυλος με την Ελενη δεν εκαναν τιποτα.

Μελινα '' Παμε ''

Ολοι '' Ναι ''

Μπηκα μεσα στο αυτοκινητο του Αλεξη μαζι με την Αλεξανδρα, τον Γιωργο και τον Παυλο ενω στο αλλο μπηκαν ο Αλεξανδρος, η Δεσποινα και η Ελενη. Μολις φτασαμε στο κλαμπ μπορουσες να μυρισεις το αλκοολ ο Αλεξης επιασε το χερι μου και μου χαμογελασε. Μπηκαμε μεσα στο κλαμπ μερικα γυναικεια βλεμματα επεφταν πανω στον Αλεξη μετα αυτα τα γυναικεια βλεμματα επεφταν πανω μου και με κοιτουσαν με θυμο και ζηλεια, μπορουσα να διακρινω τον θυμο του Αλεξη στο προσωπο του καθε φορα που καποιος με κοιτουσεμε εφερε πιο κοντα του, μετα απο σταματησαμε να δεχομαστε βλεμματα. Θα ειναι μια ωραια βραδυα σκεφτηκα.

Γεια σας. Διπλα εχω φωτογραφια το συνολακι της Μελινας και στα σχολια εχω βαλει τις γοβες που φοραει. Φιλακια Ζετα.

Σε ΘελωWhere stories live. Discover now