Liam egy pokolkutya fejét simogatta. Ezeknek a szörnyeknek rengeteg előnye volt. Először is, ameddig volt élelem, addig hűségesek voltak. Másodszor is, kedvelték. Harmadszor is, bárkire könnyebb ráijeszteni, ha egy ló méretű kutya van veled. És persze a maguk vérszomjas módján egész cukik voltak. Számára. Az egyik félisten közeledett felé. Nem jegyezte meg a fekete hajú fiú nevét, mert úgy gondolta, úgy sem tudná megkülönböztetni a rokonaitól. A serege tagjai utána fordultak. A pokolkutyák meglepő módon nem morogtak rá, de a félistenek, akik csatlakoztak hozzá lenéző tekintettel méregették. Liam megértette őket. A srác nem tűnt harcosnak. Vagy életképesnek. Főleg mivel nyugtalan pillantásokat vetett a szörnyekre.
-Készen vagytok?
Liam felvonta a szemöldökét. A fiú nyilván semmit nem értett a hadseregekhez. Vagy csak költői kérdésnek szánta, mivel a félistenek mind teljes fegyverzetben, alakzatban álltak. Csak a szörnyek heverésztek, de tőlük többet nem is lehetett elvárni. Mindenesetre bólintott, és feltápászkodott. Elindult a kastély kapuja felé, a fiúval az oldalán. Rögtön mögötte a félistenek jöttek. Sokan Kronosz seregéből jöttek, és mind harcedzett veteránok voltak. Utánuk jöttek azok a szörnyek akiket hirtelenjében össze tudott szedni. A kapu előtt Will, Lia és a másik három fiú várt rájuk. Amikor odaértek melléjük, feltűnt neki, hogy Will szája sarkában egy halvány mosoly jelenik meg, valahányszor Liára pillant. És meglehetősen sokszor pillantott rá.
-Megcsókoltad?- súgta oda Willnek cinkos mosollyal.
-Csönd!- Will a kapumedált szorongatta, és összehúzott szemöldökkel koncentrált.
-Én a te helyedben tuti az csináltam volna- motyogta Liam az orra alatt. Will tudomást sem vett róla. Hamarosan sikerült elérnie valamit, és egy kavaró, szürke portál nyílt meg. Liam egyetlen könnyed mozdulattal átugrott rajta, tőreivel a kezében. A túloldalon végtelen szürke síkság várta. Csalódottan elhúzta a száját. A hely ijesztően semmilyen volt. Még a portál, amin át érkezett, az is majdnem tökéletesen beleolvadt a "tájba". Kicsit odébb lépett, hogy a többiek is be tudjanak jönni. Nagy meglepetésére azonban nem a katonái követték, hanem egy csapat szél-ló. A legnagyobb hátán az egyik fekete hajú fiú ült, aki rákacsintott, amikor átért a portálon. Liam már meg sem lepődött, noha most először látott ilyen lényeket. De hát a mitológiában annyi furcsa lény van, neki pedig volt ideje hozzájuk szokni. Őket követték a félistenei, Willékkel kiegészülve, majd a szörnyei. Amint az összes katonája átért a kapun, elkezdte csatarendbe állítani őket. A félistenek középre, a szörnyek pedig a szárnyakat biztosították. Közben még arra is jutott ideje, hogy a szél-lovakat irányító fiúnak elmagyarázza, hogy mit kellene csinálnia. Néha Willre pillantott, aki azonban csak összeráncolt homlokkal szorongatta a kapumedált.
Hirtelen egy fekete alak jelent meg. Ormótlan volt, úgy nézett ki mint egy gyurma ember. Őt követte még egy, és még egy. Egymást után jelentek meg.-Lándzsákat- kiáltotta Liam. A félistenek egy makedón falanxot alkottak. A több méteres lándzsákat két kézzel kellett fogni, emiatt csak kis pajzsuk lehetett. De ez nem is volt probléma. Ameddig tudták tartani az alakzatot, addig nem lehetett keresztül törni a falukon. Az idegen szörnyek megindultak. Formátlan tömegben rohantak feléjük, mindenfajta szervezettség nélkül. Liam is megindította a saját seregét. A szörnyek elindítottak egy bekerítő hadműveletet. Liam nyugtalanul próbált átlátni felettük. Khaosz újabb katonákat teremtett. Intett a szél-lovas srácnak, hogy indulhat. Ő bólintott, és a másik három társával eltűnt, hogy megkerülje a főseregeket. Visszafordította a figyelmét a teljes képre. Az ő zsoldosainak sikerült bekerítenie az ellenséget, most pedig nekiláttak módszeres lemészárlásuknak. Mögöttük a szél-lovas csapat mindig szétszórta a megjelenő szörnyeket, és nem engedte, hogy a bekerítőket hátba támadják. Az egyik fekete hajú srác váratlanul egy több méteres tengeri kígyóvá változott, hatalmas farokcsapásokkal szétszórt több tucat lényt, így egy kis levegőhöz jutottak.
YOU ARE READING
Kitaszított félisten
Teen FictionA görög mitológia napjainkban. Egy jóslat. Egy küldetés. Egy íjász aki sose téveszt célt. Négy barát. Egy kis életveszély. És Tartarosz félvér leánya... Ez egy PJ fanfiction lesz.