Dit is ondertussen alweer een wat oudere tekening, maar ik had 'm blijkbaar nog niet geplaatst. Dit is een raadselkaart voor een bordspel en de man is een harlekijn(voor de mensen die het nog niet door hadden).
Ik heb hier wel een base gebruikt omdat het me uit mijn hoofd maar niet wou lukken en ik moest hem snel afhebben. Ik ben wel tevreden met hoe het kleuren is gelukt, al heb ik over het algemeen een hardere simpelere kleurstijl.
Urgh... Ik moet echt digitaal leren schilderen om uiteindelijk net zo'n stijl te krijgen als WLOP of al die anderen...
Maarja! Alles op zijn tijd! Er zijn nog zoveel dingen die ik wel leren en bestuderen. Ik hoop bijvoorbeeld ook een muziekprogramma te kunnen leren zodat ik eindelijk mijn eigen stukken, waarvan ik talloze melodieën heb opgenomen op mijn mobiel om ze niet te vergeten, uit te werken tot volle nummers in een instrumentale epic stijl, of meer rustig gezongen. Sowieso ga ik later muziek maken als hobby erbij. Maar ik ben al zo druk en ik weet niet tot hoever ik motivatie heb
TTwTT
Ook wil ik echt een eigen custom armor(zo'n ding van leer en metaal) later wanneer ik ergens in de twintig ben of zo, voor mijzelf laten maken en ik heb ook al iemand gevonden die die skills daarvoor heeft, maar hij woont in Spanje en hij maakt het vakkundig met echte matrialen dus daarom wil ik het pas in mijn twintigen hebben: ik heb geen geld :'3Een eigen zwaard zou me wel lukken I guess...
Laten we het er maar op houden dat ik genoeg dromen en verlangens heb, maar dat geld, tijd en motivatie mijn issue is... Lang leve het leven :'3
En kunnen we het er even over hebben hoe vervelend het is om een creatief en praktisch persoon te zijn? Ik weet precies mijn talenten en kwaliteiten, maar er zijn zoveel mensen als ik en er is ook weinig vraag naar mensen zoals mij. Dus er is zeer grote kans dat ik later niet eens met mijn talenten zou kunnen werken om daar mijn brood mee te verdienen...
Urgh~ Frustraties waar ik niet over na wil denken...
Nog leuke dingen te vertellen?
Bye bye... Zwaai zwaai...
H.Funhart|EverythingForFun
JE LEEST
My Art (finished)
RandomMijn tekeninguh!!! Okay... Sorry... Ik weet het, ik ben een weirdo.? Ik maak random strepen op papier met potlood en anderen lijken daar wat te zien dus uhm... Zie je ook wat? Een mangapoppetje of een drakie? Okay! Ik ben slecht in inleidingen etc...