Mensen!!! Ik heb vandaag eindelijk op een cintiq kunnen tekenen!!!
Ik wil al jaren een eigen tekentablet met display(scherm) en op school hebben we dus twee cintiq 13hd tekentablets(waarde: 2000 euries) die je kunt gebruiken... Als je op tijd bent voordat iemand anders 'm claimt. Ik ben echt vet blij met die mogelijkheid omdat ik het na drie jaar ervaring nog steeds zeer moeilijk en erg frustrerend vind om op een indirecte tekentablet zonder drukgevoeligheid te tekenen.
Deze wip is gemaakt op de wacom cintiq. Ik ga nu alleen nog achter de mechanische ''vleugels'' natuurlijkere vleugels tekenen is de planning... En speciale effecten natuurlijk!!!
Sigh... Zo moe!
Zit tot kwart voor vier op school en moet 17u gelijk weer aan het werk. Had ik eerst een ruzie met mijn moeder omdat ik wat stressig was en zij mij precies op het moment dat ik de deur uit moet, herrinnert aan een paar vaste taken en razend wordt omdat ik die dus niet deed omdat ik dankzij school en werk daar geen tijd en puf voor heb.
En op het werk...
Mijn baas zat vandaag zeer in de stress en het was in de snackbar ook onmenselijk druk wat haar gedrag niet beter maakte. Dan is er een klant die mij aanspreekt en mij vragen stelt over mijn werkomgeving en school en uit respect en klantvriendelijkheid beantwoord ik haar vragen netjes en zodra ik weer in de keuken binnenloop, krijg ik het weer over me heen hoor:
''Je bent hier om te werken! Niet om te praten!''
Jaja, kapitalist maar ik probeer ook zoveel mogelijk rekening te houden met de klanten en ben al bekaf. Mag ik ook even een kleine vijf minuten?!?Maarja... Gelukkig heb ik het overleefd en nu moet ik maar es verder gaan met mijn 3d legopoppetje voor school... Grumpf!
...
Hebben jullie trouwens h10 van ''de draken van dronlathur 2'' al gelezen?!? Ik deed er erg lang over, maar nu is hij er!!!
[SPOILER!!!]
Dusss... Sebastiaan is verbannen en nu begrijpen jullie hopelijk wat meer van het plot waar ik het over heb dat Will zichzelf diep de problemen inwerkt omdat hij, mededankzij zijn verleden, het erg moeilijk vindt om zichzelf goed onder woorden te brengen. Hij was erg bang en durfde het eigenlijk niet aan Thyrza te vertellen hoe er geen enkele mogelijkheid meer was om Sebastiaan te beschermen van het zware oordeel om veertig jaar lang verbannen te worden van het hele rijk. Nu is Thyrza razend om het feit van wat er met Sebastiaan gebeurt en dat het is besloten door haar echtgenoot. Thyrza vraagt zich daarom af waarom nadat ze al ongv. 16 jaar is getrouwd met Will, samen door gelukkige en zware tijden zijn gegaan en altijd hebben gevochten om hun huwelijk en gezin stand te laten houden, Will opeens zo'n plotselinge hartbrekende beslissing neemt die niet terug te draaien valt. Will probeert haar vragen te beantwoorden maar weet oprecht niet hoe en daarom krijgt Thyrza een totaal verkeerd beeld van de situatie waar Will van ten onder gaat... Poor boy...
[EINDE SPOILER]Meh~
Bye bye... Zwaai zwaai...
H.Funhart|EverythingForFun
JE LEEST
My Art (finished)
RandomMijn tekeninguh!!! Okay... Sorry... Ik weet het, ik ben een weirdo.? Ik maak random strepen op papier met potlood en anderen lijken daar wat te zien dus uhm... Zie je ook wat? Een mangapoppetje of een drakie? Okay! Ik ben slecht in inleidingen etc...