3. fejezett- Megérkezés

1.1K 75 9
                                    

-Te bízol benne?- kérdezte Lia, miután megérkeztek az árnyékutazásból a Félvér tábor határát jelző hegy lábához. ( A filmbe miért egy erdő közepére tették? A könyvbe is van erdő, de Thália fája nem ott áll. Nem mint ha ez lenne a legnagyobb probléma vele, de ha valaki tudja akkor írja meg, mert kíváncsi lennék rá.)

-Van más választásom?- válaszolta Will.

-Hahó! Én is itt vagyok!-szólt közbe a lándzsa.  

-Tudjuk-sóhajtott unottan Lia.

-Helyes! Tehát, térjünk a tárgyra. Én inkább nem beszélnék.

-Miért?-vágott közbe Lia.

-Azért mert nem szeretek beszélni, de ha tudnák, hogy tudok beszélni, akkor mindenki engem faggatna. Persze ha nagy szükség van rám megszólalok. Veletek is ezért álltam szóba. A sereg ami megtámadja őket körülbelül fél óra múlva érkezik meg, de nem szokványos szörnysereg lesz. Amellett hogy különösen sokan lesznek, egy félisten fogja vezetni őket. Nüx fia. Nem tudom, hogy hallottatok-e már felőle, de elég erős. Ha beértek a táborba keressétek a vezetőjét, Kheiront. Ő majd megszervezi a tábor védelmét. A nagy próféncia körülbelül egy hét múlva derül ki.

- És aztán mi le is lépünk.-tette hozzá Will.

-Miért?- kérdezte a lándzsa- Tudom hogy tudjátok hogy rólatok szól a próféncia. Legyetek kicsit csapatjátékosok!

-Bocsi, de nem vagyunk és nem is leszünk azok!

Közben felértek a hegy tetejére, és lenéztek az alattuk elterülő Félvér táborra. Azaz csak Lia nézett, mert Will csak a pacsirtáitól vagy a látomásaitól tudhatta meg, hogy milyen a tábor. Lent egy nagy kék ház állt, pár tucat kisebb bugaló, egy pavilon és egy eperföld. Gyerekek sétálgattak, gyakoroltak. Lia szomorúan nézte őket. Újabb emberek akik nem fognak bízni benne az apja miatt, akit nem is ismernek. Mindig ez volt. Így maradt az egyedüllét és Will.

Ahogy lefele sétáltak egyre többen figyeltek fel rájuk. Sokan megbámulták Will szemét és összesúgtak a hátuk mögött. Hamarosan egy fekete hajú és zöld szemű srác lépett oda hozzájuk:

-Sziasztok! Félvérek vagytok?- csak morgást kapott válaszul, de ez úgy tűnt nem zavarja.- Te biztos Appolon fia vagy -fordult Willhez.

-Aha.

-Te pedig Aphrodité lánya vagy?-kérdezte Liától. Lia meglepődött. A nagyapja Erosz volt, de soha nem hasonlították Aphrodité lányaihoz.

-Miért gondolod ezt?

-Mert olyan szép vagy. Szerintem a táborba csak néhány lány olyan szép mint te, például Piper.

Lia ismét meglepödőtt. Még soha nem mondták neki azt, hogy szép. Az anyához vagy nagyapjához képest kifejezetten átlagosnak számított. Közben a fiú már tovább is lépett:

-Gyertek, bemutatlak benneteket Kheironnak. Amúgy engem Percynek hívnak és Poszeidon fia vagyok. Kövesetek!-majd elindult a nagy ház irányába. Amikor utána indultak Liának feltűnt, hogy Will magába nevetgél.

-Min nevetsz?

-Az jutott eszembe, hogy az hogy a tengeristen fia megmagyarázza miért van halszaga. 




Kitaszított félistenOnde histórias criam vida. Descubra agora