(dDvD) Theo/Nova schetsjes

181 19 3
                                    

Ik heb 'm te veel van mijn eigen opstandige karakter gegeven

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik heb 'm te veel van mijn eigen opstandige karakter gegeven.
Hij is opstandig en bijdehand. Maar vooral ook zeer achterdochtig(dat heeft ie niet van mij).

Hij draagt altijd een dolk bij zich. Die heeft hij van zijn adoptievader gekregen om zich te beschermen tegen de draken. Zijn adoptieouders weten echter niet dat Theo zelf een draak is.
Zijn kracht is dat hij klein, snel, lenig en behendig is.

Ook heeft hij scherpe zintuigen. Hij kan gevaar aan voelen komen en hij kan zelfs in de wolken nog ruiken of er een bekende geur zich op de begane grond bevind.

Hij heeft zijn ouders op jonge leeftijd verloren en kreeg de gigantische verantwoordelijkheid om voor zijn babyzusje te zorgen. Maar hij kon het niet aan en het kwam erop neer dat hij zijn laatste familie te vondeling heeft moeten leggen.
Daarvoor voelt hij zich tot op de huidige dag nog steeds schuldig omdat het zijn vaders laatste wens was om voor het kindje te zorgen.
Daarom probeert Theo zich voor de rest zich zo strikt mogelijk aan zijn vaders andere wensen en opmerkingen houden om zo zijn vader alsnog in ere te houden.

Zijn uiterlijk.
Je kunt in de schetsen zijn verschijning zien. Zijn haarkleur is licht blond tot wit en zijn ogen zijn donker rood. Zijn drakenvorm is wit met rode hoornen, stekels en klauwen. Hij heeft in zijn drakenvorm ook op elke wang twee golvende rode strepen.
Hij heeft ook een speciale kracht: hij is een lazerdraak. Daardoor kunnen zijn ogen licht geven in het donker waardoor hij beter kan kijken.
Ook kan hij lazerstralen uit zijn bek laten komen wanneer hij half-getransformeerd of helemaalin zijn drakenvorm is.

Hij is beste vrienden met Roland en beschouwt hem als zijn eigen broer.
Platina ziet hij als een zus en Theo is overprotective over haar samen met Roland.
Van Jake weet Theo niet goed wat hij moet vinden omdat die zo dramatisch veranderd is in korte tijd en zich erg mysterieus gedraagt. Theo is niet de enige er zo over denkt.
En Will? Theo heeft een gigantische hekel aan 'm. Het is ondertussen zijn hobby geworden om met Will te ruziën.

My Art (finished)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu