(fursona) Kitzi - fullbody W.I.P

41 8 26
                                    


Ik pas nog wat aan aan der design omdat ik het wat overdreven vond

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik pas nog wat aan aan der design omdat ik het wat overdreven vond. Zoals je ziet: hondenlichaam maar erg draakachtig(met name de kop, vleugels en staart). Ik ben niet helemaal klaar en ben nog druk bezig met ontwerpen, maar ben best tevreden

Ook heb ik inspiratie voor twee andere fursona's opgedaan maarre...
Hier nogmaals de 1e versie zodat je het verschil kunt zien:

Hier nogmaals de 1e versie zodat je het verschil kunt zien:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

En ja mensen... Zoals je misschien merkt... Je hoeft het je niet langer meer af te vragen...
Ik ben nu officieel en furry.

Voordat je allemaal stereotypes over me uit gaat roepen, wil ik even uitleggen waarom ik opeens een nogal gehate fandom join,

BELANGRIJK: Wat is een furry?
Een persoon die houdt van dieren met mensen-eigenschappen.
Denk bijvoorbeeld aan dieren die kunnen praten of dieren zoals Robin Hood(Disney) of Zootopia! Dat is eigenlijk alles wat een furry is. 

De furry-fandom is een groep mensen die dus letterlijk gewoon fan zijn van die wezens en dan vaak ook eigen fursona's(eigen dier met mensen-eigenschappen) creëren of zelfs een eigen costuum (laten) maken van hun fursona.

En waarom, Hester, join je die fandom opeens?!?
Eigenlijk ben ik onbewust altijd al een furry geweest, en vooral een draak-mens transformer heb ik altijd een interessante combinatie gevonden. Zo kon ik mijn favoriete fantasy-wezen tot leven brengen en zelf heb ik ook altijd al zitten dromen van het kunnen veranderen in een dier(denk bijvoorbeeld aan een weerwolf) en over hoe geweldig het zou zijn om zo'n transformer te zijn. Al wist ik met pijn in mijn hart dat draken voor mij altijd maar een fantasie zouden blijven.
Toch had ik een passie voor die wezens en daaruit is al toen ik in groep 8 zat, mijn idee voor mijn boek ''de Draken van Dronlathur'' uitgevloeid. Ik heb het boek in klas1 al geschreven maar ik heb hem dit jaar(2018) alleen weer herschreven en nu erg verbetert vergeleken met de eerste versie.

Eigenlijk kwam ik al dik een jaar geleden voor het eerst in contact met de furry-fandom, maar ik wist niet dat het fandom was. Het was namelijk zo dat 1 van de artists die ik volg op insta een furry werd en een super awesome realistisch fursuit maakte waar ik echt van onder de indruk was. Ik dacht dat het een leuk knutsel-project was, en dat de groepsfoto's van een vrienden/hobby-groep was ofzo. Ik vond dat wel grappig en satisfying maar ik wist niet veel.
Laatste Halloween hoorde ik de term ''furry'' voor het eerst toen ik een weerwolf probeerde te tekenen. Ik vroeg me af wat een ''furry'' nou weer was en tot mijn verbazing was die knutsel-groep die ik bewonderde, gewoon een groep furries! Gelijk was mijn aandacht getrokken en ik begon meer en meer erover op te zoeken en helemaal in de fandom op te gaan van bewondering en herkenning.

Zo ben ik dus op dit moment gekomen dat ik mij officieel(wow: erg plechtig, Hester) aansluit bij de fandom en mijzelf een furry noem.

Maar Hester, zijn furries niet een stel vreemde idioten die problemen veroorzaken en, erg walgelijk, zelfs [CENSORED]
Ik weet wat je denkt, maar ik kan je geruststellen dat dat enkel een stereotype is dat voor een groot deel van alle furries niet eens geldt. Elke fandom heeft een, meestal zeer kleine, groep rotte appels die het voor de rest verpest. Dat is ook gebeurt met furries en dat is waarom zoveel furries haten. Eigenlijks slaat dat nergens op want het gebeurt in letterlijk elke fandom. Enkel omdat furries niet zo'n gek grote groepering is, worden zij meer aangevallen en weerhouden om uit te komen voor hun fandom. 
Denk, erg typisch, maar even aan anime-fans. Ik zeg je; die fandom is voor een groot deel erg raar(yaoi, hentai etc.), maar omdat zij een grotere groepering zijn, worden zij steeds meer en meer gewaardeert. En kijk naar de MEME-fandom?!? Ik vind die van tijd tot tijd ook een beetje vreemd en denk es erover na: het IS vreemd. Maar omdat iedereen houdt van memes, maakt dat opeens niets meer uit. Dat een bepaalde groep in een fandom dingen doet die de fandom stereotyperen, betekent niet dat de hele fandom zo in elkaar zit: onthoud dat goed!

Als je meer vragen hebt naar mij, voel je vrij om die in de comments aan mij stellen. Ik bijt niet :3

Dat was mijn speech...

Bye bye... Zwaai zwaai...
H.Funhart|EverythingForFun






Ps.

Het insta-account die mij voor het eers kennis liet maken met furries heet @ Dragongirl222 en dit is die fursuit waar ik het over had:

Het insta-account die mij voor het eers kennis liet maken met furries heet @ Dragongirl222 en dit is die fursuit waar ik het over had:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit is haar fursona, Tiberius, en kijk hoe realistisch ze dat heeft gemaakt?!? De bek gaat open wanneer ze haar eigen mond opent btw. Freaking awesome!
Ook kan ze super goed tekenen: check der uit!



My Art (finished)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu