Probeer nieuwe stijlen uit. Ik probeerde zijn gezichtsvorm wat mannelijker te maken. Ik ben helemaal verslaafd aan die manga-babygezichten dus ja...Wss ga ik later vandaag ook nog een tekening van Axel uploaden.
Over Axel gesproken...
-----------------------------------------------------------------
[WARNING: SPOILER VOOR ALS JE HOOFDSTUK 40 VAN "DE DRAKEN VAN DRONLATHUR" NOG NIET HEBT GELEZEN!!!]Ik moet ff de tijd nemen om zijn dood te betreuren. Tja... Als schrijver ben ik helemaal obsessed met al mijn karakters en het deed me wat pijn om hem te laten gaan. Dat komt natuurlijk ook omdat ik tegelijkertijd naar emotionele fantasy-muziek luisterde.
Maarja... Soms moet je je baby's maar laten gaan, huh? En hoe soepsappig is je verhaal wel niet als er oorlogen woeden en tegelijkertijd is iedereen happy en niemand raakt gewond of sterft?
Ondanks dat het fantasy is, moet ik wel wat realistisch blijven~
-----------------------------------------------------------------
Voor de rest nog interessante verhalen te delen?
-----------------------------------------------------------------
VERDER NA DE RECLAME:
Volg je mijn insta trouwens al? Daar ben ik actiever en vooral met het uploaden van tekeningen. Ook kun je in mijn verhalen meestemmen en zo wat invloed op de inhoud van mijn acc uitoefenen. Ik heb laatst weer mijn acc opgepakt en ik heb ondertussen al 70 volgers meer dan daarvoor!!!
*irritant reclamestemmetje*
Dus wees ook hip en volg mijn account!
Nickname: HesterFunhart - Veiligheidshessies Go Wild-----------------------------------------------------------------
Help hoe kom ik met mijn lazy ass aan geld?!?
Bye bye... Zwaai zwaai...
H.Funhart|EverythingForFun
JE LEEST
My Art (finished)
OverigMijn tekeninguh!!! Okay... Sorry... Ik weet het, ik ben een weirdo.? Ik maak random strepen op papier met potlood en anderen lijken daar wat te zien dus uhm... Zie je ook wat? Een mangapoppetje of een drakie? Okay! Ik ben slecht in inleidingen etc...