Ειναι απο την μερια του Αλεξη αυτο το κεφαλαιο ξεκιναει απο την μερα στο κλαμπ.
Το πρωι ανοιξα τα ματια μου ημουν στο δωματιο μου μονος μου η Μελινα ειχε φυγει ειχε παει για δουλεια ναι ειμαστε μαζι και ειμαι χαρουμενος γιατι ξερω οτι την αγαπαω και με αγαπαει . Αυτον το μηνα εχουν αλλαξει πολλα πραγματα εγω με την Μελινα τα φτιαξαμε εφτιαξα την συμπεριφορα μου και εκοψα τις παλιες μου '' συνηθειες '', ο Γιωργος βρηκε τον ερωτα της ζωης του, ο Αλεξανδρος τα εφτιαξε με την Δεσποινα η οποια εχει αλλαξει εγινε κανονικη δεν ειναι πια τσουλακι, και εχουμε και τους δυο βλεμμενους και με αυτο εννοω τον Παυλο και την Ελενη που αρεσουν ο ενας στον αλλον δεν τα φτιαχνουν.
Εφαγα πρωινο και μαζεψα λιγο το σπιτι καθησα στον καναπε και ανοιξα την τηλεοραση, οταν το κινητο μου χτυπησε ηταν ο Παυλος και το σηκωσα.
Αλεξης '' Καλημερα ''
Παυλος '' Καλημερα . Τι κανεις; ''
Αλεξης '' Καλα, εσυ; ''
Παυλος '' Καλα ειμαι το βραδυ θα βγουμε για ποτο σε ενα κλαμπ πες το στην Μελινα ''
Αλεξης '' Οκ. Θες κατι αλλο; ''
Παυλος '' Ναι θελω ελα απο το σπιτι μου ειναι και τα αλλα γομαρια εδω θελω να σας μιλησω ''
Αλεξης '' Σε 15 λεπτα ειμαι εκει ''
Ειπα και εκλεισα το τηλεφωνο γιατι να θελει να μας μιλησει αραγε '' Αν δεν πας ηλιθιε πως θα μαθεις ''' ειπα μια φωνουλα μεσα μου δικιο ειχε πηγα πανω και φορεσα μια φορμα μαυρη σε στυλ βρακας, μια ασπρη μπλουζα εφτιαξα τα μαλλια μου φορεσα τα παπουτσια μου, πηρα το κινητο μου, βγηκα απο το σπιτι, μπηκα στο αυτοκινητο μου με προορισμο το σπιτι του Παυλου. Εφτασα στο σπιτι του Παυλου και χτυπησα το κουδουνι μου ανοιξε ο Γιωργιος ο οποιος ετρωγε παγωτο τον χαιρετησα και μπηκα μεσα ολοι ηταν εδω.
Αλεξανδρος '' Γεια σου Αλεξη ''
Παυλος '' Που σαι ρε μεγαλε ''
Αλεξης '' Επ τι εγινε παιδια ''
Παυλος '' Τιποτα δεν εγινε βγαλτε τον σκασμο φωναξε και τον αλλον το μαλακα απο την κουζινα που τρωει και καθηστε κατω να σας πω κατι ''
Αλεξης '' ΓΙΩΡΓΟ ΕΛΑ ΕΧΩ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ ''
Ειπα και σε χρονο μηδεν ειχε ερθει και εψαχνε τα σουβλακια μολις καταλαβε οτι δεν υπαρχουν σουβλακια με βαρεσε στον ωμο και καθησε μουτρωμενος στον καναπε εγω με τους αλλους γελαγαμε με την συμπεριφορα του ο Γιωργος ηταν φαγανας και ετρωγε πολυ αλλα ο μαλακας δεν παχαινει.
Παυλος '' Ωραια τωρα που καθησε και αυτος ο μαλακας θελω να σας μιλησω ''
Γιωργος '' Πρωτον αν εγω ειμαι μαλακας εσυ τι εισαι; Και δευτερον μιλα γιατι μας γκαστρωσες ''
Παυλος '' Δεν το σχολιαζω, οπως ξερετε μου αρεσει η Ελενη ....''
Αλεξανδρος '' Αυτο το ξερουμε μπες στο ψητο τωρα ''
Παυλος '' Θελω σημερα να κανω κινηση ''
Αλεξης '' Τοτε κανε κινηση.
Παυλος '' Ναι αλλα τι να κανω; ''
Αλεξης '' Προσφερε να πατε μαζι στο σπιτι της για να μην παθει τιποτα και οταν φτασετε στην πορτα της φιλησε την ''
Παυλος '' Λες εε; ''
Αλεξανδρος '' Κανε αυτο που λεει ο Αλεξης και εγω αυτο εκανα στην Δεσποινα ''
Γιωργος '' Ναι αυτο κανε ''
Παυλος '' Ωραια αυτο θα κανω ''
Μιλησαμε για ακυρα θεματα ωσου το διαλυσαμε και πηγε ο καθενας σπιτακι του εγω πηγα στο σπιτι μου και ξαπλωσα για να με παρει ο υπνος, πριν κοιμηθω εποιασα το κινητο μου και εστειλα ενα μηνυμα στην Μελινα.
Προς Μελινα
Αγαπη μου θα σε δω το βραδυ παω για νανακια
Απο Μελινα'
Οκ αγαπη τα λεμε το βραδυ καλο υπνο ξεκουρασου
Εκλεισα τα ματια μου και ενας γλυκος υπνος με παρεσυρε μαζι του σκεπτωμενος στα ονειρα μου την Μελινα.
Γεια σας το επομενο θα μπει αυριο το πρωι. Συγνωμη που ειναι μικρο αλλα δεν προλαβαινω και το επομενο θα ειναι απο την μερια του καθαρματος, τον Αλεξη εννοω. Καντε σχολια και ψηφιστε. Ζετα