(dDvD2) Ganoro's

38 10 4
                                    

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

De ganoro's zijn een ander soort mensachtigen die ik heb gecreëerd en die uiteindelijk ook zullen voortkomen ik mijn boek, de laatste Alfa(dDvD2)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


De ganoro's zijn een ander soort mensachtigen die ik heb gecreëerd en die uiteindelijk ook zullen voortkomen ik mijn boek, de laatste Alfa(dDvD2).

Wat hen anders maakt:
Ze zijn bijna hetzelfde als normale mensen maar ze zijn bedekt met een dunne zachte vacht en ze hebben een staart(zie tekeningen). Hun vacht heeft meerdere strepen over het lichaam heen. Op hun hoofd hebben ze over het algemeen(uitzonderingen zullen er altijd zijn) drie strepen op elke kant: door hun oog, onder hun oog en één streep in de vorm van een wenkbrauw op de plek van een wenkbrauw. Op hun hoofd hebben ze een dikke strook met "manen", die langer zijn dan de rest van hun vacht en vaak in speciale haarstijlen wordt gedragen.
Hun kleuren en kledingstijl en ben ik nog wat aan het bedenken.
Naast hun staart en vacht-gedoe, staan ze qua denkniveau en creativiteit zo'n beetje gelijk aan mensen. Wel is het een puntje dat ze behoorlijk groot(gemiddeld 2,5 meter) en fysiek sterk zijn waardoor ze toch wat krachtiger zijn.

Ik ben echt enthousiast om het gebied, waar mijn serie(dDvD) zich afspeelt, eindelijk te vergroten. Het land waar deel1 zich afspeelt, is namelijk maar één land op een planeet die bijna gelijk is aan de onze(aarde) en er zijn veel meer rijken en wezens. Eindelijk zal er wat meer variatie komen.

Ik moet in ieder geval ook maar es een keer een tekening van een hagari plaatsen want die hertachtige, die hetzelfde wordt gebruikt als onze paarden, komt al sinds deel1 voor maar ik heb nog steeds niet het precieze uiterlijk bekend gemaakt...

Meh~

Oh! En ik heb nu ook Tumblr omdat alle leuke tekenaren enkel op Tumblr blijken te zitten... Urg~
Je kunt mij daar ook volgen als je er blijkbaar behoefte aan hebt of mijn artaccount op insta verafschuwd, lol.
Nickname: @hesterfunhart

Verder nog iets? Niets?
Okay dan!

Bye bye... Zwaai zwaai...
H.Funhart|EverythingForFun

My Art (finished)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu