Clichés be like...

25 7 8
                                    

Ik was laatst wat aan het rondkijken en ik moet dit er even uitgooien... 
Dit is geen haat maar gewoon bewustwording van zaken. Dit is puur zodat je je eigen werken kunt verbeteren met deze bewustwording. Toen ik jonger was heb ik ook veel meegedaan met deze clichés.

Fantasy:
Hoofdpersoon is een iemand die woont in een weeshuis en nauwelijks wat van haar ouders weet. Ze(meestal is het een meisje) wordt weggepest door iedereen totdat ze op een dag erachter komt dat ze niet zomaar een meisje is, maar dat ze speciale krachten heeft. Ze wreekt haar pestkoppen en vlucht weg uit het weeshuis waarop ze wordt vervolgt door of het leger of andere mensen met speciale krachten. Dan ontmoet ze een vreemde jongen(die of superlief is of een badboy die later superlief wordt) en ze besluit hem maar te vertrouwen. Oh no! Er komt een groot gevecht maar jongen en meisje overleven en ze leefden nog lang en gelukkig.

Love story's:
Ze vond zichzelf lelijk en was een echte nerd, totdat ze op een dag de badboy ontmoete. Hij was erg asociaal maar bleek uiteindelijk een super verdrietige backstory te hebben. In het begin wilde de badboy alleen aar badboy-dingen(u know what I mean?) maar door de tijd groeiden de twee steeds meer naar elkaar. De badboy begon door het brave meisje te veranderen en wilde alleen nog maar haar en de andere chicks konden hem opeens niets meer schelen. Hij werd een beter persoon happy ending. Oh ja! En natuurlijk komen er ook andere knappe gasten doorheen om het nerdmeisje te verwarren en te verleiden.!

Andere fantasy/sci-fi clichés:
Oh nee! Ik zit op een onmenselijk erg internaat waar gigantische mishandeling plaats vindt! Ik ben anders dus laten we vluchten met een paar vrienden die, in tegenstelling tot mij want ik ben de hoofdpersson, wel ouders hebben en uiteindelijk zullen we allemaal worden gered! 

Other:
Ze was een gewoon meisje... Ze was een normaal meisje...
Wrm al die inleidingen op zo'n manier?!?

Oc's:
Super edgy persoon met zwarte lok voor de ogen. Heeft een super verdrietige backstory waar nu totaal geen trauma's ofzo van over zijn. Oc is supersterk en gedraagt zich meestal gwn als een b*tch cauz why not?!??

Zucht... Dat moest er even uit...


Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
My Art (finished)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu