Monty fullbody

55 6 13
                                    

It's done! Finally

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

It's done! Finally... Oh wacht! Details vergeten! -_-

* klikt wattpad weg en gaat aan de slag met de laatste details *

Ah eindelijk! Lijkt nog steeds hetzelfde maar heel stiekem heb ik hem schubben over zijn hele lichaam gegeven >:'3

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ah eindelijk! Lijkt nog steeds hetzelfde maar heel stiekem heb ik hem schubben over zijn hele lichaam gegeven >:'3

Hij is een original creature en het soort heb ik maar Gragars genoemd.

Dusss... Ik heb nu eindelijk een naam voor het soort gevonden maar voor de rest hebben we naast het uiterlijk nog niet veel informatie over hen. Ik ga hieronder opschrijven van wat ik nu ter plekke bedenk, dus het concept kan nog veranderen.

Leefwijze:
Gragars zijn familie van draken en dat is ook wel terug te zien in hun design. De gemiddelde grootte van een Gragar is, inclusief staart, 2-3 meter maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.

Gragars hebben dunne vleugels en ze gebruiken die op dezelfde manier als de meeste insecten: snel op en neer gaan. Omdat hun lichaam, echter, best zwaar is zijn het geen hoogvliegers en vliegen ze ook niet lang. Ze leven in een fantasy achtige streek en trekken of alleen of in kleine groepjes op. Hun leefomgeving bevat groen, waar hun prooi meestal graast(haha) maar zelf wonen ze op de rotsachtige plekken.

Het zijn sprinters, zowel bij het vliegen als bij het rennen. Hun hoorns gebruiken ze om te beuken tegen elkaar in een gevecht om bijvoorbeeld territorium of een vrouwtje(*fluit op een afstandje*). Ze zijn in staat om met hun voorpoten dingen te kunnen grijpen en met hun achterpoten, die hoeven zijn, kunnen ze trappen als ze met hun staart de vijand niet op afstand kunnen houden.

Hun gedrag tegenover mensen:
Gragars staan over het algemeen goedaardig tegenover mensen maar je moet ook geen ruzie met ze zoeken. Ze zijn intelligent en ze kunnen getraind worden om taken op te voeren. Het zijn net grote honden. Ze kunnen lasten of mensen dragen op hun rug maar dat maakt vliegen zeer moeilijk boven hun eigen gewicht dus lopen ze dan alleen maar. Of een Gragar getemd of zelfs getraind kan worden, hangt af van de persoon die het probeert en van de wijze waarop, maar ook van de Gragar zelf; het zijn in dat opzicht best koppige beesten.

Poeh! Beste lijst! Maarja... Ik leef nog steeds en Monty ook.

Het is een origineel wezen, maar als je het blijkbaar een geweldig rotbeest vindt, mag je hem wel gebruiken in verhalen en tekeningen als je mij credits geeft voor het wezen.

My Art (finished)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu