Το πρωι ξυπνησα με λιγο πονοκεφαλο προσπαθησα ν ασηκωθω απο το κρεβατι αλλα παραπατησα και επεσα πιαστηκα απο ενα επιπλο και σηκωθηκα. Πηγα στον καθρευτη μου και κοιταχτηκα ημουν με λιγα λογια χαλια τα ματια μου ηταν κοκκινα απο το κλαμα και τα χειλια μου ειχαν παρει το χρωμα ενος αψυχου ροζ. Πηγα στο μπανιο και επλυνα λιγο το προσωπο μου και σκουπιστηκα με μια πετσετα αλλα δεν εκανε καμια διαφορα τα ματια μου ηταν ακομα κοκκινα. Δεν γινετε να ειμαι ερωτευμενη με αυτον το ανθρωπο αλλα ειμαι το λεω και το φωναζω ΕΙΜΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ ναι πειτε με τρελη, χαζη πειτε με οτι θελετε αλλα ειμαι ερωτευμενη μαζι του και δεν μπορω να το κρυψω αλλο. Δεν μπορω να τον βλεπω να τριγυρναει με αλλες και εγω καθε φορα να κλαιω αλλα επισης δεν μπορω να του το πω επειδη φοβαμαι, φοβαμαι την απορριψη.
Αλεξης
Σηκωθηκα απο το κρεβατι μου και πηγα στο μπανιο τα ματια μου ηταν κοκκινα ναι εχτες εκλαιγα η Μελινα ηταν η μονη κοπελα που με εχει κανει να κλαψω ποτε. Την αγαπαω ειμαι ερωτευμενος μαζι της αλλα της αξιζει κατι καλυτερο, τοσο καιρο την κοροιδευα και ξαφνικα θα παω να της χτυπησω την πορτα να της πω οτι την αγαπαω και οτι ειμαι ερωτευμενος μαζι της. Θα με περασει για τρελο, μπορει να ειμαι τρελος ομως τρελος για αυτην, τρελος για την αγαπη της, την θελω, θελω καθε μερα να ξυπναω και να την βλεπω διπλα μου και να της λεω ποσο την αγαπαω, την θελω εδω για το υπολοιπο της ζωης μου. Φοβαμαι πως θα βρει καποιον καλυτερο και εγω θα αναγκαζομαι να τους βλεπω μαζι,να την ακουμπαει και να την φιλαει, πρωτη φορα αισθανομαι ετσι για κοπελα πρωτη φορα, πρωτη φορα φοβαμαι την απορριψη.
Τριτο Ατομο
Και τα δυο παιδια ηταν ερωτευμενα ομως δεν μπορουσαν να παραδεχτουν τον ερωτα τους, ηταν κολλημενοι σε ενα παιχνιδι πονου, ποθους και αγαπης. Κυριαρχουσαν και τα τρια συναισθηματα ομως περισσοτερο ο πονος, γιατι δεν μπορουσαν να πουν για τα συναισθηματα τους δεν μπορουν να πουν ο ενας στον αλλον το μοναδικο '' Σ' αγαπω'' . Επειδη και οι δυο φοβοντουσταν ενα πραγμα την ΑΠΟΡΡΙΨΗ, 8 γραμματα ενα νοημα ΔΥΣΤΥΧΙΑ για αυτους του δυο. Νομιζουν οτι δεν θα ζησουν τα αλλα δυο συναισθηματα ομως το μελλον τους αλλαζει τα σχεδια.
Aνεβασα ενα μικρο κεφαλαιο σημερα που μιλαει για τα συναισθηματα των δυο παιδιων. Συγνωμη που ειναι τοσο μικρο απλως σημερα και αυριο δεν θα ειμαι και στα καλυτερα μου βλεπετε τελειωνω το δημοτικο και αποχωριζομαι τους φιλους και σημερα στην ταξη επεσε πολυ κλαμα. Ευχαριστω παρα πολυ για τα σχολια με ενθαρυνουν και με κανουν να θελω να συνεχισω την ιστορια μου. Φιλακια Ζετα