Een perfect beeld van de interactie binnen deze groep mannekes.
Theo is veel te snel aangebrand en heeft nog altijd een gloeiende hekel aan Will voor wat deze heeft gedaan in de oorlog. Wel heeft hij een zachte kant maar die laat hij niet zien in een grote groep en vooral niet als zijn "vijanden" daar tussen zitten. Voor de rest is hij een bijdehandje die overprotective is over de weinigen waar hij werkelijk om geeft.
Roland is de babysitter van Theo en de twee zien elkaar als broers. Roland is vaak wat stil en het grootste deel van de tijd is hij een nerveuse reus(hij is erg lang). Maakt zich veel te veel zorgen maar geeft zich toch toe aan de situaties zoals ze zijn.
Jake is een opgewonden optimist en kijkt altijd uit naar de toekomst. Hij is in het verleden door veel heen gegaan maar was toch in staat het uiteindelijk allemaal achter zich te laten en zelfs Will te kunnen vergeven voor de pijn die hij hem heeft gedaan.
Will is een persoon die zich kapot schaamt voor zijn verleden en naar het beste probeert te streven. Hij is erg getalenteerd op de gebieden van spionage, vechtechnieken(inclusief element) en oorlogvoering. Hij heeft wel vaak problemen met zichzelf goed onder woorden brengen waardoor hij zichzelf regelmatig dik in de problemen werkt. Hij scheidt zich uit schaamte in een combinatie met de angst voor Theo vaak wat af van de anderen maar toch blijft Jake hem erbij proberen te trekken en als Will nergens meer naartoe kan om zichzelf kwijt te kunnen, komt hij graag bij Jake omdat hij weet dat Jake hem niet zal veroordelen.
De looks op de tekening zijn ook de nieuwe looks van de squad voor deel2.
Ze hebben hun gezichtsharen wat laten groeien maar de rest is eigenlijk bijna hetzelfde gebleven. Alleen heeft Will nu een vollere bos krullen dan eerst.Bye bye... Zwaai zwaai...
H.Funhart|EverythingForFunPs. Ik heb eindelijk de clipping mask op photoshop gevonden dus ik kan mijn lineart nu ook kleur geven! Yey~
JE LEEST
My Art (finished)
DiversosMijn tekeninguh!!! Okay... Sorry... Ik weet het, ik ben een weirdo.? Ik maak random strepen op papier met potlood en anderen lijken daar wat te zien dus uhm... Zie je ook wat? Een mangapoppetje of een drakie? Okay! Ik ben slecht in inleidingen etc...