Κεφαλαιο 21ο

13.2K 851 24
                                    

Το πρωι ανοιξα τα ματια μου και τον ειδα διπλα μου, ηταν εδω μαζι μου δεν ηταν ονειρο ηταν αληθεια ειμασταν μαζι. Τον κοιταζα για μερικα λεπτα, εβγαλα το χερι του απο την μεση μου και πηγα να φυγω αλλα με ξανατραβηξε. Ανοιξα τα ματια του ηταν τοσο ομορφος, τεντωθηκε και σηκωθηκε με φιλησε στα χειλη και μετα αποτραβηχτηκε

Αλεξης '' Καλημερα μωρο μου ''

Μελινα '' Καλημερα ''

Αλεξης '' Ηταν το πιο ωραιο πρωινο ξυπνημα ''

Μελινα '' Γιατι; ''

Αλεξης '' Γιατι σε κρατουσα στην αγκαλια μου ''

Ειπε και με ξαναφιλησε ειναι τοσο γλυκος θα μπορουσα να κατσω μαζι του ολη μερα αλλα πρεπει να παω για δουλεια. Αποτραβηχτηκα και του χαμογελασα.

Μελινα '' Εγω σε λιγο θα φυγω πρεπει να παω στην δουλεια ''

Αλεξης '' Που δουλευεις; ''

Μελινα '' Σε μια καφετερεια ''

Αλεξης '' Οκ θα σε παω εγω ''

Του εγνεψα και πηγα στο μπανιο χτενησα τα μαλλια μου και επλυνα τα δοντια μου πηγα στην ντουλαπα μου εβγαλα εξω ενα μαυρο κολαν, μια ασπρη μπλουζα και ενα μαυρο γιλεκο τα φορεσα πηρα μια μαυρη τσαντα και εβαλα κατι μαυρα πεδιλα, εβαλα λιγη μασκαρα και λιγο λιπ γκλοσς. Κατεβηκα κατω και ειδα τον Αλεξη απ οτι καταλαβα ειχε παει στο σπιτι του να αλλαξει. Μολις με ειδε τα ματια του εξερευνησαν το σωμα μου απο πανω μεχρι κατω.

Αλεξης '' Εισαι πανεμορφη''

Μελινα '' Και εσυ το τερας ''

Αλεξης '' Πο ρε Μελινα καλοκαιριατικο μην πετας κρυαδες ''

Ξεφυσηξα και γελασα πηγα κοντα του και του εδωσε ενα φιλι στο στομα απομακρυνθηκα και του εκανα νοημα να φυγουμε. Μπηκαμε μεσα στο αυτοκινητο του και εβαλε μπρος. Του εξηγησα που ειναι η καφετερια που δουλευω και με αφησε εκει. Μπηκα μεσα και ειδα την Ξενια και τον Γιαννη.

Μελινα '' Γεια σας παιδια ''

Ξενια '' Γεια σου Μελινα ''

Γιαννης '' Γεια, το παιδι που σε εφερε το αγορι σου; ''

Μελινα '' Ναι ''

Ξενια '' Μπραβο ρε θυριο ειναι κουκλος. ''

Γιαννης '' Ταιριαζετε. ''

Ξενια  '' Ναι ειστε πολυ ωραιο ζευγαρι αλλα προσεχε. ''

Μελινα '' Να προσεχω τι; ''

Σε ΘελωDonde viven las historias. Descúbrelo ahora