Καθοταν με το κεφαλι του σκυμμενο στον καναπε μου ολο και κατι ψιθυριζε που και που αλλα δεν καταλαβαινα εγω κοιτουσα μια το πατωμα μια εκεινον. Οι ματιες μας συναντηθηκαν σηκωθηκε απο το καναπε και ηρθε κοντα μου.
Αλεξης '' Οτι εγινε, εγινε δεν θα το ξανακανουμε και δεν θα το πουμε σε κανεναν, απλως ηταν μια στιγμη αδυναμιας και τωρα που το ξεκαθαρισαμε φευγω''
Με αυτα τα λογια εφυγε δεν το πιστευω πρωτα με φιλαει και τωρα μου λεει οτι ηταν απλως μια στιγμη αδυναμιας. Δακρυα θελουν να βγουν απο τα ματια μου αλλα δεν θα τους αφησω την εξοδο, θα μεινω δυνατη για την μητερα μου και για εκεινον. Δεν θελω να μπλεξω μαζι του εκεινον ειναι αξεστος, ηλιθιος, βλακας και αλλα πολλα επιθετα που δεν μου ερχονται τωρα.
Πηγα στην κουζινα και εβαλα λιγο φαγητο που ειχε περρισεψει, καθησα στο τραπεζι και εφαγα, επλυνα τα πιατα και πηγα να καθησω στον καναπε. Ξαπλωσα στον καναπε και ανοιξα την τηλεοραση εκανα ζαπινγκ στα καναλια αλλα δεν ειχε τιποτα καλο σηκωθηκα απο το καναπε και πηρα το λαπτοπ μου το ανοιξα και μπηκα στα email μου δεν εινχα τιποτα αποφασισα να τηλεφωνησω στην Ελενη για να παμε αυριο για μπανιο επειδη ειναι Σαββατο και δεν δουλευω. Πηρα το κινητο στα χερια μου και πηγα στις επαφες οτανβρηκα το ονομα της Ελενης το πατησα για να κανω κληση χτυπησε 3 φορες και το σηκωσε.
Ελενη ''' Γεια!!''
Μελινα '' Γεια σου Ελενακι μου. Τι κανεις?''
Ελενη ''' Καλα ειμαι,εσυ?''
Μελινα '' Μια χαρα να σου πω αυριο θες να πουμε στα παιδια να παμε για μπανιο?''
Ελενη ''' Δεν γινετε αγαπη μου. Σορρυ και εγω αυτο σκεφτηκα αλλα ολοι ειχαν δουλειες και εγω αυριο θελω να παω να ψαξω για δουλεια'''
Μελινα '' Οκ, δεν πειραζει εγω βρηκα δουλεια σε μια καφετερια.''
Ελενη '''Τυχερη τελος παντων σε κλεινω. Φιλακια και καληνυχτα.''
Μελινα '' Καληνυχτα''
Ειπα και το εκλεισα και εγω τωρα τι θα κανω αυριο θα καθομαι ολη μερα θα σκυλοβαρεθω........ το βρηκα θα παω στο γυμνστηριο καλο θα μου κανει εχω να παω στο γυμναστηριο τοσες μερες ασε πο πρεπει να πηρα και 1 κιλο γαμωτο. Ανεβηκα πανω στο δωματιο μου και βγηκα εξω στο μπαλκονι καθησα σε μια καρεκλιτσα που εχω δενε ειναι ακριβως καρεκλα ειναι πολυ βολικια και μπορεις να κοιμηθεις. Το ματι μου επεσε στο απεναντι παραθυρο ηταν μεσα ο Αλεξης και τοτε μπηκε στο δωματιο του μια κοπελα δακρυα αρχισαν να εμφανιζονται στα ματια μου και μπηκα μεσα κατευθειαν. Επεσα πανω στο κρεβατι μου και ξεκινησα να κλαιω.
Γιατι πρεπει να αγαπαμε στην ζωη, γιατι. Για να πληγωνομαστε μονο γι αυτο υπαρχει η αγαπη εγω δεν θα μπορεσω ποτε να αγαπησω ποτε, οταν θα αγαπησω θα ειναι πια αργα, θα ειμαι πληγωμενη και δεν θα μπορεσω. Η αγαπη μπορει να μας καταστρεψει αλλα μπορει να μας κανει χαρουμενους εγω δεν ξερω αν θα ειμαι χαρουμενη ποτε. Αυτος που ειμαι ερωτευμενη τωρα ειναι με καποια αλλη και εγω θα πρεπει να το ανεχομαι να τον βλεπω καθε μερα με διαφορετικη κοπελα.
Λοιπον ελπιζω να σας αρεσε αυτο ειναι μαζι με το κεφαλαιο 12 ειναι το ιδιο απλως επειδη πριν ειχα μια μικρη δουλιτσα ανεβασα εκεινο το μικρο που ειχα γραψει απο εχθες. Επισης θελω να μου γραψετε τα ονοματα σας κατω στα σχολια για να σας μαθω εγω ειμαι η Ζετα. Τα ονοματα σας τα θελω επειδη θελω να εχω μια καλη σχεση με τους αναγνωστες μου και θελω να τους μαθω. Οπως παντα αφηστε ενα comment και μην ξεχναμε να παταμε το sexy αστερακι. Φιλακια Ζετα