(dDvD-Comic) Do I look like I care?

23 6 11
                                    

Van een scene uit hoofdstuk 26 van mijn boek ''de Draken van Dronlathur''

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Van een scene uit hoofdstuk 26 van mijn boek ''de Draken van Dronlathur''.

De scene:

Ik arriveer en laat mezelf weer in mijn mensenvorm veranderen. Ik fatsoeneer me en ren naar de afgesproken plaats.

Dan voel ik een trap in mijn rug en ik draai me in een ruk om. Ik probeer mijn aanvaller aan de grond vast te vriezen maar hij is te snel. Ook ben ik nog te zwak dus zal het niet veel effect hebben. Dat is de reden waarom ik nu zonder mijn element probeer te vechten maar mijn tegenstander is op volle kracht en beheerst zijn steenelement perfect. Dan vloert hij me en ik geef me over.

'Je hebt dit keer van me gewonnen, Novis. Maar ik zeg je: wanneer ik weer helemaal genezen ben, pak ik je terug!' grom ik en de zwartharige man kijkt op me neer met zijn pikzwarte ogen.

'Dat wil ik nog eens meemaken!' zegt hij dan met pretoogjes maar zijn mond blijft neutraal. Dan helpt hij me overeind en ik kijk hem aan.

'Wat staar je nou? Vader wacht op ons!' zegt hij.

'De MEESTER' corrigeer ik hem grommend maar hij negeert me en loopt verder door de gang.


Ik heb dus net mijn boek herlezen en ik moest gewoon ff een redraw maken van deze scene XD

Herinner me gelijk ook weer waarom ik nauwelijks stripverhalen teken ondanks ik fictie schrijf en een geschikte tekenstijl heb: WAT IS HET SAAI WANNEER JE GAAT KLEUREN?!?
Zou er in principe er maar 3 kleine uurtjes over doen, maar heb er uren lang aangezeten terwijl ik ook andere dingen aan het doen was; veel te saai :0

Herinner me gelijk ook weer waarom ik nauwelijks stripverhalen teken ondanks ik fictie schrijf en een geschikte tekenstijl heb: WAT IS HET SAAI WANNEER JE GAAT KLEUREN?!?Zou er in principe er maar 3 kleine uurtjes over doen, maar heb er uren lang ...

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Maarja, ik heb het af en ben tevreden met het resultaat. Vooral de laatste vakjes waren geweldig dankzij die overdramatische emoties XD

Ik hoop dat het op smartphones ook leesbaar is want ik werk de laatste tijd letterlijk alleen maar op mijn laptop omdat mijn mobiel gewoon slechte kwaliteit is. Op de pc is het tenminste goed te lezen.


Meheeheheheheheheheheheheheheeeeeeeee

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Meheeheheheheheheheheheheheheeeeeeeee

#pokerfacemetnovis


Bye bye... Zwaai zwaai...
H.Funhart|EverythingForFun

My Art (finished)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu