Ik ben bezig met het exacte design van de nieuwe uniformen van het vrederijk en gebruik mijn favoriete koninklijke echtpaar als voorbeeld.
Om even eerlijk te zijn: Will is mijn favoriete karakter.
Hij heeft een traumatiserende jeugd gehad als een kindsoldaat en hij heeft gedwongen zijn enige echte vrienden moeten verraden. Als een voormalige spion, die nooit zijn echte zelf mocht tonen, heeft hij tot de huidige dag nog steeds nog steeds moeite met zichzelf goed onder woorden brengen en aangeven waarom hij bepaalde keuzes maakt. Dat wordt een groot probleem voor hem wanneer hij in deel2 van mijn serie "de Draken van Dronlathur" als een keizer van het vrederijk de moeilijkste beslissingen moet nemen die iemand met zijn achtergrond en huidige leven kan. Daardoor scheurt zijn leven overnieuw uit elkaar. Lukt het hem om nog één keer zich te herstellen?
Het nieuwe hoofdstuk van dDvD2 komt binnenkort uit. Wees alert!
Informatie over de wedstrijd!!!
Hierbij nog verdere informatie over mijn wedstrijd die tot en met 31 juli loopt...
Voor deelnemers:
Jullie hebben nog tot volgende week dinsdag(31 juli 2018) de tijd om jullie werken in te leveren. 2 inzendingen maximaal.
Voor iedereen:
Ik ben volgende week van maandag tot en met vrijdag op een kamp maar het is daar erg chill en ik heb daar WIFI dus ik zal volgende mid-week toch regelmatig online zijn.
Mijn planning is om de resultaten op woensdag(kan I.v.m dat kamp tot zaterdag uitlopen!!! ) op elk hun eigen hoofdstuk te publiceren.
De tekening met de meeste stemmen wint.
Deelnemers:
Het is niet toegestaan om op je eigen werk te stemmen en die stem wordt gewoon van de resultaten geschrapt.
Lezers die enkel stemmen:
Stem niet op meerderen of anders stem graag op ze allemaal. Reden? Ik probeer gelijke resultaten te voorkomen.Vragen? Stel ze snel want tijd is geld. Geld is macht. Macht is pizza.
Ps. Ik wil een lama knuffel
Bye bye... Zwaai zwaai...
H.Funhart|EverythingForFun
JE LEEST
My Art (finished)
RandomMijn tekeninguh!!! Okay... Sorry... Ik weet het, ik ben een weirdo.? Ik maak random strepen op papier met potlood en anderen lijken daar wat te zien dus uhm... Zie je ook wat? Een mangapoppetje of een drakie? Okay! Ik ben slecht in inleidingen etc...