2.fejezet- Az indulás

1.2K 75 0
                                    

-Tessék?-kiáltotta Lia.

-Nyugi- válaszolta Will- Ez a lándzsa nagyon fontos lesz, bár még nem tudom miért. Különben pedig nagyon sokat gyakoroltam, hogy a többi érzékszervem segítségével tudjak tájékozódni. Ha más nem még mindig ott vannak a pacsirtáim.

Lia még mindig ideges volt, de remélte, hogy a fiú tudja mit csinál. Nagyot sóhajtott:

-Akkor lássuk mit tud ez a lándzsa.

Will odajött mellé és tanulmányozni kezdte, majd hirtelen ötlettől vezérelve megszólalt:

-Jó napot, uram! Hogy van?

-Soha életembe nem sértettek meg ennyire-nyávogta magas, vékony hangon a lándzsa. Will meglepődött, de aztán kapcsolt:

-Elnézést kérünk, hölgyem! Bocsásson meg, de a nagy próféciáról szeretnénk információkat.

-Mi közzöm nekem a nagy próféciához?- nyávogta a hang.-Azokat az Orákulum szokta elmondani.

-De nekem volt egy látomásom, ami szerint maga fogja elmondani!

A lándzsa hosszan hallgatott, majd végül kibökte: 

-A látomásod nem tévedett, de már elmondtam egyszer és nem mondhatom el újra. Ez a szabály.

-Elég idióta szabály-vélte Lia.

-Nem én találtam ki.

-És szerinted most mit tegyünk?-kérdezte Will.

-Menjetek a Félvér táborba.- válaszolta a lándzsa.

-Nem is téged kérdeztelek. Különben miért mennénk a Félvér táborba?

-Két okból. Egyrészt mert azok fiúk akiket megtámadtattok oda tartanak, és tőlük megtudhatjátok a próféciát. Másrészt meg körülbelül másfél óra múlva megtámadják, és jól fog jönni nekik a segítség. Most pedig menjetek csomagolni szerintem. A terveket majd útközben megbeszéljük meg.

-Meggyőztél- sóhajtott Will, Lia pedig elindult, hogy összeszedje a fegyvereiket és eltűnjenek az árnyékban. 


Kitaszított félistenWhere stories live. Discover now