Καθόμουν στο καθιστικό του σπιτιού μου και διάβαζα ένα βιβλίο όταν άκουσα το κινητό μου να χτυπάει, σηκώθηκα από τον καναπέ και άρπαξα το κινητό μου και κοίταξα τον αριθμό που με καλούσε ήταν η κολλητή μου η Ελένη
Μελίνα '' Γεια σου Ελενακι μου. Τι κάνεις; ''
Ελένη '' Καλά είμαι. Εσύ; ''
Μελίνα '' Καλά. Θέλεις κάτι; ''
Ελένη ''Ναι, σήμερα θα περάσω από το σπίτι σου κατά της 11 για να σε πάρω θα πάμε στο πάρτι του Παύλου και δεν ακούω όχι''
Είπε και πριν προλάβω να φέρω αντίρρηση το έκλεισε αχχ ρε Ελενακι μου το κάνεις αυτό, αφού ξέρεις ότι αυτοί δεν με συμπαθούν. Τώρα ποιους εννοώ, εννοώ τον Παύλο, τον Αλέξανδρο, τον Γιώργο και τον Αλέξη. Ο Αλέξης μαζί και οι υπόλοιποι συνέχεια με κοροϊδεύουν για την εμφάνιση μου αλλά δεν τους δίνω σημασία. Είναι και οι γυναικάδες τις ' ωραίας ' μας παρέας. Ο Αλέξης αλλάζει τις γυναίκες σαν τα πουκάμισα, κάθε μέρα συγκεκριμένα κάθε νύχτα είναι και με άλλη γυναικά αναίσθητος τελείως.Πηγα πανω και εβγαλα εξω ενα μαυρο τζιν ειναι το μονο που εχω που να μην ειναι φαρδυ μια ασπρη κοντομανικη μπλουζα και ενα τζιν γιλεκο αυτα μου τα ειχε παρει η Ελενη για να ειμαι πιο ' μοδατη ' αλλα δεν τα ειχα φορεσει ποτε αρα σημερα ειναι η μερα. Πηγα στο μπανιο και αφου βεβαιωθηκα οτι ειχε ζεστο νερο μπηκα μεσα το ζεστο νερο με χαλαρωσε καπως. Βγηκα εξω τυλιξα το σωμα μου με μια μπεζ πετσετα και πηγα μπροστα στον καθρευτη μου για να βγαλω τα φρυδια μου.
Οταν τελειωσα και με αυτο στεγνωσα τα μαλλια μου εβαλα ενα κολαν και μια ροζ μπλουζα φαρδια και επεσα να κοιμηθω αφου εβαλα το ξυπνητηρι να χτυπησει στης 6.
........
Το ξυπνητηρι μου χτυπαγε σαν τρελο και τοτε καταλαβα πως πρεπει να σηκωθω και δεν θελω, μου αρεσει το κρεβατακι μου αλλα πρεπει σηκωθηκα με δυσκολια απο το κρεβατι μου. Πηγα κατω και εβαλα σε ενα πιατο λιγο κοτοπουλο που ειχε περισσεψει απο εχθες. Εφαγα και πηγα να ντυθω εβαλα το τζιν μετα την μπλουζα και το γιλεκο πηγα στην παπουτσοθηκη μου προσπαθουσα να διαλεξω τι παπουτσια να βαλω τα μαυρα μποτακια η τις γοβες μου ναι εχω και γοβες τις ειχα για ειδικες περιπτωσεις, διαλεξα τις γοβες τελικα.
Πηγα στο καθρευτη μου και κοιταξα το ειδωλο μου στον καθρετη ημουν οπως παλια ετσι ημουν 1 χρονο πριν. Ειχα γινει παλι εκεινη η κοπελα που ημουν στο λυκειο και θελω να ξαναγινω εκεινη η κοπελα βαρεθηκα πια να με κοροιδευουν ολοι για τα ρουχα και στο κατω κατω πρεπει να το ξεπερασω και αυτο θα κανω θα ξεπερασω το παρελθον μου και θα ζησω το παρον και το μελλον αλλα θα χρειαστω βοηθεια. Αποφασισα να βαλω και λιγη μασκαρα και λιγο ρουζ περασα και τα χειλια μου με λιγο λιπ γκλος και κατεβηκα κατω.
Κατεβαινα το τελευταιο σκαλι οταν ακουσα το κουδουνι πηγα στην πορτα και την ανοιξα αντικρυσα την Ελενη ηταν κουκλα σημερα φοραγε να μαυρο αποκαλυπτικο φορεμα και μαυρες γοβες μολις με ειδε γουρλωσε τα ματια.
Μελινα '' Ελενακι μου τι κανεις'' ειπα και την αγκαλιασα
Ελενη '' Καλα ειμαι εσυ? Φιλεναδα ειναι κουκλα σημερα''
Μελινα '' Καλα ειμαι. Ευχαριστω και εσυ το ιδιο''ειπα και χαμογελασα
Ελενη '' Θα στεκομαστε εξω για πολλη ωρα?'' ειπε και γελασαμε εκανα ενα βημα πισω για να μπει.
Ελενη '' Δεν πιστευα ποτε οτι θα τα φορεσεις'' ειπε και εδειξε τα ρουχα μου
Μελινα '' Ειπα να σου κανω την χαρη θες κατι να πιεις?
Ελενη '' Οχι και απ' οτι βλεπω και βαφτηκες'' ειπε και χαμογελασε
Μελινα '' Δεν ειναι ωραιο μηπως να παω να ξεβαφτω; "
Ελενη '' Οχι σου παει πολυ. Παμε να φυγουμε γιατι θα αργησουμε''
Μελινα '' Μισο λεπτο να παω λιγο πανω και ερχομαι''
Ειπα και πηγα πανω εβαλα την αγαπημενη μου κολονια Dolce & Gabbana The one πηρα ενα τσαντακι μαυρο εβαλα μεσα το κινητο μου και κατεβηκα κατω.
Βγηκαμε εξω απο το σπιτι και κλειδωσα μπηκαμε μεσα στο αυτοκινητο της Ελενης και ξεκινησαμε για το σπιτι του Παυλου.
Οταν φτασαμε διεκριναμε ενα σπιτι γεματο κοσμο και η μουσικη ακουγοταν απο εξω κατεβηκαμε απο το αμαξι και καποια βλεμματα καρφωθηκαν πανω μας η Ελενη μου επιασε το χερι και χαθηκαμε μεσα στο πληθος. Ειδαμε τα παιδια λιγο πιο κατω και κατευθυνθηκαμε προς αυτους
Ελενη '' Γεια σας παιδια '' φωναξε οταν πηγα λιγο πιο κοντα για να μας ακουσουν τα βλεμματα τους καρφωθηκαν πανω μας και πανω μου ο κανεις δεν ξεκολαγε να με κοιταει μονο η Δεσποινα που με κοιταξε υποτιμητικα και με μισος. Η Δεσποινα ειναι η '' κουνιστρα'' της παρεας εχει παει με τους μισους αντρες της Ελλαδας σημερα ειχε φορεσει ενα κοκκινο κοντο πολυ κοντο φορεμα που αν ημουν λιγο πιο κοντη θα εβλεπα το βρακι της αν φορουσε και ειχε βαφτει υπερβολικα πολυ ουτε κλοουν να ητανε.
Παυλος '' Γεια σας κοριτσια'' ειπε περνωντας το βλεμμα του απο εμενα το ιδιο εκαναν και οι αλλοι εκτος απο τον Αλεξη που με κοιτουσε ακομα
Αλεξανδρος '' Μελινα εισαι κουκλα σημερα'' μου ειπε και χαμογελασα
Μελινα '' Ευχαριστω'' ειπα και του χαμογελασα
Μελινα '' Παυλο χρονια πολλα'' του ειπα και μου χαμογελασε
Παυλος '' Ευχαριστω Μελινακι εισαι κουκλα σημερα''
Eιπε και χαμογελασα νταξει ρε ανθρωπε το ειπαμε το καταλαβαμε δεν θα τα λεμε εκατο φορες. Καθησαμε κατω και αρχισαν να συζητουν εγω παλι δεν μιλουσα καθομουν και κοιτουσα το πατωμα ακομα νιωθω τα ματια του Αλεξη πανω μου και δεν τολμαω να τον κοιταξω.