(dDvD) Sassy boii

22 4 6
                                    

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Robin Rurfa! Speciaal hier gekomen om te irriteren! Waarom? Omdat dat kan!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Robin Rurfa! Speciaal hier gekomen om te irriteren! Waarom? Omdat dat kan!


Ik kan de laatste tijd gwn niet meer te lang serieus tekenen... Ik moet gewoon doodles maken! Daarom heb ik op hetzelfde papier ook mini!Robin getekend :3

Random fact:
Ik heb letterlijk één van mijn (mannelijke) klasgenoten gedwongen om zijn hand op zo'n tuttige manier te houden omdat het internet niet werkte voor referenties. We had a fun time~ 
>:3


Btw... Ik kreeg laatst opeens een zeer idioot idee maar toch... 
Zal ik een masker maken met de 0w0 face? Ik hield al van dat gezicht sinds de eerste keer dat ik ooit 0w0 zag... 
Zover ik weet heb ik het leren kennen door een online vriend(in) van me in klas 1... Ben de nickname vergeten omdat die meerdere keren is veranderd :'3 Bedankt, Logan(laten we hen zo maar noemen omdat ik de volle naam niet weet), en bedankt neko-community voor dat gezicht... Het is priceless!!!
Maar zal ik het doen? Just to be the weird kid?

My Art (finished)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu