Το φιλι μας δεν ελεγε να σταματησει οταν απομακρυνθηκε εκεινος μου χαμογελασε, με εφερε στην αγκαλια του και ξαπλωσαμε στον καναπε. Δεν μιλουσαμε απλως κοιτουσαμε ο ενας τον αλλον το φιλησα πεταχτα στα χειλη και με εσφιξε περισσοτερο στην αγκαλια του.
Μελινα '' Ξερεις σημερα η Ξενια μια φιλη μου απο την δουλεια, μου ειπε οτι υπαρχει περιπτωση καποιος να εβαλε εκεινη την κοπελα να σου την πεσει. ''
Αλεξης '' Και ποιος λες να την εβαλε; ''
Μελινα '' Δεν ξερω σκεψου. ''
Αλεξης και Μελινα '' Η Δεσποινα. ''
Μελινα '' Ειμαι σιγουρη οτι ειναι αυτη. ''
Αλεξης '' Ναι μαζι με τον Αλεξανδρο. ''
Μελινα '' Ο Αελξανδρος που κολλαει; ''
Αλεξης '' Μου ειχε πει οτι του αρεσες πριν σου τα ζητησω. ''
Μελινα '' Οοο. ''
Αλεξης '' Ομως γιατι να θελουν να κανουν κατι τετοιο ειναι φιλοι μας. ''
Μελινα '' Η Δεσποινα σε γουσταρει και εμενα με γουσταρει ο Αλεξανδρος σκεψου. ''
Αλεξης '' Αααα. ''
Μελινα '' Βλακακο μου. '' ειπα και τον φιλησα
Εκανε και '' καλα '' τον μουτρωμενο και μου εβγαλε την γλωσσα τον φιλησα στα χειλη αλλα δεν ανταποκρινωταν.
Μελινα '' Οκ αφου δεν με θες πια εγω φευγω. '' ειπα και σηκωθηκα απο το καναπε επιασε το χερι μου και με ξανατραβηξε διπλα του με φιλησε στο στομα βαζωντας την γλωσσα του μεσα στο στομα μου και μαζι με την δικια μου εκαναν διαφορα παιχνιδια.
Μελινα '' Νυσταζω. ''
Αλεξης '' Και εγω. ''
Μελινα '' Παω να κοιμηθω. ''
Αλεξης '' Που; ''
Μελινα '' Σπιτι μου. ''
Αλεξης '' Ναι καλα εδω θα κοιμηθεις. ''
Μελινα '' Δεν νομιζω ''
Αλεξης '' Τι ειπες; ''
Μελινα '' Οτι δεν θα κοιμηθω εδω ''
Ειπα και με πηρε στον ωμο του με ανεβασε πανω και με πεταξε στο κρεβατι πεφτωντας πανω μου ειχε ξαπλωσει το κεφαλι του στο στηθος μου και δεν με αφηνε να φυγω. Εγω γελαγα και αυτος ηταν απο πανω μου.
Μελινα '' Σηκω με πονας ''
Αλεξης '' Θα κοιμηθεις εδω; ''
Μελινα '' Ελεος ναι θα κοιμηθω εδω ''