5k Reads :3

46 11 61
                                    

Guess what? 5k Reads!
Had echt niet verwacht dat mijn boek zo succesvol zou worden.

Daarom vroeg ik me af wat jullie eigenlijk tot nu toe het leukst vinden aan mijn boek. Mijn tekenstijl? Dat ik requests een lange tijd open had staan(ivm school ga ik ze sluiten binnenkort)? De tutorials? Mijn nergens op slaande "humor"? Of lees en stem je puur omdat je medelijden met mijn zielige leventje hebt?

Is er ook misschien nog iets dat ik verbeteren kan in de "hoofdstukken" die hierna komen?


[VOOR ALS JE AL WAS BEGONNEN IN DDVD(de draken van Dronlathur) EN NU DEEL2 LEEST]
Ik heb trouwens sinds kort mijn inspiratie terug en probeer weer aan de slag te gaan ondanks ik weer 150 woorden was kwijtgeraakt. Yey~

[Voor mensen die al een beginnetje hebben gemaakt met GR(Griffioenrijders)]
Wat vinden jullie er tot nu toe van? Tips/tops?




[Voor mensen die al een beginnetje hebben gemaakt met GR(Griffioenrijders)]Wat vinden jullie er tot nu toe van? Tips/tops?

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(WATTPAD! KAP MET AFBEELDINGEN KANTELEN)
Zwaard~ 😍😍😍

Wat is jullie favoriete wapen?

Mijne is het zwaard(obvious) :3

Hebben jullie ook een favorietje qua fantasy wezens? En waarom is het je favoriet?



Dat was mijn uithoring voor vandaag

Bye bye... Zwaai zwaai...
H.Funhart|EverythingForFun

My Art (finished)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu